Poster |
Message |
hall |
100kwCup
SportMannergu projektist kasvas teatavasti välja 100kwCup. Seega teen siia uue teema, et SportMannergu lõim (http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=2062&page=17) sellega seoses lõpetada ja uus teema siin alustada. Loodud on 100kwCup konto FB-s, veebileht aadressiga www.100kw.ee on koostamisel.
Logo näeb välja selline:
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
18.03.2020 at 16:44 |
2 edits. Last edited 18.03.2020 at 17:13 by hall
|
hall |
100kwCup
Edukusballastid on alltoodud mõõtudega, plaatide paksus 20mm. Kuna iga 20kg kohta peab olema min 2 kinnituspolti, siis selleks, et oleks võimalik paigutada ühte kohta 3x 20kg nii, et plaadid on üksteise peal, peaks olema seal min 6 kinnituspolti.
Viisakam joonis. Tänud Fred!
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
19.03.2020 at 10:49 |
1 edit. Last edited 19.03.2020 at 23:11 by hall
|
hall |
100kwCup
Lõplikud tehnilised tingimused koos lisaraskuse joonisega saadavalt siin: https://www.dropbox.com/s/1t1a5gpy83klt0z/100kw%20Cup%20tehnilised%20tingimused%202020.docx?dl=0
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
21.03.2020 at 15:51 |
|
charger |
100kwCup
Esimene 2h sõit toimub loodetavasti 3.mail, alternatiivne infokanal https://www.facebook.com/100kwCup/ |
09.04.2020 at 22:04 |
|
krs28 |
100kwCup
Kas esimese ürituse üldjuhendit ka leidub, et täiendavat infot saaks ammendada (osalustasu, nõuded sõitjatele, tankimine jms tehnilistes ehk reguleeritud veel pole)? Või on planeeritud lähitulevikus 100KW fb-s mingisugust täpsustust/teavitust?
Jõudu! |
13.04.2020 at 09:39 |
|
madis28 |
100kwCup
Kas aknavõrguna sobib see lihtsam Sparco toode (nt http://racingexpert.eu/toode/sparco-aknavork/)? Ei ole hetkel kuskilt võrku võtta, et reeglites märgitud lintide laiust ja võrgusilmade mõõtu võrrelda. |
16.04.2020 at 09:12 |
|
lennukiga |
100kwCup
Küsimus lisaraskuste teemal- kui põranda kuju tõttu on kõrvalistuja tooli ette paigaldamine ebamõistlik (BMW E36) - kas võib teha vaheplaadi ja
kasutada originaalseid kõrvalistuja istmekinnitusi?
Teine küsimus oleks turvapuuri teemal- soov siduda peakaare alumised otsad omavahel aga kardaanitunnel jääb ette- kas teha paine tunneli kohale ja siduda toru ka tunneliga või teha sirge toru peakaare risti haarade vahele?
Edit:
FB 100kw lehelt sain vastuseks-
Lisaraskuse võib kinnitada istmekinnituste külge.
Peakaare alumiste otste sidumise osas piiranguid pole. |
25.04.2020 at 18:48 |
1 edit. Last edited 25.04.2020 at 23:19 by lennukiga
|
hall |
100kwCup
Eriolukorra pikenemine ei jätnud võimalust korraldada 3.mail ei Mannergute Mõõduvõttu ega 100kw Cup avalööki. Mõlemad nimetatud üritused on nihkunud 31.maile.
3.mail on auto24ring avatud kell 1000-1800 ja siis saavad kõik huvilised tulla võistluse väliselt ringrajale sõitma.
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
26.04.2020 at 19:41 |
|
hall |
100kwCup
Maailma mootorispordi esimene tehnilise kontrolli läbinud 100kw Cup auto
Ja maailme esimene 100kw Cup sõidu esikolmik
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
31.05.2020 at 13:19 |
|
peep Moderator |
100kwCup
Algus tehtud, tubli töö ! |
31.05.2020 at 20:49 |
|
charger |
100kwCup
Kas sellel unikaalsel võistlusel saavad kõik järgmiseks sõiduks edukusballastid? |
01.06.2020 at 15:25 |
|
Marvin |
100kwCup
quote: charger: Kas sellel unikaalsel võistlusel saavad kõik järgmiseks sõiduks edukusballastid?
Aga miks ei peaks? |
01.06.2020 at 19:22 |
|
hall |
100kwCup
Mida siinne seltskond arvab mõttest lisada 100kw Cupiga samasse starti senine Bmw 325 Cup? Eraldi arvestusega mõistagi.
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
02.06.2020 at 12:28 |
|
zeke |
100kwCup
Pealtvaataja seisukohast vaadatuna mida rohkem startijaid seda põnevam. Seekord sai MM osa võetud ning see stardihetk + palju osalejaid rajal oli super põnev vaadata.
