Poster |
Message |
Cardo |
autode aknad: plast vs turvakile
Minujaoks jäi veel mõistetamatuks, et aknad ei tohi olla pleksiklaasist, kuid küljeklaasid peavad olema turvakilega kaetud, sama rahaeest mis läheb kiletamisele saaks vajaliku koguse vastavat pleksiklaasi ja KG probleem oleks ka meeldivam, peale kokkupõrget on auto kah klaasikiluvabam ja rada puhtam.
Miul on olnud kogemus kui kurikaelad turvakilega klaasile augu sisse lõid, kilde oli küll vähem aga ikkagi on siiamaani killutükke leida. |
16.02.2008 at 16:52 |
1 edit. Last edited 25.02.2008 at 09:46 by peep (Moderator)
|
peep Moderator |
autode aknad: plast vs turvakile
Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis rolantsik on klassi vanem, tema võiks ehk seda asja kuidagi lükata ?
Sai eile ka seda meenutatud, miks on reeglis klaasist kiletatud külgaknad ja see põhjus oli Lauri väitel, et oleks vähem tööd auto ettevalmistamisel, eriti kupee juures, kus plastaknad nõuaksid eraldi raamide tegemist. Sest rahaliselt ju vahet pole, kas kiletatud klaas või plast aga kaalus on päris oluline vahe + see kaal asub kõrgel.
Tegelikult oleks viimane aeg pilt ette saada, palju neid autosid on ja palju neist on sedaanid ja palju kupeed ? Võib-olla keegi ei ehitagi kupeed, või poleks neil kupeeomanikel midagi selle vastu, et enda autole plastaknad installida sest eks taha ju nemadki kergemat autot. Jah tobe oleks mingit mudi ca. 50 kg autole külge kruvida ehk see kaalu allaviimine oleks teema. Eesmärk on ju sõita võimalikult odavalt võimalikult kiiresti, mitte teha võimalikult vähe liigutusi auto ettevalmistamisel ? Hetkel ju sari veel nii alguses, et selliste põhjendatud muudatuste osas saaks ju kokku leppida ? Kui reelgeid kirjutati, siis ei olnud seda kogemust aga nüüd nagu midagi on ja kui saaks veel kindluse mõttes mõne teise võistlusvalmis auto kaalu teada oleks asi ju suht selge. |
16.02.2008 at 21:17 |
1 edit. Last edited 16.02.2008 at 21:19 by peep (Moderator)
|
hall |
autode aknad: plast vs turvakile
Mis klaasidesse puutu, siis plastikuga sendamise maksumus on suurusjärgus 1-2k krooni, millest tuleks lahutada demonteeritud originaalklaaside võimalik müügitulu, mistõttu ei pruugi kulu üldse ollagi. Nagu ka kaalu puhul, ei peaks minu loogika kohaselt joonduma kupee-meeste järgi, kuivõrd kupeelisuse valik on enamuses tehtud edevusest tulenevalt. Seega, minu isiklik soosing kaldub täna ja on alati kaldunud klaaside plastikuga asendamise poole.
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
16.02.2008 at 22:08 |
|
Jesper |
autode aknad: plast vs turvakile
Mina isiklikult ei pooldaks siiski liigsesse nipitamisse laskumist, see on arusaadav et plastaknad on paremad, aga noh nende ehitus on jälle vähemalt ühe nädala õhtud, samas kui turvakiled on õhtupoolik kahe sõbra ja sixpackiga. Tegemist vajavate asjade nimekiri on niigi pikk ja parema meelega viiliks akende asemel mingit spoilerit vms. Lihtsalt võiks reeglid olla sellised, et sedaani miinimumkaalu saamiseks ei pea sinna mingit kola juurde leiutama hakkama.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
17.02.2008 at 00:50 |
1 edit. Last edited 17.02.2008 at 00:51 by Jesper
|
hall |
autode aknad: plast vs turvakile
quote: Jesper: aga noh nende ehitus on jälle vähemalt ühe nädala õhtud, samas kui turvakiled on õhtupoolik kahe sõbra ja sixpackiga.
