Poster |
Message |
Jesper |
Reeglite täpsustus turvapuuri kohta
Kas reeglite punkti 2.1 Ohutuspuur tuleb lugeda nii, et need nõuded kitsendavad FIA 235J-s kirjeldatut, või nii et nõutud on ainult need asjad FIA dokumendist, mis reeglites kirjas on ning muid asju pole vaja?
Konkreetne küsimus tekkis FIA punkti 8.3.2.1.4 Windscreen pillar reinforcement kohta, joonis 253-15, seda ühelgi kolmel foorumis eksponeeritud puuril pole, aga puhtalt FIA reeglite põhjal peaks nagu olema. Kuna mul on vaja vist nagunii harness bar installida, siis äkki oleks tark ühe hoobiga need lisatoed ka panna, juhul kui keret on soov kunagi millekski muuks kasutada kui BMW Cup (kasvõi see Palanga 1000km), siis äkki kuluvad ära?
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
08.04.2008 at 18:31 |
|
rolantsik |
Reeglite täpsustus turvapuuri kohta
BMW Cupi puuri miinimum nõuded on ära toodud reeglites.
Kui on soov kasutada sama keret ka muus sarjas osalemiseks,siis peaks ettevalmistama karmimate reeglite järgi kere.
Seesama tala,millest jutt käib siin,on näiteks minu enda autole pandud. |
08.04.2008 at 19:16 |
|
Jesper |
Reeglite täpsustus turvapuuri kohta
Ega sul ei juhtu neist pilti olema? Ma siin loen edasi et need kõnealused tugevdused peavad olema ka kolmnurksete tugevdustega lõikumisel ukseristi toruga, mul küll hetkel pole autot käepärast, aga tundub nagu läheks nad ukseristist üldse mööda. Talupojaloogika järeldab, et sel juhul pole ukseristidega siduda vaja.
Ma arvan et kui need täiendused (lisaks siis katuseristi, peakaare risti ja ukseristide tugevdused) ei lähe väga palju maksma, siis ma lasen need ära teha, iseenesest pole ju suured parandused ja kui autot on hiljem müüa vaja vms, siis sellest on kindlasti abi.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
08.04.2008 at 19:43 |
1 edit. Last edited 08.04.2008 at 19:44 by Jesper
|
rolantsik |
Reeglite täpsustus turvapuuri kohta
Põhimõtteliselt lähevad nad ukseristist läbi,aga proovin mõne pildi Sulle saata mailile. |
08.04.2008 at 20:10 |
|
jaan tatikas |
Reeglite täpsustus turvapuuri kohta
quote: Jesper:
Konkreetne küsimus tekkis FIA punkti 8.3.2.1.4 Windscreen pillar reinforcement kohta, joonis 253-15, seda ühelgi kolmel foorumis eksponeeritud puuril pole, aga puhtalt FIA reeglite põhjal peaks nagu olema. Kuna mul on vaja vist nagunii harness bar installida, siis äkki oleks tark ühe hoobiga need lisatoed ka panna, juhul kui keret on soov kunagi millekski muuks kasutada kui BMW Cup (kasvõi see Palanga 1000km), siis äkki kuluvad ära?
Mainitud lisatoru ei ole kohustuslik v. a. aastast 2006 homologeeritud autod , E36 ei kuulu nende autode hulka .
|
09.04.2008 at 13:46 |
|
Jesper |
Reeglite täpsustus turvapuuri kohta
Aa, mis see "aastast x homologeeritud" tähendab siis? Kere tootmise aastat? Ma arvasin siiani et sellise üksikkorras valmistatud auto homologeerimine = esimest korda tehnilisele komisjonile ette näitamine.
Täiendus: ise küsin ise vastan, homologeerimine tehakse tehase initsiatiivil sel hetkel kui mudeliga hakatakse võidu sõitma ja 325 E36 pole üldse ametlikult homologeeritud, nii et mingite "üldise FIA turvanõuete" täitmisega pole mõtet üldse vaeva näha, turvanõuded on nagunii vastavalt võistlusklassile.
Tänud igatahes, E36 Cupi kontekstis mõttetu teave, aga sain targemaks
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
09.04.2008 at 15:45 |
2 edits. Last edited 09.04.2008 at 16:14 by Jesper
|
|