register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : 3,91 peaülekanne   1 2  
Poster Message
Jesper
 
3,91 peaülekanne
quote:
serõi: Muide, see diffriteema oli viimasel Ringrajakomitee koosolekul ka arutlusel. Küsimus oli see, et kas on mõtet lubada sellist ülekannet, mille saamiseks tuleb üle keskmise aretus- ja detektiivitööd teha - ei lähe just lihtuse ja odavuse printsiipidega eriti kooku ju. Aga see arutelu oli pigem küsimusena klassi eestvedajatele, st kui eestvedajad leiavad, et see on ok, siis olgu.

Ma ei ole küll reaalselt veel käppa külge pannud, aga ei tundu küll üle keskmise aretus- ja detektiivitööna, arvestades et see annab kiirust tuntavalt juurde. "Detektiivitöö" tulemused on ju kenasti üleval ning üle jäävatest juppidest saab teise difri kokku panna ning maha müüa, seega ka rahaliselt pole see eriline nöök. Võib-olla ainult saadavus on kehv, eks seda veel näeb, hakkan järgmine nädal otsima.

Kui rahaliselt ja saadavuse mõttes miski selles kontektis raske on, siis LSD seal difris, samas sellest oli esimesel kokkusaamisel ning enne seda foorumis juttu ning osalejad aktsepteerisid selle lubamist.

Kopeerin ka "detektiivitöö" tulemused siia teemasse, kui kellelgi on parandusi-täiendusi, siis andke teada, muudan oma postitust vastavalt.

quote:

E30 325i SEDAN, M20, Euro, MANUAL
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1531&mospid=47283&btnr=33_0085&hg=33&fg=15&hl=31

E30 325i TOURING, M20, Euro, MANUAL (AG51)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AG51&mospid=47297&btnr=33_0005&hg=33&fg=05

E30 325i TOURING, M20, Euro, AUTO
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AG61&mospid=47297&btnr=33_0005&hg=33&fg=05

E34 525i SEDAN, M20, Euro, AUTO
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HC21&mospid=47373&btnr=33_0004&hg=33&fg=05

E28 520i SEDAN, M20, Euro, AUTO
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=4061&mospid=47211&btnr=33_0555&hg=33&fg=05

E28 520i SEDAN, M20, Euro, MANUAL
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=4031&mospid=47211&btnr=33_0555&hg=33&fg=05

E28 524d SEDAN, M21, Euro, MANUAL
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=4291&mospid=47213&btnr=33_0555&hg=33&fg=05




____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
02.03.2008 at 18:39 5 edits. Last edited 03.03.2008 at 11:43 by Jesper
jaan tatikas
 
3,91 peaülekanne
Part 33141209653 (RMFD LIMITED SLIP DIFF.UNIT) was found on the following vehicles:


E24: Details on E24
E24 628CSi COUPE, Euro
E24 635CSi COUPE, Euro


E28: Details on E28
E28 518 SEDAN, Euro
E28 518i SEDAN, Euro
E28 520i SEDAN, Euro
E28 524d SEDAN, Euro
E28 524td SEDAN, Euro
E28 525e SEDAN, Euro
E28 525i SEDAN, Euro
E28 528i SEDAN, Euro
E28 535i SEDAN, Euro
E28 M535i SEDAN, Euro


E30: Details on E30
E30 320is SEDAN, Euro
E30 320is COUPE, Euro
E30 323i COUPE, Euro
E30 323i SEDAN, Euro
E30 324td SEDAN, Euro
E30 324td TOURING, Euro
E30 325e SEDAN, Euro
E30 325e COUPE, Euro
E30 325i TOURING, Euro
E30 325i SEDAN, Euro
E30 325i COUPE, Euro
E30 325i CONVERTIBLE, Euro
E30 M3 CONVERTIBLE, Euro
E30 M3 COUPE, Euro


E34: Details on E34
E34 518g TOURING, Euro
E34 518i SEDAN, Euro
E34 518i TOURING, Euro
E34 520i SEDAN, Euro
E34 520i TOURING, Euro
E34 524td SEDAN, Euro
E34 525i SEDAN, Euro
E34 525i TOURING, Euro
E34 525td TOURING, Euro
E34 530i SEDAN, Euro
E34 530i TOURING, Euro
E34 535i SEDAN, Euro