Mulle jälle tundub originaalklaaside plastikuga asendamine vaat´et kiletamisest lihtsamgi. Plastikud lõikad välja originaalklaaside kuju järgi ja liimid klaasiliimiga oma kohale. Väga lihtne. Saab hakkama ühe õhtupoolikuga kusjuures ei sõpru ega sixpackke vaja polegi
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
17.02.2008 at 09:03 |
|
Jesper |
autode aknad: plast vs turvakile
No enne kui saab lõikama hakata peab ju kõik algsed klaasid ka maha võtma, tagaklaas vist on lausa liimitud? Ok no ega sel küsimusel tegelikult väga suurt tähtsust pole, võib nii võib naa. Aga minu jaoks oli/on klaaside algseks jätmise point arusaadav.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
17.02.2008 at 20:02 |
|
Cardo |
autode aknad: plast vs turvakile
Homme lähen kodaniku juurde, kes tegeleb freesimisega ja viin talle ühe küljeklaasi näidiseks, kui ta selle suudab arvutisse tõmmata, on ainult freesile tuld ja kõik, küljeklaasid on ju teiseltpoolt negatiivis. |
17.02.2008 at 20:55 |
|
hall |
autode aknad: plast vs turvakile
quote: Jesper: No enne kui saab lõikama hakata peab ju kõik algsed klaasid ka maha võtma, tagaklaas vist on lausa liimitud? Ok no ega sel küsimusel tegelikult väga suurt tähtsust pole, võib nii võib naa. Aga minu jaoks oli/on klaaside algseks jätmise point arusaadav.
Kui rääkida sedaanist, siis on tagumine klaas ka ainus (eemaldatavatest), mis on liimitud. Küljeklaaside eemaldamisele üle tunni kindlasti ei kulu.
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
17.02.2008 at 21:11 |
|
Cardo |
autode aknad: plast vs turvakile
Käisin rääkisin, andsin oma e28 juhiukse klaasi tegemisse, kui läheb e36 pleksitamiseks, siis saab ilusad puhtalt lõigatud pleksiklaase palju vaja.
Hinnast ei rääkinud, kui huvi siis räägib sel teemal. |
18.02.2008 at 18:25 |
|
Silwer |
autode aknad: plast vs turvakile
Uuri hinda. Ma oleks vast E30 küljeklaaside huviline...
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
18.02.2008 at 20:14 |
|
Cardo |
autode aknad: plast vs turvakile
Hindasid oleks 2 varianti ma arvan, kui on omal pleksiklaas, siis on vaid lõikamise hind, kui materjal tuleb minul hankida, siis on teine hind, kui kellelgi huvi võiks täpsustada kelle materjal ja kui paks. Minul on olemas 2mm paksune spets materjal. |
18.02.2008 at 21:15 |
|
rolantsik |
autode aknad: plast vs turvakile
Tohib kasutada ainult sellist pleksikklaasi,mis ei murdu kokku painutamisel. |
19.02.2008 at 23:54 |
|
Erik 78 |
autode aknad: plast vs turvakile
Asja nimi on polycarbonat, on väga tugev materjal. Müüb näit. tööstusplast, proplast, tka balti.
http://www.tplast.ee/plast5.php |
20.02.2008 at 09:02 |
|
Garfield |
autode aknad: plast vs turvakile
quote: Erik 78: Asja nimi on polycarbonat, on väga tugev materjal. Müüb näit. tööstusplast, proplast, tka balti.
http://www.tplast.ee/plast5.php
Mina kasutasin oma autol sellist materjali nagu PTG, seda peaks ainult enne testima. Painutamisel ei purunenud, kuid painutus+löök tegi katki ja jättis teravad servad. Polükarbonaad on parem, kuid vist ka kallim.
