Poster |
Message |
peep Moderator |
E36 Cup võistlusreeglid
Need peaks ka veel tegema, soomlaste omad võib eeskujuks võtta või on juba midagi olemas meil ?
http://www.xtremerace.fi/xtreme-race2007-saannot.pdf
Muuseas, neil on boksipeatus kohustuslik. |
18.12.2007 at 10:26 |
1 edit. Last edited 18.12.2007 at 10:26 by peep (Moderator)
|
hall |
E36 Cup võistlusreeglid
quote: peep: Need peaks ka veel tegema, soomlaste omad võib eeskujuks võtta või on juba midagi olemas meil ?
http://www.xtremerace.fi/xtreme-race2007-saannot.pdf
Muuseas, neil on boksipeatus kohustuslik.
Boksipeatus ja odavus ei käi üldsegi mitte kokku. Seda muidugi eeldusel, et boksipeatuse käigus on kohustus demonteerida ja monteerida ratas/rattad, sest selline tegevus nõuab inimjõudu (1 kuni palju inimmesi, keda on vaja varustada kaitsevarustusega, viia võistlustele ja koju tagasi ning neid vahepeal majutada ja toita, lisaks veel maksta ka tõenäoliselt väikest motivatsioonitasu) ja tehnilist varustust (korralik tõstesüsteem kas siis autol või head tungrauad, sõltuvalt inimeste arvust suruõhupüstolid ja õhuballoonid, sest elektriline mutrikeeraja ei suuda kuumaga kinni paisunud mutreid avada).
Kui boksipeatuse võib teha lihtsalt stop-and-go, siis pole asi muidugi kallis. Samas ei oma ta siis eriti pointi.
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
18.12.2007 at 11:58 |
|
peep Moderator |
E36 Cup võistlusreeglid
Ma ei arvanudki, et me peaks seda tegema ja ega sommidel ka rattaid ei vahetata. Asja sisu nende puhul on ikkagi odavuse taotluses, sest selline reegel tekitab võimaluse 2 meest 1 auto tiimide jaoks osalemiseks. |
18.12.2007 at 12:07 |
|
hall |
E36 Cup võistlusreeglid
quote: peep: Ma ei arvanudki, et me peaks seda tegema ja ega sommidel ka rattaid ei vahetata. Asja sisu nende puhul on ikkagi odavuse taotluses, sest selline reegel tekitab võimaluse 2 meest 1 auto tiimide jaoks osalemiseks.
Kui pikad sommide sõidud on?
Kui rattaid vahetama ei pea, boksipeatuse minimaalne aeg oleks paika pandud ja sõidud oleksid piisavalt pikad, siis võiks see peatuste teema skeemi 1 auto, 2 meest ärgitamisele soodsalt mõjuda küll.
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
18.12.2007 at 12:10 |
|
Jesper |
E36 Cup võistlusreeglid
quote: serõi:
Kui pikad sommide sõidud on?
quote:
Xtreme–sarjassa kilpailun pituus on 1 tunti.
|
18.12.2007 at 12:18 |
|
Jesper |
E36 Cup võistlusreeglid
Kuna pole vedrustuse jutt, siis äkki jätkaks siin:
quote: serõi:
Mis aga lõunanaabritesse puutub, siis huvi on nii Lätis kui Leedus olemas tõesti. Samas näitab lätakate rahvusliku sarja kogemus, et ükskõik kui karmilt on reeglid piiratud, sõidavad kiiremini need autod, millesse on rohkem raha ja aega kulutatud. Kuna lätakatel on kogemusi, siis tasuks nende kommentaare meie reeglite kohta päris tõsiselt arvestada. Andis Meilandsi (üks Läti RK liikmetest ja rahvusliku sarja eestvedajatest) andmetel on nende sarja autode maksumuste diapasoon vahemikus 2-20 k€ ning arvake ära, millised on kiiremad autod? Selleks, et auto väga piiratud reeglite piires kiireks saada, veedavad kiiremate meeste autod pikki tunde dünopinkides valides standardtükkide hulgast parimaid.
