Poster |
Message |
rustang Moderator |
Tagantjärgi kommentaaare 08.01.2008 kinnitatud E36 reeglite kohta
quote: HrHunt: Miks ....
Kiusatus oli see postitus ära kustutada..... "Miks"- küsimuste aeg on läbi saanud, siin oleks mõttekas küsida stiilis "kuidas teha", "kust saab" või "kes aitaks".
Reeglid on kinnitatud ja kui just ei selgu otsest vasturääkivust või viga siis niisuguseks need ka jäävad. Hooaja alguseni on loetud kuud ja on need reeglid head või halvad - enam vahet pole, autoehitajatel on neid hädasti vaja et saaks tööga pihta hakata.
|
11.01.2008 at 14:01 |
1 edit. Last edited 11.01.2008 at 14:11 by rustang (Moderator)
|
HrHunt |
Tagantjärgi kommentaaare 08.01.2008 kinnitatud E36 reeglite kohta
quote: rustang: Kiusatus oli see postitus ära kustutada..... "Miks"- küsimuste aeg on läbi saanud,
Nii et selline bisnis siis, et kui küsitakse siis ei vastata ja pärast öeldakse sorry aeg on läbi? Ok, jõudu.
____________________________
|
11.01.2008 at 14:37 |
|
Lembit |
Tagantjärgi kommentaaare 08.01.2008 kinnitatud E36 reeglite kohta
quote: HrHunt: quote: rustang: Kiusatus oli see postitus ära kustutada..... "Miks"- küsimuste aeg on läbi saanud,
Nii et selline bisnis siis, et kui küsitakse siis ei vastata ja pärast öeldakse sorry aeg on läbi? Ok, jõudu.
Ei näe põhjust Rustangi peale solvuda. See teema on pigem tehniline teema, kus arutatakse seda kuidas osa.
Klassiga seotud küsimustele peaks vastama ikka klassivanem. Niipalju, kui mina tean, siis selleks on foorumist Jörm, ehk
Lauri Tõnspoeg
E-mail lauri(at)amperracing(punkt)ee
Mobiil 51 21 281
Pärast anna teistele kah teada, mis öeldi. |
11.01.2008 at 15:00 |
1 edit. Last edited 11.01.2008 at 16:29 by rustang (Moderator)
|
rustang Moderator |
Tagantjärgi kommentaaare 08.01.2008 kinnitatud E36 reeglite kohta
quote: HrHunt:
Nii et selline bisnis siis, et kui küsitakse siis ei vastata ja pärast öeldakse sorry aeg on läbi? Ok, jõudu.
Hunt, Sa "haugud" vale värava juures. Opentrack kui selline on vaid keskkond erinevate teemade arutamiseks, sealhulgas E36 Cup reeglid. OT moderaatorid püüavad oma parima äranägemise järgi tehnilist juttu struktureerida ja suunata nii, et sellest võimalikult paljudele kasu oleks.
Mulle tundus, et reeglite lukkulöömine on kasulik kõigile, kes E36 cupi autot plaanivad ehitada. Ja edasi, ilma mõjuvate põhjusteta oleks lausa kahjulik reeglite alane vaidlus uuesti üles kütta, mis ajaks segadusse kõiki kes ootavad oma E36 tooriku kõrval hetke, et reeglid on lukus ja saab tööga pihta hakata.
Ma ise oleksin kirjtanud mõnevõrra teistsugused reeglid kuid kuna ma ei plaani E36 autot lähemas tulevikus ehitada siis ei näe ka põhjust takistada neid, kellel see plaan on. |
11.01.2008 at 16:52 |
|
HrHunt |
Tagantjärgi kommentaaare 08.01.2008 kinnitatud E36 reeglite kohta
No eks ma kläffin seal kus lubatakse.
Koosolekule ei tohtinud ju tulla kui rahapakki taskus polnud
Reeglite lukkulöömise vastu ma pole. Olgu siis lukus.
Lihtsalt see amorditeema otsustati ära sisuliselt ignoreerides
igasugust vähegi argumenteeritud avalikku arutelu. Ma arvan
et kõigil oleks huvitav teada saada, mis siis need põhjused olid.
Kui need on olemas, siis ei tohiks olla ju nii raske nad kirja panna
ja ongi lool lõpp.
Miks see mind niiväga huvitab - mul endal on ka suht viimane aeg
otsustada mille jaoks ma nüüd siis koguma hakkan. Päris mitu
head plaani on. Teaks mis alustel seda E36 asja aetakse oleks
nagu kergem otsustada, hetkel lõhnab rohkem äri kui spordi järgi.
PS. Kirja saatsin, kui vastus tuleb eks annan teada.
____________________________
|
11.01.2008 at 17:16 |
2 edits. Last edited 11.01.2008 at 17:30 by HrHunt
|
rolantsik |
Tagantjärgi kommentaaare 08.01.2008 kinnitatud E36 reeglite kohta
Oskad öelda,kus kohast E36 sarja juures äri lõhn on?
Otsus amortide kohta ei pruugi kindlasti kõigile meeldida.Kuid sarja elujõu huvides on vajalik ühesuguste tingimuste loomine.
Praegu on olemas 10 autot,mis ootasid kõik reegleid.