E36: Details on E36
E36 323i SEDAN, Euro
E36 323i CONVERTIBLE, Euro
E36 323i COUPE, Euro
E36 325i COUPE, Euro
E36 325i SEDAN, Euro
E36 325i CONVERTIBLE, Euro
E36 325td SEDAN, Euro
E36 328i CONVERTIBLE, Euro
E36 328i SEDAN, Euro
E36 328i COUPE, Euro


E34 535i SEDAN, M30, Euro, AUTO
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD21&mospid=47382&btnr=33_0004&hg=33&fg=05

See ülekanne ei sobi E36 - le , suurus 210 , eurovariandis oli all E34 M5 - l . E36 ülekande suurus 188.








03.03.2008 at 08:13
hall
 
3,91 peaülekanne
quote:
Jesper:
Ma ei ole küll reaalselt veel käppa külge pannud, aga ei tundu küll üle keskmise aretus- ja detektiivitööna, arvestades et see annab kiirust tuntavalt juurde. "Detektiivitöö" tulemused on ju kenasti üleval ning üle jäävatest juppidest saab teise difri kokku panna ning maha müüa, seega ka rahaliselt pole see eriline nöök. Võib-olla ainult saadavus on kehv, eks seda veel näeb, hakkan järgmine nädal otsima.

Kui rahaliselt ja saadavuse mõttes miski selles kontektis raske on, siis LSD seal difris, samas sellest oli esimesel kokkusaamisel ning enne seda foorumis juttu ning osalejad aktsepteerisid selle lubamist.



Detektiivitöö on osaliselt tehtud saades teada, milliste autode tükid oleksid sobivad. See on väga oluline osa sellest. Küll aga on vaja detektiivioskusi üles näidata ka vajalike osade leidmisel. Ja vot see võtab juba rohkem aega ja vaeva.

Nii minu kui RK poolest võib kõik nii olla. Lihtsalt veidi veider on vaadata kõrvuti seda, et diffri vahetuse "kolgata" on kergesti aktsepteeritav samas kui väga lihtsat klaaside plastiga asendamist peetakse liiga keeruliseks ja kalliks :)


____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
03.03.2008 at 09:48
peep
 
Moderator
3,91 peaülekanne
Raha eest saab neid asju vabalt leti pealt osta aga loomulikult, kui eesmärk on eelarvet kontrolli all hoida, siis tuleb natuke vaeva näha doonorite leidmisega. Täna enam midagi muuta poleks hea, minul on juba kõik jupid ostetud ja ma arvan, et paljudel sama lugu.

Plastakendest, enamuse otsus oli neid mitte lubada.
03.03.2008 at 09:55 1 edit. Last edited 03.03.2008 at 09:56 by peep (Moderator)
mart154
 
3,91 peaülekanne
kuulge, e36 stock ülekanne (2.xx või 3 alguses) ei ole ju normaalne ringrajale :)
Ise sõitsin sama mootori ja käigukastiga 4.4 ülekande otsas. see oli päris tore.
Usun, et 4.1 või 3.9 on parimad.
03.03.2008 at 10:01
Garfield
  
3,91 peaülekanne
quote:
mart154: kuulge, e36 stock ülekanne (2.xx või 3 alguses) ei ole ju normaalne ringrajale :)
Ise sõitsin sama mootori ja käigukastiga 4.4 ülekande otsas. see oli päris tore.
Usun, et 4.1 või 3.9 on parimad.
Õige tähelepanek. Mina kasutasin Sauga ringil näiteks 4.3 peaülekannet (V käik otse ehk 1.0 ja 13" rattaga 535mm läbimõõduga rattaga). BMW Cup autol on ratas suurem ja kiirendav käik ka varuks - minu nina ütleb, et peaülekanne peaks olema vähemalt 4.4, kui mitte veel suurem.


____________________________
Focus RS
03.03.2008 at 11:29
rustang
  
Moderator
3,91 peaülekanne
quote:
Garfield: [ peaülekanne peaks olema vähemalt 4.4, kui mitte veel suurem.

