register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Rehvirõhk  
Poster Message
joonas
Rehvirõhk
Sooviks endale soetada rehvirõhu mõõtjat. Ei taha midagi stiilset ja kallist vaid lihtsat ja täpset.
Kas keegi oskab soovitada odavat, kuid siiski täpset mõõtjat. Endal on olemas selline venemaa toodang seieri ja nullimisnupuga, kuid selle skaala täpsus on 0,2 ühikut ja täpsusest pole aimugi.

Kas kogenumad sõitjad võiksid jagada infot kujul rehv/rehvirõhk ees/rehvirõhk taga/ miks just nii.
On öeldud, et rehvirõhk võiks rajal olla tavaolukorrast natuke suurem. Kui ma olen õigesti aru saanud, siis tehase soovitatud rehvirõhud on n.ö. külmalt rõhud.
Kui ma hommikul mõõdan rehvirõhuks 2.2 bar (tehase soovitus), siis Saugal päikese käes seistes oli rõhk juba 2,5 bar ja peale rajalt maha tulemist juba 2,9 bar.
Millal ja mis rõhu peaks rehvi sisse pumpama?

____________________________
Joonas 88' Porsche 944S
26.04.2007 at 15:02
Jesper
 
Rehvirõhk
Mul on ka hetkel see Vene oma ja siiamaani null probleemi. Võrrelnud olen peamiselt eri tanklate kompressorite küljes olevate manomeetritega. Aga noh kui tahad tingimata uut siis Beni sugustes poodides, Tööriistamarketis jm on neid kõvasti, nii palju kui mina eri odavmanomeetreid kasutanud olen, pole täpsusega ühelgi probleemi olnud. Lõppkokkuvõttes liigud sa nagunii oma taustsüsteemis, ehk paned oma manomeetri järgi rõhu sisse, vaatad kuidas auto ja rehv käituvad, siis paned jälle sama skaala järgi juurde või maha ning parima settingu jätad meelde või märgid klaasile, nii et absoluutne täpsus polegi nii oluline.

Mis rõhkusid ennast puudutab, siis mina panin odava tänavarehvi (Barum Brilliantis) ning raja jaoks natuke ebaoptimaalse front/rear roll stiffnessi kompenseerimiseks üsna suure rõhuvahe - ette läks kuumalt vist 2,8 ning taha 1,8 ringis (tagarehvid mul eriti ei kuumene). Kui ette vähem panna siis murrab külgseina liiga maha ning kurvi sisenemine muutub kuidagi jube ebamääraseks, samas kui taha rohkem panna siis lööb kurvist välja kiirendades tühja. Samas 4 sessiooni on selgelt liiga vähe et mingit suuremat seadistamist läbi viia, nii et asi kukkus rohkem välja stiilis panen-pirukasse-muna-vaatan-mis-saab :)
26.04.2007 at 15:11 1 edit. Last edited 26.04.2007 at 15:29 by Jesper
rustang
  
Moderator
Rehvirõhk
Benis oli väike AutoGauge toode päris normaalne (ja mitte kallis) aga seda niikaua kuni korra käest maha kukkus.
26.04.2007 at 15:21
urmet
  
Rehvirõhk
Mina olen paar raksu Ben-ist sellise halli 50-kroonise ostnud.

Näitab täpselt. Uue ostsin seepärast et keegi tegi laenates otsiku keskmise pulga katki - see osutus plastist olevaks.

Mis rõhkudesse puutub, siis on see väga rehvist kinni. Tänavarehvile pane nii palju, et ta väga hullusti külje peale ei rulliks. 2.7-2.9 külmalt ehk. Kui on hea jäiga külgseinaga (Bridgestone Potenza tundub selline olevat), siis võib rõhk tehase soovitatud 2.2 küll olla.

Küllje peale rullimist vaatad pärast sõitu värske kulumisjälje järgi. Kindluse mõttes võid väliskülje peale kriidiga jooned kah tõmmata. Saugal saab parem esimene kõige rohkem vatti.

Pärast sõitu mõõda rõhud jälle üle ja aja kuumalt ühtlaseks.
27.04.2007 at 21:59
BlueStang
 
Rehvirõhk
pole vist mingi uudis, aga rehvirõhu temperatuurist tulenevate suurte kõikumiste tasandamiseks pange naerugaasi rehvidesse
28.04.2007 at 21:31 1 edit. Last edited 28.04.2007 at 21:31 by BlueStang
matukas
  
Rehvirõhk
Ehk siis tegelikult lämmastikusegu läheb rehvidesse. Minu info järgi täitmise hind ca 120 EEK per rehv.

EDIT: allpool siis vihje, et hind siiski jooksu kohta 120 EEK kanti

____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
28.04.2007 at 22:06 1 edit. Last edited 29.04.2007 at 16:13 by matukas
que
 
Rehvirõhk
quote:
jaanus:
quote:
matukas: Ehk siis tegelikult lämmastikusegu läheb rehvidesse. Minu info järgi täitmise hind ca 120 EEK per rehv.
leidsin sellise info - http://www.greengate.ee/index.php?page=1&id1=20678
quote:
Pärnus saab lämmastikuga rehve täita AS Master Kummi-centrumis Laki tänaval. Kuni 17tollise rehvi täitmine lämmastikuga maksab seal 30 krooni, suuremate rehvide täispumpamise eest küsitakse 40 krooni. Sõiduautodel teeb see ühe jooksu hinnaks 120–160 krooni.

1182 arvab, et nad lahti E-R ..18 ja L 9-15
29.04.2007 at 22:04
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : Rehvirõhk  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.