register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : OT #73 järelkaja  
Poster Message
rustang
  
Moderator
OT #73 järelkaja
Ajavõtu koondlogi on siin: https://opentrack.ee/ajad/OT73Results.pdf

Eesotsas on päris muljetavaldav kiirus, tegelen TOP100-ga ka, veidi läheb aega.

Avo
19.05.2025 at 08:38
wirx
  
OT #73 järelkaja
Opentrack oli väga hästi korraldatud, hilinejatele (nagu nt mina) oli lausa eraldi koosoleku aeg enne lõunat tehtud. Toit oli maitsev ja ajagraafik täpne, tänud Raikole korraldamise eest!

Pole juba aastaid väga tõsiselt rajal sõitmist võtnud, sest rehve kulus nagu muda....

911 Turbol on tehases mingil põhjusel tehtud nii, et rattakaldeid ei ole võimalik piisavalt reguleerida. Kui 996 ja 997 mudelitel sai kaldenurgad panna veel umbes -1.6 kraadi peale, siis 991.2 Turbo puhul on maksimaalseks võimalikuks kaldeks ees vaid -1.2. Tänavaliikluses on sellest küllalt, kuid rajal kuluvad rehvide välimised küljed väga kiiresti ära.
Näiteks Michelin CUP2 R rehvid suutsin Audrus umbes kuue kiire ringiga niitiden ära kulutada (ehk siis prügikasti) – ja seda lausa kahel järjestikusel rrehvijooksul.

Sel talvel otsustasin juba varakult hooajaks valmistuda. Algsest plaanist vahetada ainult alumised õõtsad paremate vastu, jõudsin lõpuks selleni, et lisaks monoball-liigenditega alumistele õõtsadele vahetasin välja ka ülemised amordipadjad, mis said camberi muutmist võimaldavad monoballid. Samuti asendasin pehmed tehaseamordid Bilstein B16 Damptronic coiloveritega. Nendega säilis autos ka PASM-nupp, mille abil saab vedrustuse jäikust vastavalt vajadusele reguleerida – pehmemaks või jäigemaks.
Cup-Series Front Control Arm Kit (Race Spec) https://tarett.com/collections/control-arms-996/products/cup-series-control-arm-kit-race-spec
Front Tie Rod (pr), Motorsport Style https://tarett.com/products/front-tie-rod-ea-motorsport-style-991-008-clampx?variant=39932915613860
Front Monoball Camber plate (pr), 981/991/718 https://tarett.com/products/front-monoaball-canber-plate-pr-981-991-991fsmt?variant=39932923969700
For rear camber LCA shim Kit https://tarett.com/products/lca-shim-package?variant=41441753432228
Rear Monoball Shock Mount (pr), 991/992 https://tarett.com/collections/monoballs-bushings-996/products/rear-monoball-shock-mount-pr-991-992
Coiloverid: Bilstein B16 Damptronic Suspension Kit – 49-216042 https://www.bilstein-shocks.co.uk/products/49-216042


Mul oli juba varasemast ajast autol küljes DSC V3 vedrustuse controller ja stage 3 tune koos uute intercoolerite, väljalaske jms-ga – kokku umbes 650 hj.
Lisaks vedrustusele vahetasin välja ka aku – nüüd on kasutusel 5.6 kg kaaluv LiFePO4 aku (~700€ www.patareid.ee võib uurida):
https://cs-batteries.de/40Ah-128V-1200A-Lithium-Starter-Batterie-integriertes-Multi-Dynamic-BMS
Originaal Porsche aku kaalus 24 kg, seega kaalusääst 19 kg
LiFePO4 aku on paigutatud originaalse aku korpuse sisse, mis võimaldas säilitada OEM-kinnituspunktid.


Koos 25L paagis näitas prügila kaal 1520kg(ilma juhita) mis ei jäägi väga kaugele enam GT3 kaalust. (Summuti ja nipet näpet veel kergemate vastu vahetatud, kui tehasest)

Lasin autot 2cm madalamaks ning ette panin -3.0 ning taha -2.5 camberi, kokkujooks jäi 0 lähedane.
Lisaks on saanud viimasel ajal Assetto Corsas virtuaalselt päris palju harjutatud Audruringi 991.2 Turbo roolis.
Kahjuks pole veel kohale jõudnud Pirelli Trofero RS poolslikid, seega olin rajal seekord täitsa tavaliste tänavarehvidega Continental Sportcontact 7. Nendega üle 2 kiire ringi ei saa sõita, hakkavad tugevalt läbi libisema.
Tulemuseks igati korralik 1:20.14 aeg Racechronis 20hz GPS-iga. Paljuski tänu simulaatoris harjutamisele oli sellele eelnev ring 1:20.19 video sõidust leiab siit.

Vana vedrustusega oli parim aeg 1:19.9 aga seda CUP2 R rehviga, tavarehviga Pilotsport 4S oli 1.22.8 ehk siis 2.7 sekundit kiirem aeg tänu uuele vedrustusele.
Kuna auto ise istub 2cm madalamal ja kalded suuremad on sõitmine nauditavam ja täpsem, kui originaal vedrustusega, tänaval on tibake jäigem ja rehv kulub kiiremini, aga selle elab üle.



____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
19.05.2025 at 14:29
karlkir5
 
OT #73 järelkaja
OpenTrack #73 galerii

https://drive.google.com/drive/folders/1VZN8bQTxrtgOARbfvLfb2J0MWUapMKn4?usp=sharing
28.05.2025 at 10:55
opentrack.tqhq.ee foorum : Kiiresti sõitmine : OT #73 järelkaja  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2025.