Ärge nüüd ajage inimesi segadusse, reeglitega ei lubata üle 3.91 peaülekannet.
03.03.2008 at 11:49
peep
 
Moderator
3,91 peaülekanne
3.91 sai piiriks pandud põhjusel, et siis ei jookse Riia rajal kindla peale piirajasse (vbolla 4,1 ka ei jookse aga jäi 3,91, kuna see on paljudel mudelitel juba tehasest all). Milline ülekanne konkreetselt kiirem on ei saa väita enne, kui ühe ja sama auto all erinevaid proovida, aeglasem ülekanne annab kiirendusele juurde aga ringiajale ei pruugi positiivset efekti tekkida, kui vahetuspunktid väga ebamugavalt välja kukuvad.
03.03.2008 at 12:04
mart154
 
3,91 peaülekanne
quote:
peep: 3.91 sai piiriks pandud põhjusel, et siis ei jookse Riia rajal kindla peale piirajasse (vbolla 4,1 ka ei jookse aga jäi 3,91, kuna see on paljudel mudelitel juba tehasest all). Milline ülekanne konkreetselt kiirem on ei saa väita enne, kui ühe ja sama auto all erinevaid proovida, aeglasem ülekanne annab kiirendusele juurde aga ringiajale ei pruugi positiivset efekti tekkida, kui vahetuspunktid väga ebamugavalt välja kukuvad.


4.4 ülekandega jäi tippkiirus spido järgi 180 alla (reaalselt ehk 160-170 vast siis) 205/60 r15 rehviga. Aga see saabus mõnusalt kiiresti ikka :)
Seda kipub isegi Sauga kiire jaoks juba vähe olevat.. :D

Mart @ juttu oskab ajada - rajal oleks jänesed püksis selle kiiruse pealt :D
03.03.2008 at 12:23
peep
 
Moderator
3,91 peaülekanne
Ja meil on rehviks 205/50 ehk veel väiksem diameeter.

Kas keegi muidu suudaks siia kasti ülekanded kirjutada ? Ma netist otsisin aga ei leidnud koheselt. Saaks konkreetsed tippkiirused kirja panna.
03.03.2008 at 12:36
mart154
 
3,91 peaülekanne
quote:
peep: Ja meil on rehviks 205/50 ehk veel väiksem diameeter.

Kas keegi muidu suudaks siia kasti ülekanded kirjutada ? Ma netist otsisin aga ei leidnud koheselt. Saaks konkreetsed tippkiirused kirja panna.


Mul on kasti ülekanded kodus olemas, saan õhtul lisada need, kui varem kusagilt näppu just ei juhtu :)

edit2:
tänud xjanile :)

1. 4,2
2. 2,49
3. 1,66
4. 1,24
5. 1
03.03.2008 at 12:55 2 edits. Last edited 03.03.2008 at 13:00 by mart154
peep
 
Moderator
3,91 peaülekanne
Kiirused 205/50-15 rehvi ja 3,91 ülekandega:

6500| 43.7| 73.7|110.6|148.1|183.6

4,4 oleks max 163,2
03.03.2008 at 13:03 1 edit. Last edited 03.03.2008 at 13:04 by peep (Moderator)
Jesper
 
3,91 peaülekanne
A vahelduseks rääkige keegi, mismoodi see tagasilla õli jahutamine, mis reeglites lubatud on, praktikas välja näeb? Kas selleks on ka mingid head OEM pulgad olemas või tuleb ise leiutada?

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
03.03.2008 at 13:09
mart154
 
3,91 peaülekanne
jah, ainus loogiline valik ongi 3.91 differ.
kõvad mehed saavad 3.5k rpm @100kmh rajale ka põristada. :)


edit: jesperile:

http://store.nexternal.com/shared/StoreFront/product_detail.asp?RowID=109&CS=vacmotors&All=
http://store.nexternal.com/shared/StoreFront/product_detail.asp?RowID=558&CS=vacmotors&All=

imho lihtsaim lahendus.
03.03.2008 at 13:10 1 edit. Last edited 03.03.2008 at 13:12 by mart154
Garfield
  
3,91 peaülekanne
quote:
peep: Ja meil on rehviks 205/50 ehk veel väiksem diameeter.
Kuidas väiksem? 205/50R15 peaks olema läbimõõduga 586mm?
Ja kui käigud on 4.2/2.49/1.66/1.24/1.00 siis on pilt selline:


____________________________
Focus RS
03.03.2008 at 14:03
peep
 
Moderator
3,91 peaülekanne
quote:
Garfield:
quote:

Kuidas väiksem? 205/50R15 peaks olema läbimõõduga 586mm?