____________________________
MX-5, 116 |
02.06.2020 at 12:35 |
|
charger |
100kwCup
Ma arvan, et ka sõitjate seisukohast on põnevam, seekord kurdeti küll igavust. Oleneb, mis rehviga ja seisus see 325 on, ta ei pruugigi väga palju kiirem olla. Siis pole ka nii ohtlik. |
02.06.2020 at 15:56 |
|
uzzac |
100kwCup
Ohtlik kindlasti pole kui arvestused eraldi. Saab ka stardiruudud selliselt sättida, et kiiremad bemmid panevad eest minema ja 100kw läheb 10-15sek hiljem järgi.
Ma oma Ladaga sõitsin koos kiireimate kereautodega BalticOpenis. Ohtlik polnud see seetõttu kordagi et Kuismanen 5 ringiga järgi jõudis
____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee |
02.06.2020 at 22:23 |
|
hall |
100kwCup
Pikas sõidus on ikka kiired ja aeglased koos, seal ma küll probleemi ei näe. Ja ega see kiiiruse erinevus väga suur ju olekski.
____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas. |
03.06.2020 at 05:59 |
|
Märt |
100kwCup
Eelmisel aastal õnnestus sõita "Mannergu Corollaga" 4x6h võidu Lambo ja TCR-dega, kes olid ca poole kiiremad meist. Kui silmad on peas mõlemal juhil, siis pole hullu
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
03.06.2020 at 07:56 |
|
peep Moderator |
100kwCup
Kiiruste vahe pole kindlasti probleem. Pigem võiks mõelda perspektiivis kas annaks kaalude/rehvide vms. abil Cup'i autode kiirust 100 kw omadega võrdsustada ? Alguses eraldi arvestuses katsetada aga kui valem leitud saaks ehk pundi suuremaks ? 325 Cup'il ju see eelis, et autod kõik ühesugused. Seega on lihtsam leida reeglite komplekt mis kiiruseid tasandab. |
03.06.2020 at 08:32 |
|
Jesper |
100kwCup
Huvipärast, mis see kiirus või tüüpiline ringiaeg on, millega buumereid võrdsustada vaja?
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
03.06.2020 at 08:38 |
|
charger |
100kwCup
Kaalu läheks vist liiga palju, mis see rusikareegel Audrus võiks olla? 100kg lisab äkki 1 sek ringi kohta? |
03.06.2020 at 08:39 |
|
charger |
100kwCup
quote: Jesper: Huvipärast, mis see kiirus või tüüpiline ringiaeg on, millega buumereid võrdsustada vaja?
Hetkel oli kiireim ring 1:35.9
Kaspariga arutasime, et sinna 1:32...1:34 vahele peaks varsti ringiajad minema. |
03.06.2020 at 08:43 |
|
Kren99 |
100kwCup
quote: charger: quote: Jesper: Huvipärast, mis see kiirus või tüüpiline ringiaeg on, millega buumereid võrdsustada vaja?
Hetkel oli kiireim ring 1:35.9
Kaspariga arutasime, et sinna 1:32...1:34 vahele peaks varsti ringiajad minema.
Kui esisillal kasutati Federale, mis pole isegi lubatud ja vaid 1 auto suutis sellist aega näidata siis ilmselt need ajad 100kwCupil sinna 1.32 ei jõua.
BMW Cupi autodega sõitsid 2014a kumhodega kiiremad 1.29.7xx. Kumhost enam kehvemat rehvi, et veel aeglasemalt sõita alla panna ei sooviks, sellega oli veel lõbus sõita ja ei visanud tükke ka raske auto kohta. |
03.06.2020 at 10:00 |
1 edit. Last edited 03.06.2020 at 10:02 by Kren99
|
Jesper |
100kwCup
Jah, lihtsam on ilmselt bemmile see 100kW mootor leida, kui pool tonni tina kaasa laduda...
Või siis ühelt küünlalt piip maha tõmmata Mul sõitis sellises konfis (ja Kumhoga) mingi 1:34.xxx, ässad ilmselt saaks sekundi-kahe jagu kiiremini hakkama.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
03.06.2020 at 10:16 |
2 edits. Last edited 03.06.2020 at 10:18 by Jesper
|
peep Moderator |
100kwCup
Ega kõiki rahuldavat lahendust ei leia kunagi. Ma ei tea mis Kumhost jutt aga kunagi kasutusel olnud Kumho oli sellele eelnenud Barumist kalendriga kiirem. Samas ei meenu, et Barumiga oleks igav sõita olnud. Ratas-rattas olukorras oli see isegi suurem väljakutse, kuna piirid olid madalamal.
Lisaks rehvile ja kaalule on pikal sõidul oluline kütusekulu ja paagi maht. Kui kiirem auto peab ühe peatuse rohkem tegema on see samuti tasandaja. BoP'is ju ka see ühe muutujana kasutusel.
Ega foorumis seda välja ei mõtle. Kui ühise arvestuse suunas on üldse soovi liikuda on siis tuleb erinevaid lahendusi päris elus katsetada. Ja seni eraldi arvestuses sõita, kuni vastused käes |
03.06.2020 at 15:23 |
|