Ma olen mitu korda pakkunud, igasugu sellise dünosse mineku ja muidu nikerdamise isu võtab ära võitjale preemiaks antav lisaballast Kui iga võidu eest näiteks 30 kilo kukub, siis peab pärast iga korda uuesti leiutama hakkama ja loodetavasti peetakse otstarbekamas juba korrus kõrgemale dünotama kolida. |
28.12.2007 at 00:48 |
1 edit. Last edited 28.12.2007 at 00:49 by Jesper
|
Raceboy |
E36 Cup võistlusreeglid
quote: serõi:
Selleks, et auto väga piiratud reeglite piires kiireks saada, veedavad kiiremate meeste autod pikki tunde dünopinkides valides standardtükkide hulgast parimaid.
Omades isiklikku kogemust sealse sarjaga, võin kinnitada, et standardtükkide kasutamisest on asi ikka väga kaugel
Reeglid on suhteliselt lõdvad ja kontroll praktiliselt olematu. 100k Läti rahvusliku klassi autosse magama panna pole mingi kunst ja see on väike raha kiiremate meeste autodesse paigutatud rahasummade kõrval.
____________________________
www.vems.ee |
28.12.2007 at 00:57 |
|
Alberto |
E36 Cup võistlusreeglid
Lisaballast teeb kindlasti sõidu võrdsemaks, kuid on arvata, et kiiremad mehed seisavad sellele kahe jalaga vastu. |
29.12.2007 at 01:32 |
|
Jesper |
E36 Cup võistlusreeglid
Nojah, aga meil on ju entry-level klass, kes need kiiremad algul ikka niiväga on. Mina isiklikult tahaks näha võistlust, kus 5 etapi peale on 4-5 erinevat võitjat, ok, alguses võib-olla tuleb jah mingi eriti kogenud äss sõitma ja teeb kõigile teistele ringiajas 2 või enama sekundiga pähe, tema suhtes on see ebaõiglane, aga pikapeale võistlejate tase ühtlustub ning 1-2 võitu ja paar poodiumikohta on juba great success.
Kõige hävitavam on võidurelvastumine, kui keegi leiab et on valmis edu nimel tegema neid samu legaalseid trikke mis lätlased, siis ta ei pruugi isegi ju nii palju võita kui saaks sama aega sõidutrenniks kasutades, aga teistele osalejatele on selline asi kohe mõru pill. Osad neelavad alla, osad teevad järgi jne. See ei avaldu aastaga, aga paari-kolme aasta pärast võib juhtuda et uued ei viitsi enam sarjaga liituda, kuna liiguvad kuulujutud mõnede tiimide "pühendumisest" ja "ega ju nende vastu nagunii ei saa". Kordan jälle, Mosse liigas, mille autod on minuarust kõige ebatõenäolisem asi mida keegi tuunida viitsib, oli viimati kui ma aasta või nii tagasi vaatasin, teemaks igat pidi proffide poolt käsitsi blueprinditud mootorid, hind mingi paarkümmend k. Ja alguses oli see umbes sellise ideega sari, et ostan laupäeval Börsist 3k eest masina ja pühapäeval olen stardis.
Ma ei taha muidugi mingit sõnasõda algatada, kui inimeste maailmavaade on minu omast erinev siis see on täiesti okei, aga minu arust selline "stock" mootori kaalumine-viilimine-puurimine ei ole mudaliigas nagu BMW Cup või Mosse liiga eriti fair play, mis siis et reeglitega seda keelatud pole. Kui keegi tahab kulutada 300k või rohkem ainuüksi masina peale, siis on õige koht selleks Super 2000. Kas fair play tagamiseks on parim variant lisaballast või midagi muud, selles ma ei oska täie kindlusega seisukohta võtta . |
29.12.2007 at 02:55 |
|
devilc
Moderator |
E36 Cup võistlusreeglid
quote: Jesper:/--/ mudaliigas nagu BMW Cup või Mosse liiga /--/
Nendel kahel ikka vaks vahet ju? Üks oli ikkagi mõeldud stock autoga aeglustatud rahvaradadel kangutamiseks, teise puhul räägime päris ringrajaklassist spetsettevalmistusega autode, päris ringradade ja ehk isegi võimalusega Eesti meistri tiitel võita. |
29.12.2007 at 03:01 |
|
Jesper |
E36 Cup võistlusreeglid
No nende võrdlus oli umbes selle tagamõttega, et kui juba Mosse liigasse ülalpool kirjeldatud tegelased ära eksivad, siis BMW Cup puhul on see võimalus ka... noh, ütleme et käegakatsutav
Nagu ma ütlesin, arvamused on erinevad, aga ma ei isiklikult näe pointi BMW klassil 300k maksvate autodega. Selles mõttes on ta ikkagi ringraja mudaliiga, mitte halvustavas mõttes loomulikult. |
29.12.2007 at 03:06 |
1 edit. Last edited 29.12.2007 at 03:08 by Jesper
|
devilc
Moderator |
E36 Cup võistlusreeglid
Elu on näidanud, et kui mingist kohast natuke puudu jääb, tekib see "point" ruttu, ka muidu täiesti ratsionaalselt mõtlevate kodanike peas.
