Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Õige peaülekande valimine?Kahjuks pole tegu kurvisõidu autoga ja eesmärgiks on sõita võimalikult kiiresti 402m
Kas peaksin valima ülekande, mille korral on finišis nö käigu lõpp? neljanda käigu lõpp? Või tuleb se siiski mootori võimsuse või selle puudumise järgi paika panna? Jõudu on autol 160kw/315nm ja seda plaanis kasvatada niipalju kui vabalthingaval seda odavamate vahenditega teha saab et slikkidega 13,x ära sõita
Siin siis autol all 4,27 ülekanne, 4's käik on 1,0 ülekandega, rehviks tavaline tänavasõidu Nokian 205/55R15 ja 402m saab läbi spido järgi kiirusel u. 180km/h.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
Siin siis autol all 4,27 ülekanne, 4's käik on 1,0 ülekandega, rehviks tavaline tänavasõidu Nokian 205/55R15 ja 402m saab läbi spido järgi kiirusel u. 180km/h.
quote:jeff01: Kahjuks pole tegu kurvisõidu autoga ja eesmärgiks on sõita võimalikult kiiresti 402m
Kas peaksin valima ülekande, mille korral on finišis nö käigu lõpp? neljanda käigu lõpp? Või tuleb se siiski mootori võimsuse või selle puudumise järgi paika panna? Jõudu on autol 160kw/315nm ja seda plaanis kasvatada niipalju kui vabalthingaval seda odavamate vahenditega teha saab et slikkidega 13,x ära sõita
proovi Akselisse oma andmeid sisestada, ja siis saad selle kohapealt parema pildi ette.
Siin siis autol all 4,27 ülekanne, 4's käik on 1,0 ülekandega, rehviks tavaline tänavasõidu Nokian 205/55R15 ja 402m saab läbi spido järgi kiirusel u. 180km/h.Ainus mõte on see, et su auto on kuratlikult kiire
aga mõtlesin just et ehk keegi kõneleb põhimõtetest et mille järgi paika pannakse, et mis käiguga oleks normaalne lõpetada, kas ülekanne mis lõpetab 3mandaga või neljandaga, eks ma uurin seda akselit veel
Õige peaülekande valimine?Ma arvan et kasti ülekanded võiksid olla sellised et neljanda kasutatava käigu lõpus oled finishis. Samas selle diffri ülekandega ei tasu ka ülepingutada, kuna võid avastada et esimene käik on kohaltvõtuks juba kasutu ja teise käiguga kohalt minemiseks seda jõudu ikkagi ei ole.
Käigukasti ülekanded võiksid olla sellised et alati peale käiguvahetust oled jälle tagasi kõige magusamas pööretevahemikus (väände ja hj tippude vaheline ala) ja esimese käigu ülekanne võiks soovitavalt olla 3 lähedal.
Õige peaülekande valimine?Ma millegipärast arvan, et 165kw ei lähe kuidagi 13,x välja kui ta alla 1200kg ei kaalu - olgu seal ükskõik, mis tagaülekanne. Veerandmiili sõidus muidu arvestatakse ikka 3 käigu lõpp finisiületamiseks 5-käigulisel kastil, siis jagub miilisõiduks ka ikka käike
Mis cobrastangi puutus, siis stock 3.27 oli veerandmiili jaoks natuke hõre, aga 3.73 oli juba liiga tihe - 3.55-ga oleks olnud kõige sobivam
13.01.2008 at 16:58
2 edits. Last edited 13.01.2008 at 17:23 by BlueStang
Õige peaülekande valimine?Sain M3 me TORSEN diffri, kahjuks ei olnud valikuvõimalust kuna neid liigub siin niigi vähe. peaülekanne siis siuke kehvemapoolne 3.15 mille korral 205/55/15 ja suuremate rehvide korral lõpetan kolmanda käiguga. Eelis neljanda käiguga lõpetamise korral tuleb sisse alles kiirete käiguvahetuste korral. Kui akselis mängida siis näeb et 0,3s käiguvahetusaja korral pole veel neljandaga lõpetades eelist. Parim tulemus akselis 0,2s käiguvahetuse korral on 13,5s ja tqhq kalkulaatoril nende ratta jõududega 14,5s seega loodame kuldsele keskteele