Poster |
Message |
Jesper |
LSD remont
quote: raimo_r: Alla 2,5-3 naljalt LSD'd ei saa nagunii. Kui siis väga hea õnne korral. Cupi autode juures on kindlasti lihtsam esindusest uus LSD osta, sest vanale tuleb remondihind ka otsa arvestada.
Äkki viitsib keegi valgustada, mismoodi see remondiprotsess täpsemalt välja näeb, mida seal annab ise teha, mis juppe vaja on ja kust saab?
Ja kas on mingi lihtne viis remondivajaduse tuvastamiseks?
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
31.03.2008 at 17:02 |
|
rolantsik |
LSD remont
Kui sillas õli ilus sees on(olnud),siis ei juhtu temaga suurt midagi.
|
31.03.2008 at 21:00 |
|
raimo_r |
LSD remont
Friktsioonkettad kipuvad kulunud olema, tihendid-simmerid lekkima. Tihendid-simmerid esindusest mingi ~800 eeku kui mälu ei peta. Friktsioonkettaid võib vist küsida härra jaan tatika käest.
____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj |
31.03.2008 at 21:21 |
|
hents99 |
LSD remont
Ja pärast uued kettad LSD õliga kokku määrida, mitte kuivalt tagasi panna.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
01.04.2008 at 11:36 |
|
Erik 78 |
LSD remont
Siin sai tehtud difri sisu vahetus:
Piltidel on kommentaarid ka juures, kui keegi pildile klikkab.
http://nublu.lahe.net/gallery/main.php?g2_itemId=7605
Kellel äkki huvi... |
01.04.2008 at 20:54 |
|
vvt |
LSD remont
quote: rolantsik: Kui sillas õli ilus sees on(olnud),siis ei juhtu temaga suurt midagi.
Lihtsalt õlist ja ketaste LSD õliga määrimisest on üksnes vähe.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
03.04.2008 at 08:40 |
1 edit. Last edited 03.04.2008 at 08:41 by vvt
|
Lembit |
LSD remont
quote: vvt: quote: rolantsik: Kui sillas õli ilus sees on(olnud),siis ei juhtu temaga suurt midagi.
Lihtsalt õlist ja ketaste LSD õliga määrimisest on üksnes vähe.
Kui sa juba niimoodi ütled, siis jääb mulje, et sa ka tead, mida rohkemat vaja on.
IMO on siin foorumis kombeks, et sellistel puhkudel ned teadmised ka kirja pannakse.
|
03.04.2008 at 11:02 |
|
vvt |
LSD remont
Noh, eks LSD õli peab ju sees olema, soovitatavalt vähemasti poolsünt. Tunneb ära pudelil õli markeeringu järgi, viskoossuse taga tähis tavaliselt LS. Tavalise GL-5ga sõites on need friktsioonid kiirelt triibulised. Osa räägivad, et 140 ülemise viskoossusega õli peaks panema. Minuarust kui autobahnil või Le Mansis openträkki ei tee, siis pole vaja. Mul on igatahes 75W-90LS sõitnud kenasti.
Kui lahti võtta ja mingeid suuremaid modifikatsioone ei plaani, siis võiks hankida paksemad kettad (Eestis lõigatakse ja eespool nimetatud meestel on ilmselt neid tagavaraks) ja üleliigse paksuse treida difri pooltel tööpinnalt maha. Niipalju kui ma neid näpuvahel olen saanud veeretada, siis stock LSD probleem tundub olevat õhukesevõitu kettad, taldrikvedru vajutab kettad väheke kummi ja kulumisest on näha, et ühelt poolt ei kanna ketas ühtlaselt kogu pinnaga. Põlveotsas seda treida vast ei maksa, sest need difripooled on terasest sõna parimas tähenduses.
Teoorias saab tehase ketaste pulbermetallkatet taastada ka Eestis, vähemalt minu ketaste puhul see ebaõnnestus (mõõtu lihvimisel pudenes see pulberkate lihtsalt maha).
Mida teha ei tohi - kettapaki lõtku vähendamise arvelt suvaliselt "libisemist" vähendama, tekib kergesti 100% lukk.
Kodust lugemist:
http://www.metricmechanic.com/pdfs/Differentials.pdf
Nupukas mees leiab siit ka difriehitajate ametisaladused.
____________________________
Powered by BBB
Life begins @ 7500 rpm
|
04.04.2008 at 15:16 |
1 edit. Last edited 04.04.2008 at 15:19 by vvt
|
hents99 |
LSD remont
Ma just panin mersu LSD`d kokku, sai kah ise meisterdatud lukk sisse pandud(tugevam surve ketastele). Juba teine, nüüd sai kaubandusliku välimusega ja laagritega süsteem, et difri eluiga pikem oleks.
Mersul on lihtsam süsteem muidugi 5 ketast ühel ja 5 teisel pool.
Ise kasutan castrol saf-xj õli.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
05.04.2008 at 18:05 |
|
anryo |
LSD remont
quote: hents99:Ise kasutan castrol saf-xj õli.
Miks just seda? Ka eelpoolkirjutanud Erik78 kasutas sama õli. Kas see on parem kui muud? Ma olen siiamaani Valvoline LS õli kasutanud.
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
06.04.2008 at 10:00 |
|
Silwer |
LSD remont
quote: anryo: quote: hents99:Ise kasutan castrol saf-xj õli.
Miks just seda? Ka eelpoolkirjutanud Erik78 kasutas sama õli. Kas see on parem kui muud? Ma olen siiamaani Valvoline LS õli kasutanud.
See on lihtsalt BMW originaal õli.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
06.04.2008 at 10:31 |
|
hents99 |
LSD remont
OT aga ma kasutan suht ainult castrol õlisid. Võib ka 80kr liiter mingit möga sisse panna, aga eks igaüks mõtleb ja vaatab, mis autod, kus, ja millega sõidavad ja kuidas vastu peavad.
Edit: Ja saan soodsalt kätte kah, seepärast.
Edit: Nüüd kasutan castroli asemel mobilit, jällegi odava hinna tõttu.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
06.04.2008 at 14:51 |
2 edits. Last edited 08.04.2008 at 14:09 by hents99
|