Poster |
Message |
devilc
Moderator |
kupee vs. sedaan teemast, muu jutt minema
Odot, aga mida siin veel arutada? Et veel üks kord tagasi muudetaks? Arutelul oli kaks põhjust, miks kupee lõpuks lubati:
1. (Oluline põhjus) Kupee lubamisel tuleb järgmisel aastal rajale 2-3 autot lisaks võrreldes ainult sedaani lubamisega.
2. (Väheoluline põhjus) Kupee näeb edevam välja ja osad kodanikud tahaks juba selle pärast temaga sõita, olgu pealegi natuke kallim. |
11.11.2007 at 23:33 |
1 edit. Last edited 11.11.2007 at 23:35 by devilc (Moderator)
|
que |
kupee vs. sedaan teemast, muu jutt minema
quote: devilc: Odot, aga mida siin veel arutada? Et veel üks kord tagasi muudetaks? Arutelul oli kaks põhjust, miks kupee lõpuks lubati:
1. (Oluline põhjus) Kupee lubamisel tuleb järgmisel aastal rajale 2-3 autot lisaks võrreldes ainult sedaani lubamisega.
2. (Väheoluline põhjus) Kupee näeb edevam välja ja osad kodanikud tahaks juba selle pärast temaga sõita, olgu pealegi natuke kallim.
mida oli ka oodata, sest amperil on ju kupee ja nemad viitsivad tegutseda - aga tegelikult huvitas ikkagi ainult tehniline - kas on mingit olulist eelist - a la nt. fordidel on 3ne 5sest mitmeid kilosid kergem... |
11.11.2007 at 23:43 |
|
Silwer |
kupee vs. sedaan teemast, muu jutt minema
quote: devilc: Odot, aga mida siin veel arutada? Et veel üks kord tagasi muudetaks? Arutelul oli kaks põhjust, miks kupee lõpuks lubati:
1. (Oluline põhjus) Kupee lubamisel tuleb järgmisel aastal rajale 2-3 autot lisaks võrreldes ainult sedaani lubamisega.
2. (Väheoluline põhjus) Kupee näeb edevam välja ja osad kodanikud tahaks juba selle pärast temaga sõita, olgu pealegi natuke kallim.
Mis sulle arusaamatuks jäi? See on ju sigadus, oli ju kokkulepitud et on vaid sedaan. Sama lahe oleks olnud lubada ka VAZ 2105 - oleks vast veel kümme autot lisaks saanud starti...
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
11.11.2007 at 23:45 |
|
devilc
Moderator |
kupee vs. sedaan teemast, muu jutt minema
Silwer, mis putukas sind hammustas? Uue ringrajaklassi puhul on ülioluline, et piisavalt autosid esimesel aastal stardis oleks (Jörm arvas, et 10+ autoga oleks lootust isegi meistritiitlile sõita). Eks sellel asjal ole selged miinuspooled kah, aga seekord leiti, et nii on kokkuvõttes parem. Kõik kohalviibinud said oma arvamuse öelda. |
12.11.2007 at 00:17 |
1 edit. Last edited 12.11.2007 at 00:21 by devilc (Moderator)
|
jaanus |
kupee vs. sedaan teemast, muu jutt minema
quote: Silwer:Sama lahe oleks olnud lubada ka VAZ 2105 - oleks vast veel kümme autot lisaks saanud starti...
ühelgi sõitjal, kes asja vastu huvi tundis ja laupäeval kohale vaevus tulema, ei olnud kupee vastu midagi, seega - asi otsustatud. Mingi jaur käis ka veel kaubaauto ja kompakti (2105?) teemal korraks, kuid kuna ühelgi sõitjal selliste versioonide vastu huvi ei olnud, siis jäeti need teemast välja.
Reaalselt ühe sõitja poolt testituna on ettevalmistatud kupee ja täiesti stock sedaani vahe saugal ~4 sek. (võõras auto, enamvähem samapalju ringe mõlemaga)
Seega pakun, et mingit erilist võitu kupee ei anna.