Lisaks on tore sõita klassis, mis võimaldab tehnika poolest klassi tippu (see ei peab tingimata parim olema) kuuluva masina ehitada. Kasvõi selleks, et kehvades kohtades oleks raskem masinat süüdistada. |
29.12.2007 at 12:40 |
1 edit. Last edited 29.12.2007 at 12:40 by devilc (Moderator)
|
hall |
E36 Cup võistlusreeglid
Ma ei taha küll kellegi entusiasmi jahutada, aga uskuge mind, et osad võistlejad hakkavad kulutama rohkem nii aega kui raha ning hakkavad olema kiiremad kui teised, st tkib "võidurelvastumine". Loota, et ei juhtu seda, mis läbi ajaloo on kõikides sarjades, sh odavates sarjades (Mosseliiga, Superkross, Läti rahvuslik, Golf 1600 jne) juhtunud, on naiivne. Ei ole mõtet loota ei egolaksu puudumisele ega võimalusele sõita odava sarja asemel vingemat S2000 või GT sarja.
Kui keegi ei usu minu poolt eelnevalt väidetut, siis olen valmis vastu võtma kihlveo Pärnu rajal sörkimise peale
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
29.12.2007 at 19:21 |
|
matukas |
E36 Cup võistlusreeglid
quote: serõi:...Kui keegi ei usu minu poolt eelnevalt väidetut, siis olen valmis vastu võtma kihlveo Pärnu rajal sörkimise peale
Mitte vähem kui 10 ringi sel juhul ja suurel ringil
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
29.12.2007 at 19:25 |
|
rolantsik |
E36 Cup võistlusreeglid
quote: matukas: quote: serõi:...Kui keegi ei usu minu poolt eelnevalt väidetut, siis olen valmis vastu võtma kihlveo Pärnu rajal sörkimise peale
Mitte vähem kui 10 ringi sel juhul ja suurel ringil
Jah,ja siis peale võistlusi on eraldi piletitega show minu sörkimise peale
|
29.12.2007 at 20:06 |
|
hall |
E36 Cup võistlusreeglid
quote: rolantsik: quote: matukas: quote: serõi:...Kui keegi ei usu minu poolt eelnevalt väidetut, siis olen valmis vastu võtma kihlveo Pärnu rajal sörkimise peale
Mitte vähem kui 10 ringi sel juhul ja suurel ringil
Jah,ja siis peale võistlusi on eraldi piletitega show minu sörkimise peale
No kui ma seda sörkimise pakkumist tegin, siis ma mõtlesingi sinu peale, et hea nagu koos sörkida või nii
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
29.12.2007 at 20:50 |
|
veekaheksa |
E36 Cup võistlusreeglid
Mida suurem meediakära ja populaarsus E36 Cupile osaks saab, seda suuremat 'kuulsust' üritavad osavõtjad valimatute vahenditega saavutada. Ja sellist optimismi, et keegi selleks suuteline pole, on lausa lustlik siit lugeda. |
29.12.2007 at 22:34 |
1 edit. Last edited 29.12.2007 at 22:35 by veekaheksa
|
rolantsik |
E36 Cup võistlusreeglid
Loota ikka võib
Tänast seisu arvestades on suht tõenäoline,et mõni kommivabriku direktor ka liitub sarjaga. |
29.12.2007 at 23:30 |
|
I.V.B |
E36 Cup võistlusreeglid
Aga kes need praegused reaalsed sõitjad ikkagi on peale Peebu |
30.12.2007 at 03:00 |
|
Raceboy |
E36 Cup võistlusreeglid
quote: I.V.B: Aga kes need praegused reaalsed sõitjad ikkagi on peale Peebu
Mul sõber nt Tartus ehitab autot ja jälgib pingsalt siinseid tuliseid arutelusi, ise sõna sekka ütlemata
EDIT: Ja kas siis rolantsik ja Jörm ei hakka sõitma? Viimasel autogi olemas ju.