EDIT: Müüs seda Proplastik, materjali nimi võis olla ka PETG.
____________________________
Focus RS |
20.02.2008 at 11:29 |
1 edit. Last edited 20.02.2008 at 13:22 by Garfield
|
rolantsik |
autode aknad: plast vs turvakile
Polükarbon pleks on nii tugev,et seda sai haamriga tükk aega taotud,enne kui augu sisse sai.Ta nagu venib jube hästi,see pärast vist ei purunegi.
Tavalise pleksiga oli umbes 3x hinnavahe. |
20.02.2008 at 15:16 |
|
hall |
autode aknad: plast vs turvakile
Mulle seletati proplastis kunagi, et pleksiklaas ja polükarbonaat on umbes sama erinevad kui siga ja kägu. Esimene neist autole ei sobi oma teravate nurkadega purunemise tõttu, teine aga küll.
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
20.02.2008 at 15:28 |
|
Erik 78 |
autode aknad: plast vs turvakile
Ma kasutan võistlusmaasturil 5 mm polyt ja asi on ikka nagu soomus... ja see maksis u. 1000 per ruutmeeter.
Rinkaautole sobiks 2 mm vabalt ja selle hind on u. 400 kr per ruut. Tahvel on 1250 x 2500 saab ka väiksemad tükid aga siis tuleb tahvli tükeldamise eest tasu juurde. Materjali lõikab vabal tikksaega, nii et mingit eri teenust selleks pole vaja, et saada autoklaaside koopiaid.
PS. Poly ja üldse plex, kriimustuvad jube kergelt, olge töötlemisel ja eksploateerimisel ettevaatlikud.
Uurige sealt tööstusplastist.
nende nr. 5104313
|
20.02.2008 at 15:36 |
|
Cardo |
autode aknad: plast vs turvakile
Orjenteeruvalt oleks lõikamise hinnad sellised kui omal pleksiklaas olemas.
2 detaili- eeldan, et ikka soovitakse paarikaupa 2x300 = 600.-
4 detaili ( esi ja tagauksed) 4x 250 = 1000.-
umbes 10 detaili 200.- tk
Arvan, et pleksi puhul see tagumise ukse väike klaas tehakse suurega kokku, kui eraldi, siis ehk mõtleb mingi minihinna sinna juurde ?
Ise ma enam käsitsi ei nüsi, olen seda teinud ja mingile Ladale võib käsitsi kah nüsida.
|
24.02.2008 at 22:59 |
2 edits. Last edited 24.02.2008 at 23:08 by Cardo
|
Silwer |
autode aknad: plast vs turvakile
Tikksaega ei kannata siis seda viisakalt lõigata?
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
24.02.2008 at 23:44 |
|
Lembit |
autode aknad: plast vs turvakile
Ketaslõikuriga kannatab seda viisakalt lõigata.
Ühe auto klaaside väljalõikamine koos etteliimimisega läks eelmisel aastal vist kokku paar tundi. |
24.02.2008 at 23:47 |
|
peep Moderator |
autode aknad: plast vs turvakile
Eilne otsus oli, et plastaknaid ei tule. |
25.02.2008 at 09:29 |
|
Cardo |
autode aknad: plast vs turvakile
Õige termin asjale on siis polükarbonaat. (lexon)
ruutmeetri hind on 4mm paksuse puhul 551.- m2
tüki mõõdud on 2x3 meetrit
lõigata saab 2m laiuselt ka tükke ehk näiteks 2x1m |
07.03.2008 at 14:23 |
|
Raceboy |
autode aknad: plast vs turvakile
Pleksiklaas ei ole parim valik klaaside asendamiseks, kuna purunedes jätab väga inetud teravad servad.
VeroLite on palju painduvam ja kergem töödelda, lisaks purunedes ei ole serv nii terav. Soodsam ka.
Muidugi esiklaasi asendamiseks Verolite ei kõlba.
____________________________
www.vems.ee |
08.03.2008 at 10:17 |
|