Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
992 GT3Uus mudel on nüüd avalikustatud. Siin videos saab aimu millega tegu:
Eelmisest põlvest parema tulemuse teeb ilmselt eelkõige efektiivsem aerodünaamika, kurvikiirused on seal videos ikka väga head. Teine suur parendus on topeltõõtshoobadega esivedrustus, masin tundub väga stabiilne ja juht saab sõita piirle lähemale. Tavainimene ei sõida kunagi nii nagu Lars Kern seal videos (väga hea harrastus juht on ca. 2 sek/km aeglasem) aga masina taha asi ei jää. Uus GT3 on olemuselt nii palju RS'ile lähemale liikunud, et huvitav saab olema millega uus RS välja tuleb ? Keskmootor ?
Marketing on samuti hea, 1:1 võidusõiduauto mootor ja montaaz samal liinil kus võistlusautod kokku pannakse. Well done Porsche !
Kusjuures 991.2 oli 17 sek aeglsem ja samas 12 sek kiirem kui 991.1. Need on suured vahed iga põlvkonnaga. Võimsust/pöördemomenti on Porschel oluliselt vähem kui teistel võrreldavatel autodel (Pista, GT-R Pro, 720S, Lambo jne.). Aero ja vedrustus loeb, mass pole sel rajal nii oluline.
17.02.2021 at 10:26
1 edit. Last edited 17.02.2021 at 10:26 by peep (Moderator)
992 GT3Väidetavalt tippkiirus peaks olema +5 eelmisest ehk seal 320 juures, kuid videos jäi kuidagi 270 edasi väga aeglaseks see kiirendus. Meeletu aero??
____________________________
..
Saab 900 cabrio
..