Ei tahaks uskuda, et keegi üldse saab aru raskuskeskme 0.X cm muutusest või kere jäikuse X00nm vahest. Eriti juhul, kui kasutatakse tänavarehvi. Pealegi tuleb kõigile puur sisse ning see juba liigutab jäikuse ja raskuskeskme pea samasse auku. Lisaks - 1300kg min kaal annab tegelikult väga suure mängumaa neile, kes viitsivad auto kaalumisega tegeleda. Iseasi, kas sel kõigel mõtet ....
|
12.11.2007 at 00:17 |
|
Jesper |
kupee vs. sedaan teemast, muu jutt minema
Ma pigem ütleks et erimeelsusi siiski oli (ma ise ka erimeelne tegelt), aga kõik said oma arvamused ja argumendid kenasti lauale laduda ja noh midagi tuleb lõpuks otsustada et inimesed saaks autod ära osta. Pole mõtet teha sellest küsimusest teha mingit lõputut saagat. Niigi on arutelu juba OT foorumi kohta tavatult teravaks läinud. |
12.11.2007 at 00:30 |
|
peep Moderator |
kupee vs. sedaan teemast, muu jutt minema
que, siin teemas on ju kogu tehniline info olemas. Ja btw. kupee kaasamise ettepanek ei tulnud Amperilt aga see on tõsi, et nad viitsivad tegeleda ja see on ju ainult tore. Muidu, otsustamise argumendid olid nagu Ander kirjutas.
Silwer, ole hea ja lõpeta, keegi pole Sind isiklikult ahistanud. Kahel keretüübil pole erinevusi, mis ei võimaldaks neid koos ühes sarjas kasutada. Sellise otsuse tegid laupäeval üksmeelselt kõik sarjas osaleda soovijad ning sellest piisab. |
12.11.2007 at 00:38 |
1 edit. Last edited 12.11.2007 at 00:42 by peep (Moderator)
|
Lembit |
kupee vs. sedaan teemast, muu jutt minema
Noh, üksmeelest oli asi kaugel.
Ma kaldun arvama, et pigem said kõvemini kisajad oma ja need, kes ei tahtnud tühja asja pärat tülli minna jätsid lihtsalt järgi.
Kui Lauri väljaöeldud suhtarv, et 27 sügisese kindla tegija kohta tuleb kevadeks kolm autot, siis on järgmisel aastal lausa poolteist autot rajal. |
12.11.2007 at 00:45 |
|
Jesper |
kupee vs. sedaan teemast, muu jutt minema
quote: jaanus: Reaalselt ühe sõitja poolt testituna on ettevalmistatud kupee ja täiesti stock sedaani vahe saugal ~4 sek. (võõras auto, enamvähem samapalju ringe mõlemaga)
Seega pakun, et mingit erilist võitu kupee ei anna.
Ahjaa, peaaegu unustasin, selle testi puhul oli stock sedaanil ~100kg lisaballasti, kõrvalistuja uksekäepideme külge klammerdununa |
12.11.2007 at 01:00 |
|
Silwer |
kupee vs. sedaan teemast, muu jutt minema
Esiteks, oli kasutatav auto juba kokkulepitud ja seega võis vaidlus olla vaid pisiasjade üle. Teiseks, olid kohtumisele kutsutud vaid kevadel kindlad osalejad. Kui oleks varem öeldud et hakatakse uuesti kere teemal arutlema siis siis oleks ka need kohale tulnud kes plaanisid näiteks 2009 stardis olla.
quote: Jörm:Kohtumise võiks teha Laupäeval Amperis, siis võib kupee kah tuppa panna ja saab näpuga järge ajada, et kõik asjad saavad õigesti kirja. Siia mahub suurem seltskond ära kah. Oodatud on vaid need, kes näevad võimalust 2008 rajale tulla, lihtsalt kisakoori üritaks võimalusel vältida, siis ei lähe inimesed tülli ja päev liiga pikaks. Orienteeruv aeg 12.00
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
12.11.2007 at 01:17 |
1 edit. Last edited 12.11.2007 at 01:31 by Silwer
|
HrHunt |
kupee vs. sedaan teemast, muu jutt minema
Ilmselt ajab Silweril kopa ette sama asi mis mul - kogu selles saagas puudub kohati loogika... Minu meelest olgu full mono või olgu siis juba kõik E36ed va M3 - oleks osalejaid veelgi rohkem. Samas raha räägib ja kui ei ole pappi et 2008 osaelda siis ei ole. Jääb üle huviga jälgida mis sest kinost siis välja tuleb. Kui tuleb jube äge siis hea on, 2009 hooajaks ehk täpselt teada kuda ja mida ehitama peab - saab käbeda ja ehvektiivselt, mehaanikutel/keevitajatel juba nõksud käpas
____________________________
|
12.11.2007 at 01:39 |
1 edit. Last edited 12.11.2007 at 01:41 by HrHunt
|
|