____________________________
www.vems.ee |
30.12.2007 at 09:56 |
1 edit. Last edited 30.12.2007 at 09:57 by Raceboy
|
rolantsik |
E36 Cup võistlusreeglid
quote: Raceboy: quote: I.V.B: Aga kes need praegused reaalsed sõitjad ikkagi on peale Peebu
Mul sõber nt Tartus ehitab autot ja jälgib pingsalt siinseid tuliseid arutelusi, ise sõna sekka ütlemata
EDIT: Ja kas siis rolantsik ja Jörm ei hakka sõitma? Viimasel autogi olemas ju.
Kas see Tartu sõber ehitab peale BMW ehitamise ka veel vingemaid kergeid sportautosid?
Ja minul on plaan on 2 sõitu kindlasti kaasa sõita. |
30.12.2007 at 12:01 |
|
Raceboy |
E36 Cup võistlusreeglid
Ei, see on teine sõber Kuid puur peaks valmima küll selle kergeid sportautosid valmistava sõbra juures.
____________________________
www.vems.ee |
30.12.2007 at 13:01 |
|
tehnik |
E36 Cup võistlusreeglid
quote: serõi: Ma ei taha küll kellegi entusiasmi jahutada, aga uskuge mind, et osad võistlejad hakkavad kulutama rohkem nii aega kui raha ning hakkavad olema kiiremad kui teised, st tkib "võidurelvastumine". Loota, et ei juhtu seda, mis läbi ajaloo on kõikides sarjades, sh odavates sarjades (Mosseliiga, Superkross, Läti rahvuslik, Golf 1600 jne) juhtunud, on naiivne. Ei ole mõtet loota ei egolaksu puudumisele ega võimalusele sõita odava sarja asemel vingemat S2000 või GT sarja.
Kui keegi ei usu minu poolt eelnevalt väidetut, siis olen valmis vastu võtma kihlveo Pärnu rajal sörkimise peale
Isegi mina olen mõelnud pärisrinkameeste hulka kuulumisest, kuid jah, mul on "sama" tunne, et .........., tuleks kõigil võimalikel võistlejatel sõita ühe ja sama autoga, või siis oleks sõitjad eraldi autoomanikest, mehhanikutest jne. Kuid eks see oma auto efekt on samas ju ka üks määrav jõud mis juhi korralikult sõitma paneb ?
Selline olukord tekitab minus parajalt sügava tunde, et OT on, minu jaoks !, lagi, ja milleni on ka veel arngumaad.
"Hirmus on lugda kuidas Te kõik oma masinaid tuunite isegi OT-ks, et saada sekundi juurde", kuid samas kui seda ei tehtaks, siis puuduks üldse igasugune mõte aegasid mõõta ja .......
Seega suurejoonelist aastavahetust ja igaljuhul paremaid aegasid uuel aastal !!! |
31.12.2007 at 00:31 |
1 edit. Last edited 31.12.2007 at 00:41 by tehnik
|
raimo_r |
E36 Cup võistlusreeglid
puurimine, viilimine = kiirem auto = lisakaal
kas mainitud sarjades (Mosseliiga, Superkross, Läti rahvuslik, Golf 1600) on/oli see rakendatud?
____________________________
igapäevasõiduk 4.8 V8 367hj, pühapäevasõiduk 3.2 R6 343hj |
31.12.2007 at 18:02 |
|
hall |
E36 Cup võistlusreeglid
quote: raimo_r: puurimine, viilimine = kiirem auto = lisakaal
kas mainitud sarjades (Mosseliiga, Superkross, Läti rahvuslik, Golf 1600) on/oli see rakendatud?
See lisakaal oleks siis rohi puurimise/viilimse vastu? Julgen VÄGA sügavalt kahelda. Et siis kui suudan sõita oma autoga neljanda-viienda koha konkurentsis, siis ma ei hakka autot tingimuste piires võimalusel arendama kuna kui ma saan kiiremaks, siis pannakse lisakaalu? Absurd.
Lisakaalud kiirematele autodele ei vähenda mitte mingit puurimise/viilimise motivatsiooni. Lisakaalud teevad lihtsalt rivi ühtlasemaks, aga pikemas perspektiivis (aasta lõikes) on ikkagi eespool need autod, millega on rohkem vaeva nähtud.
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
01.01.2008 at 16:07 |
|
|