See lähenemine,et vaatame mis reeglid tulevad,siis hakkan ka võibolla ehitama on suht kummaline.
|
11.01.2008 at 17:47 |
|
HrHunt |
Tagantjärgi kommentaaare 08.01.2008 kinnitatud E36 reeglite kohta
quote: rolantsik:
>Oskad öelda,kus kohast E36 sarja juures äri lõhn on?
Kupee lubamine. Puurid. Tehnilisest vaatevinklist arusaamatu amordiotsus.
>Otsus amortide kohta ei pruugi kindlasti kõigile meeldida.Kuid sarja elujõu huvides on vajalik ühesuguste tingimuste loomine.
Kas B14 ei oleks loonud samasugused tingimused?
>See lähenemine,et vaatame mis reeglid tulevad,siis hakkan ka võibolla ehitama on suht kummaline.
Naise võtad ka peale ühte ööd kohe ära? Mul ei ole kommet ehku peale ja heas usus
fundamentaalseid otsuseid teha. Lisaks on mul teoreetiline võimalus, et üritust sponsoreeritakse.
See võimalus on oluliselt kindlam realiseeruma kui oleks ette näidata 1 hooeg toimivat sarja,
kuna sponsoril pole samuti isu heas usus pappi letti lüüa.
____________________________
|
11.01.2008 at 18:09 |
2 edits. Last edited 11.01.2008 at 18:14 by HrHunt
|
Jesper |
Tagantjärgi kommentaaare 08.01.2008 kinnitatud E36 reeglite kohta
Dziises, võta korra aeg maha, maga homme kaua ja mine jalutama Võidusõit on meie tasemel siiski meelelahutus ja pingete maandamise, mitte nende kogumise koht.
Muidugi mõneti on asi arusaadav, teadmine, et järgmine kord saab Audrus londi alles 5 kuu pärast sirgeks puhuda, on natuke muserdav küll |
11.01.2008 at 18:21 |
|
rolantsik |
Tagantjärgi kommentaaare 08.01.2008 kinnitatud E36 reeglite kohta
Kuidas näiteks kupee BMW raha järgi lõhnab,vot sellest ma ei saa aru.
Amordiotsus tuli sellest,et ühel radal sõitnud kupee BMW-l on nad all ja nendega oli väga hea sõita ning nad ei ole kuskilt otsast järgi andnud.
Kas kindla peale minek on vale otsus? |
11.01.2008 at 23:58 |
|
-XR- |
Tagantjärgi kommentaaare 08.01.2008 kinnitatud E36 reeglite kohta
Ma tean, et Tšehhis sõidavad E36 mehed samade KW3-dega ja nad on küll rahul.
http://www.senkyr.cz/index.asp?linkid=171218231135&jazyk=cz <-- seal on ikka päris karme E36 pemareid.
http://www.senkyr.cz/userfiles/171218231135/images/sezona2007_02.JPG
Neil on kõikidel lausa suured KW kirjad peal.
Ma neid KW kirju tegelt veel paljude seeriate (WTCC näiteks) autodel näinud. Nende kohta aga ei oska öelda, mis komplekti kasutavad.
Ma ei leia miks need ei võiks meile sobida. Sellepärast, et keegi kuskil foorumis ütles, et need talle ei meeldi vms?
Äkki hoopis see ütleja tegi seda ärilistel eesmärkidel?
|
12.01.2008 at 01:49 |
5 edits. Last edited 12.01.2008 at 01:56 by -XR-
|
HrHunt |
Tagantjärgi kommentaaare 08.01.2008 kinnitatud E36 reeglite kohta
No kui nad pole kehvemad kui B14, just sellise E36 all, nagu on lubatud ehitada, siis on ju vinge. Puudu oligi just seesama informatsioon mis nüüd kenasti leidus. Ilma selleta võis kergesti jääda mulje, et reeglid tehti konkreetse auto järgi Case closed minu poolt. Läheme sõidame nüüd karti.
____________________________
|
12.01.2008 at 13:24 |
2 edits. Last edited 12.01.2008 at 19:32 by HrHunt
|
peep Moderator |
Tagantjärgi kommentaaare 08.01.2008 kinnitatud E36 reeglite kohta
Kas rehvi osas on mingit edasiminekut ? Mina paneks heameelega oma autole Toyo kleepsu, kui neid selle väljapakutud hinnaga saaks. |
19.01.2008 at 22:57 |
|
rolantsik |
Tagantjärgi kommentaaare 08.01.2008 kinnitatud E36 reeglite kohta
Sliki variantidest on veel olemas Matadori kontakt.
Matadoriga sõitis Honda Civic Cup väga edukalt.Ja hind on ilma kleepsuta enamvähem sama,mis Toyol koos kleepsuga.
|
20.01.2008 at 21:15 |
|
peep Moderator |
Tagantjärgi kommentaaare 08.01.2008 kinnitatud E36 reeglite kohta
Ehk paned siia lingi, mina netist ei leidnud sellist rehvi. Nende kodulehel ei paistnud ka ühtegi sobivat universaal rajarehvi. Olid slikid, vihmarehvid ja rallirehvid. |
20.01.2008 at 23:51 |
|