Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
OT61 tulemusedAitäh korraldajatele! Oli jälle väga tore üritus.
Käisime kambaga ja kõik osalejad tundsid kõvasti 50 ja 100 märkidest puudust.
Kas on lootust, et need uuesti rajale tekivad?
quote:Juled: Aitäh korraldajatele! Oli jälle väga tore üritus.
Käisime kambaga ja kõik osalejad tundsid kõvasti 50 ja 100 märkidest puudust.
Kas on lootust, et need uuesti rajale tekivad?
Lootust on.
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
quote:Juled: Aitäh korraldajatele! Oli jälle väga tore üritus.
Käisime kambaga ja kõik osalejad tundsid kõvasti 50 ja 100 märkidest puudust.
Kas on lootust, et need uuesti rajale tekivad?
Üritus oli Super!
Kuna Andres mulle täna rääkis, et mis - omamoodi "peavalu" need 50 ja 100 meetri märgid rajahoolduses tähendavad ja kuna ise "tunnen ka nendest märkidest puudust" siis tekkis mõte:
50 ja 100 meetri asukohale oleks värvitud näiteks valge värviga rajakattele ca 1m - 1,5m pikkune ja ca 30 - 40 cm laiune joon.
Küsimus, et kas te saaksite selle nägemisega hakkama? (need jooned ei liigu paigast ja on ikkagi juba kaugemalt ka näha...)
Rääkisin sellest ka Andresega ja ta ei laitnud seda mõtet maha.
Pakun välja,et see oleks ehk odavam ja kiireim lahendus need "meie jaoks olulised märgid" rajale tagasi saada. Koonused on ok kuid need sõidetakse ümber jne.
quote:Juled: Aitäh korraldajatele! Oli jälle väga tore üritus.
Käisime kambaga ja kõik osalejad tundsid kõvasti 50 ja 100 märkidest puudust.
Kas on lootust, et need uuesti rajale tekivad?
Üritus oli Super!
Kuna Andres mulle täna rääkis, et mis - omamoodi "peavalu" need 50 ja 100 meetri märgid rajahoolduses tähendavad ja kuna ise "tunnen ka nendest märkidest puudust" siis tekkis mõte:
50 ja 100 meetri asukohale oleks värvitud näiteks valge värviga rajakattele ca 1m - 1,5m pikkune ja ca 30 - 40 cm laiune joon.
Küsimus, et kas te saaksite selle nägemisega hakkama? (need jooned ei liigu paigast ja on ikkagi juba kaugemalt ka näha...)
Rääkisin sellest ka Andresega ja ta ei laitnud seda mõtet maha.
Pakun välja,et see oleks ehk odavam ja kiireim lahendus need "meie jaoks olulised märgid" rajale tagasi saada. Koonused on ok kuid need sõidetakse ümber jne.
Hästi nähtavad jooned võiksid küll olukorda lahendada.
OT61 tulemusedÜritus tore, korraldus hea, ilm ilus, sõita sai. Seekord küll rohkem pealtvaataja, kuna oma auto elab väikest uuenduskuuri läbi aga sõbra autoga mõned ringid sai tehtud.
Korra suvalisel hetkel klõpsutasin seebikarbiga mõned pildid ka, kindlasti on vähe parema aparaadiga ka kellegil tehtud pilte aga niikauaks siis:
Seestvaates, sõbra 335xi, stock mootor, ainult coiloverid, ferrodo klotsid ja nankang NS-R rehvid. Jõudu võiks rohkem olla ja rehvid paremad aga omanikule rajasõidu harjutamiseks täiesti toimib.
OT61 tulemusedKui paigaldada need kolme kõige kriitlisemasse mahapidurduse kohta siis 6 tahvlit enne üritust raja äärde viia ja pärast ära korjata on ca. 15 min tööd max. Peaks kõige lihtsam lahendus olema.
OT61 tulemusedOT61 ajad läksid TOP100 tabelisse sisse, OT60 lisame ka lähiajal.
Mis puutub tahvlitesse, siis "vanasti" ehk eelmise ringraja ajal sai neid A5 mõõdus isetehtud 100 ja 50 tahvleid varahommikul enne igat üritust püstitatud ja pärast jälle maha korjatud, jube tüütu töö. 25% sõideti igakord puruks ka jne.
OT61 tulemusedOT60 ajad on nüüd samuti TOP100-s sees. Viivitus TOP tabeli uuendamises tekkis põhjusel, et ajasüsteemi väljundfail muutus ja automaatne TOP uuenemine seetõttu enam ei toiminud; võtsime hetkeks aja maha, et leida jätkusuutlik lahendus.
quote:rustang: OT61 ajad läksid TOP100 tabelisse sisse, OT60 lisame ka lähiajal.
Mis puutub tahvlitesse, siis "vanasti" ehk eelmise ringraja ajal sai neid A5 mõõdus isetehtud 100 ja 50 tahvleid varahommikul enne igat üritust püstitatud ja pärast jälle maha korjatud, jube tüütu töö. 25% sõideti igakord puruks ka jne.
Põhimõttelist, need märgid ei pea ju olema kohe raja ääres, vaid asfaldist mõne meetri kaugusel. Et oleks võimalik kasutada pidurdamiseks orientiirina aga samas, et liiga tihti puruks ei sõidetaks.
quote:rustang: OT60 ajad on nüüd samuti TOP100-s sees. Viivitus TOP tabeli uuendamises tekkis põhjusel, et ajasüsteemi väljundfail muutus ja automaatne TOP uuenemine seetõttu enam ei toiminud; võtsime hetkeks aja maha, et leida jätkusuutlik lahendus.