Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Tekkis küsimus, kes ta on aga nime põhjal ei andnud google mingit infot. Sellelt lehelt on näha, et ta sõidab mh. Jaapani GT sarjas ja võitis eelmisel aastal aga kellega tegu jääb segaseks... Ehk mingi arvutimängude tootja
11.12.2007 at 10:18
1 edit. Last edited 11.12.2007 at 10:32 by peep (Moderator)
F40 kollektsioonSee KRH on vist mingi Jaapani "Merko" tüüpi kontsern. Põhiliselt tundub tegutsevat ehitusalal. Kodanik on alates 2001 aastast selle tegevjuht või mingi muu tiitliga pealik. Omandisuhe jäi segaseks "valitud pealikuks aktsiate ostmise teel" vms. http://www.krh.co.jp/ + babel.altavista.com
F40 kollektsioon34 ühe mehe käes oleks ehk liiga uskumatu, kokku neid täna alles vast ca. 1000 autot, sest neid on väga palju taastamiskõlbmatuks sõidetud (toodeti 1315 vist). Pidi väga ohtliku käitumisega masin olema piiri peal sõites.
Esimesel pildidl oleva rajaseades masin on väga karm.:
quote:peep: 34 ühe mehe käes oleks ehk liiga uskumatu, kokku neid täna alles vast ca. 1000 autot, sest neid on väga palju taastamiskõlbmatuks sõidetud (toodeti 1315 vist). Pidi väga ohtliku käitumisega masin olema piiri peal sõites.
Esimesel pildidl oleva rajaseades masin on väga karm.:
Clarkson nimetas oma Supercar Showdown-is F40 Ferrari enda jaoks parimaks superautoks.
Pidi just olema selline etteaimatava käitumisega ja puhta sõidurõõmuga auto.
Kiirem oli see ka kui paljud tänapäevased superautod.
Treiler:
Enzosid on ka juba üksjagu väga katki sõidetud, see ei pidanud üldse mingi eriline tapamasin olema.
Eks neid hulle juhte on igasuguste autode roolis.
F40 kollektsioonKiirem olemises kahtleks veidi, EVO-s oli kunagi test, trackday ettevalmistusega F40 vs F430. Viimane võitis kiiruses jms parameetrites, lisaks on way kergem juhtida, aga noh ega sama fiilingut ta ikka ei paku.
quote:Jesper: Kiirem olemises kahtleks veidi, EVO-s oli kunagi test, trackday ettevalmistusega F40 vs F430. Viimane võitis kiiruses jms parameetrites, lisaks on way kergem juhtida, aga noh ega sama fiilingut ta ikka ei paku.
Eks sa osta (tiri) film ja vaata
Ma enam täpselt ei mäleta millistest ta kiirem oli.
Imho need olid kiirenduskatsed (400m ja lõppkiirus) mitte ringrajakatsed.
Ringrajal oli vist jah aeglasem teistest.
F40 kollektsioonMul pole ajakirja käepärast, vaatasin igaks juhuks specid üle, jah, oli ikka niipidi et F430 jäi kiirenduses ja tippkiiruses alla, aga ainult kriipsukese. Ma olen nõus üle ja läbi mille iganes roomama F40 poolt argumenteerides, see on tõesti väga äge auto, aga olgem ausad, aeg on edasi läinud ja F430 on nn beebiferrari
Lause "kiirem kui paljud tänapäeva superautod" on weasel talk, jah, kindlasti on võimalik superauto definitsiooni piisavalt väänates leida sellele mingit tuge, aga tänapäeva tippautodega võrreldes on F40 siiski muuseum.
F40 kollektsioonWell, Clarksoni 'Supercar Showdown' lõppakord jäi Bugatti Veyron-ile, aga Ferrari-t on ta alati kiitnud, ning ka seekord polnud kiitustega kitsi.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
F40 kollektsioonKuna endal pole olnud au kunagi ühegi Ferrariga sõita, siis jääb minu poolt diskussioon teiste muljetest loetu tasemele. EVO tegi kunagi võrdluse, leidmaks parimat Ferrarit (osales vist GTO, F40, F50 ja Enzo) ning nende valik oli F50, kuna see on veel ilma elektroonikata sõitja masin aga samas oluliselt juhitavam kui F40. Eks üks probleem on lag, sest 2,9 l. 470 hj. turbomootoril seda mõnevõrra ikka on. F50 4,7 l. 520 hj. vabalthingav kõlab juba "by default" palju kasutajasõbralikumalt. Seal oli veel nüansse ja argumente välja toodud, peast hetkel rohkem ei mäleta.
Muidu, F40 on kahtlemata unistuste auto, macho faktorilt ehk ainult Daytona on sama kõva.
F40 kollektsioonEi maksa unustada, et F430 on 17 aastat noorem kui F40 ja aastal 1987 oli see F40 ikka täiesti kosmose masin ja kiirem kui kõik muu. Väga kõva saavutus peale 17 aastat F430'le ainult ringiajas veidi alla jääda.