Poster |
Message |
peep Moderator |
Auto juhitavust mõjutavad tegurid
Soovitan kõikidel lugeda, kes tahavad oma autoga rajal kiired olla. Ilma algteadmisteta auto juhitavust mõjutavatest teguritest see vaevalt õnnestub.
http://www.reference.com/browse/wiki/Car_handling
http://www.club4ag.com/faq%20and%20tech_pages/yokohama_tire_recommendations.htm |
04.03.2007 at 10:51 |
|
que |
Auto juhitavust mõjutavad tegurid
quote: peep:
http://www.club4ag.com/faq%20and%20tech_pages/yokohama_tire_recommendations.htm
Kas kellegi on soovitada, miskit head kraadiklaasi - siit lugedes tundub, et kui mõõta rehvitemperatuuri sõidu ajal siis saab üksjagu targemaks tulevikku vaadates ja seadistuste otsimise koha pealt?
Kas keegi oskaks soovitada rõhke, ma panin eelmine aasta (omaarust väga kõrge) 2.7 ja 2.9, aga rääkides spetsialistidega selgus, et kõrge on 3.3+
|
19.04.2007 at 09:48 |
|
Jesper |
Auto juhitavust mõjutavad tegurid
Tqhq foorumis Lembit soovitas temperatuurianduriga testrit. Saab Tevalost ja muudest hästivarustatud poodidest. |
19.04.2007 at 12:18 |
|
Garfield |
Auto juhitavust mõjutavad tegurid
quote: faca:Kas keegi oskaks soovitada rõhke, ma panin eelmine aasta (omaarust väga kõrge) 2.7 ja 2.9, aga rääkides spetsialistidega selgus, et kõrge on 3.3+
Mina sõitsin rõhuga 2.4-2.5 (külmalt), rehviks siis tänavarehv (Dunlop Sport SP01 ja EuroTec miskine odav-firma). Külm tähendab tegelikult leiget, sest Tallinn-Pärnu ots saab ju sõidetud hommikul ja enne rajal sõitmist on veidi ootamist, see jälle jahutab...kui päike peale ei paista. Eks seda teemat on TQHQ foorumis lahatud nii- ja teistpidi. Kõrge rõhk säästab rehvi ääri. Aga sportvedrustust (ringraja seaded ) ja madalat rehviprofiili kõrgem rõhk ei asenda.
Edit: Ringrajarehvid ja tänavaslickid - külma rehvi rõhk 1.6-1.9
____________________________
Focus RS |
19.04.2007 at 13:13 |
1 edit. Last edited 19.04.2007 at 13:19 by Garfield
|
rustang Moderator |
Auto juhitavust mõjutavad tegurid
Rõhud sõltuvad väga palju rehvi mudelist. Mina sõitsin 1.7 ... 1.8-ga, R888 rehviga - aga sellel on külgseinad päris jäigad.
Eks saab rehviserva järgi ka hinnata, mis koht vastu asfalti on käinud ja vastavalt sellele rõhku muuta. Vajadusel teha kriidiga enne sessiooni kriipsud rehvile peale. |
19.04.2007 at 13:13 |
|
peep Moderator |
Auto juhitavust mõjutavad tegurid
Auto kaalust sõltub ka, mida raskem auto, seda kõrgem rõhk. |
19.04.2007 at 13:49 |
|
Jesper |
Auto juhitavust mõjutavad tegurid
Muideks, totaalsetele rehvipededele pakutakse prantslaste poolt sellist riistapuud: Tire Watch. 299 eurot ja näeb kenasti reaalajas, mis rehvides toimub Mõeldud on see küll esmajoones tsilitele, aga ma ei näe küll erilist põhjust miks seda autole toppida ei annaks. |
20.04.2007 at 09:45 |
|
que |
Auto juhitavust mõjutavad tegurid
quote: Jesper:Mõeldud on see küll esmajoones tsilitele, aga ma ei näe küll erilist põhjust miks seda autole toppida ei annaks.
Ekraan on pisike nt. 4 rehvi näite vaja... |
20.04.2007 at 11:23 |
|
Jesper |
Auto juhitavust mõjutavad tegurid
Paned kaks tükki |
20.04.2007 at 11:46 |
|
xjan |
Auto juhitavust mõjutavad tegurid
http://www.dc-ice.ee/home/index.php?action=catalogue&brand=237&x=237
____________________________
BMW 1M ... |
20.04.2007 at 16:50 |
|
s13 |
Auto juhitavust mõjutavad tegurid
www.sportcompactcarweb.com juhitavuse teemaline artiklisari
Making It Stick Part 1: Four basic steps to better handling
Making It Stick Part 2: Four more steps to better handling
Making It Stick Part 3: It's all in the geometry
Making It Stick Part 4: More lessons in suspension geometry
Making It Stick Part 5: Damper fundamentals
Making It Stick Part 6: More advanced dampers |
05.10.2007 at 16:18 |
|