Ma kirjutasin vastuse Mardi postitusele ja 205/60-15 läbimõõt on 627 mm ehk täiesti kindlalt on 50 profiili rehv väiksem.;)
03.03.2008 at 14:12
Garfield
  
3,91 peaülekanne
quote:
peep:Ma kirjutasin vastuse Mardi postitusele ja 205/60-15 läbimõõt on 627 mm ehk täiesti kindlalt on 50 profiili rehv väiksem.;)
OT: Sry, my bad, mõtlesin, et minu väikest 13" ratast võrdlesid...
Aga ülaltoodud tabel on ikkagi õige - seda saab kasutada.


____________________________
Focus RS
03.03.2008 at 14:51
Jesper
 
3,91 peaülekanne
Kas ülekande identifitseerimine käib ikka selle plekitüki järgi, mis tagakaane külge on polditud? Käisin täna vaatamas 525 automaadi difrit, millel oli sinna rõõmsalt 3 23 pressitud, igaks juhuks ei ostnud ära - realoemi järgi ei tohiks sellist difrit seal olla, aga mine tea ju, äkki türklane tahtis bahnil kimada vms.

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
11.03.2008 at 23:06
Silwer
3,91 peaülekanne
Muidu jah aga see plekitükk ei ole kunagi lõplik tõde. Seega oleks võinud ehk enne põgenemist vaadata mitu tiiru teeb gardaani ots kui poolassi otsa üks tiir keerata. Sealt oleks ehk päris hästi võinud aimata kas tegemist 3,23 või 3,91 diffriga... :)

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
11.03.2008 at 23:18
rolantsik
3,91 peaülekanne
Mitu tiiru 3,91 peaks tegema?
11.03.2008 at 23:32
Cardo
 
3,91 peaülekanne
quote:
rolantsik: Mitu tiiru 3,91 peaks tegema?

täpselt 3,91 tiiru :D
11.03.2008 at 23:35
Jesper
 
3,91 peaülekanne
See tiirutamine oli antud juhul raskendatud, kuna kuskil taluhoovis pimedas kahe heinakuhja vahel on seda operatsiooni vajaliku täpsusega suht keerukas teha, lisaks ei saanud rattaid sünkroonis keerata, kuna sellid olid kogu tagasilla maha katkunud ja seda ei saanud normaalselt toestada. Oleks paljas differ garaažis laua peal, siis oleks teine asi.

See, mitu tiiru peaks kardaan tegema ühest rattast keerates käib minul üle mõistuse, seal on ju diferentsiaalil ka mingi osa mängida? Kui peaks midagi pakkuma, siis pakuks et 3,91 teeb 1,955 tiiru ja 3,23 1,615 tiiru, katse tulemus minu puhul oli kardaani jälgiva kuti sõnul "poolteist tiiru oli ära ja veel natuke", seega noh võis olla nii see kui teine :)

Eks järgmine kord valmistun paremini ette :)

____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
11.03.2008 at 23:42 2 edits. Last edited 11.03.2008 at 23:46 by Jesper
Silwer
3,91 peaülekanne
http://www.mgparts.co.nz/diff_ratios.html

____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
12.03.2008 at 00:15
Cardo
 
3,91 peaülekanne
Kel huvi, siis üks 3,91 on enampakkumisel saadav !
07.04.2008 at 16:49
raimo_r
3,91 peaülekanne
BMW varuosakataloogis on toodud sellised numbrid
I=43:11=3,91
ehk kui kardaan teeb 11 tiiru, siis pooltelgede otsad 43 tiiru (või vastupidi :P )

____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj
07.04.2008 at 16:55
opentrack.tqhq.ee foorum : BMW 325 Cup : 3,91 peaülekanne   1 2  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.