Poster |
Message |
uzzac |
Golf II, Mannergwagen
Tere
Kuna auto teemasid on viimasel ajal järjest vähem ja kui ise ka ei kirjuta siis seda hullem asi on.
Saage tuttavaks - Mannergwagen - ehk teise põlve Golf. Mootoriks 1.8 66kw, viiene manuaal. Amort Bilsu B6? ja mingi punane vedru.
Meie kätte jõudis auto 2019 aasta sügisel läbi mannergute müügiplatsi, kus ligi aasta aega oli masin uut omaniku otsinud. Enne meid oli viimati aktiivses kasutuses 2017 hooajal. Hinnaks kujunes 750€. Auto oli seest silmini igast kola täis mis enamus läks otse prügikasti.
Esimese asjana oli vaja rattaid. Lada projektist on alles/järgi/üle nii mõnigi vidin mis kasutusse läksid.
Kuna slikk on keelatud, siis otsisime 13" rehvi. Valisime Nexeni mingi asja - 35€/tk.
Esimene etapp sai ära sõidetud nii nagu auto oli. Paigaldasime ainult rattad ja koristasime seest risu ära. Ühe esivedru lõikasime ka lühemaks, sest teisel pool oli vedru katki läinud. Vedamise peale sattus "stääns" õige ja midagi kusagile vastu ei käinud. Sõidu ainus häda oli tagapiduritega, mis auto madaldamise tõttu olid originaal regulaatorist väga tasakaalust väljas ja libedas sõitis masin nagu kässariga pidurdades. Kuidagi tulime need 4h lõpuni ja muud ei erilist midagi. Lihtsalt toimis.
Kuna pidur oli kehv ja natuke võiks ka pidamist juures olla sai valitud esimeseks upgradeks just nende murede lahendamine. Lada mingi versiooni Wilwoodi sadulad olid juba aastaid riiulis. Võtsime need sealt välja ja Brembo soontega kettale sobis see kombo nagu valatud. Autoga kaasas olnud G60 Golfi käänakad (suurem laager) nägid veits relakat ja keevitust ning külge nad saidki.
Kraan ka vahele muidugi
Siis oli kord laiendamise käes. Horvaatiast tellisin Voomerani stiilis laiendid.
Flatsi tahtis ette +30mm ja taha +25mm. Tulemus väga kena istuga mumeelest.
Pisiasju mida tehtud on muidugi ka terve rida - salongist liigne minema, piduritorustik, stange kinnitused, kapotilikud jne. Kogu ehitamine sai ära testitud 03.05 esimesel rajapäeval auto24ringil. Rool, pidur ja laiem rööbe olid küik asjaette uuendused. Päeva peale hakkas kummitame ülekuumenemine ja jõukadu. Täitsa kobistamise peale otsustasin jagajat katsuda ja tuli välja, et see oli täitsa lahti tulnud. Keerasime samasse jälge kinni ja mured kadusid. Kahjuks oli käes viimased 5min ja kohe esimesel kiirel ringil sõitsin päeva põhjad 1:40,443. Minna on sealt veel natsa, aga pole eriti pointi. Meeskonna teised sõitjad on pea olematu auto24ringi kogemusega, kuid teistevastavalt 1:43, 1.46 ja 1.53 (tuksis süütega sai ainult sõita) isiklikud tulemused annavad lootust väga stabiilseks kollektiiviks.
Nüüd tegeleme sõidumugavuse ja vastupidavusega - turvakaar, korv, 6-punkti vööd, parem jahutusvent lülitiga, massilüliti ja aku pagassi viimine. Siis on peaks olema hea küll selleks aastaks, edasi tuleb vaid sõita-sõita-sõita.
Hetkel selline visuaal. Oleme rahul.
Kogukulu siiani 450€ per nägu. Siin sees on kõik pudinad mis oleme pidanud ostma ning auto. Oma aega ei arvesta, sest see on suuresti asja point - ehitada ja kihutada koos semudega.
____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee |
04.05.2020 at 16:33 |
|
Marvin |
Golf II, Mannergwagen
Pilte ei ole näha. FB pildilingid on üldiselt saatanast |
06.05.2020 at 13:01 |
|
Vahtra |
Golf II, Mannergwagen
quote: Marvin: Pilte ei ole näha. FB pildilingid on üldiselt saatanast
Tulirebases toimivad |
06.05.2020 at 18:49 |
|
charger |
Golf II, Mannergwagen
Maitea, mul kroomis ka OK |
06.05.2020 at 19:23 |
|
Marvin |
Golf II, Mannergwagen
quote: Vahtra: quote: Marvin: Pilte ei ole näha. FB pildilingid on üldiselt saatanast
Tulirebases toimivad
Tulirebases toimivad siis, kui Facebook containerit mitte kasutada või lubada selles sait tqhq.ee. Vähegi kangemate privaatsussätetega - mis on ju Firefoxi kasutamise mõte, eks? - ei toimi.
Aga äge mannerg on . Ja tore on, et vana Lada number on edasi kantud. Minu kasutajanimele on see eriti armas number. |
07.05.2020 at 08:55 |
|
uzzac |
Golf II, Mannergwagen
Oh jummel kus vahepeal on kihutatud ja tehtud. Ongi aeg taas asju kirja panna, sest on mida lisada.
Pildilingid on ka nahkas, proovin midagi välja nuputada. Arvan et Gdraiv on piisavalt OK lahendus vast.
Puur on sees. Haa turvaline olla kohe. Istmeks on Lada vana pleekinud ent terve punane Sabelt Indianapolis. Rihmad on eelmisel aastal hapuks läinud Sabeltid aga MM jaoks igati kastamiskõlblikud. Siinid on Sparco odavam variant, toimivad üli hästi. Kinnitused tegid Wisefabi kutid oma disaini sest meil oli neid kokku 3 auto jagu tarvis + kundele ka. Rool on samuti Lada jäänuk ja snap-off ka. Ahjaa, tahho leidsin Lada ülejääkide kastist ka.
Vahe sõitmisel on meeletu, sest üli hea asend ja fakt et kurvis ei pea ise kinni hoidma, muudavad kõike. Kaar on 45 autoga stardi korral elementaarne ettevaatusabinõu.
Teistest asjadest vahetasime ära mootori padjad uute ja kereliimi täis lastute vastu. Taas tuntav vahe - seekord gaasivajutuse reageerimise kiiruse paranemine. Enam ei kulu aega mootori edasi-tagasi õõtsutamise peale. Uued rooliotsad ka ning laagrid ka külge. Käiguhoovastik läks üle kardi uniballidele ja keermelattidele mis parandas tunnetust sealses vallas.
Sedasi sõitsime ära järgmise mannergu etapi mis kulges suht südmustevaeselt. Paar väikest viperust välja arvata.
Teiseks etapiks suurt ei muutnud. Lihtsalt taas sõitsime.
Enne viimast sõitu aga võtsime asja taas rohkem kätte. Üks veovõll oli nigel ja sai uued kummid ning määrde ja kuulide-kanalite liikumise parandamise. Lisaks tegime esimesed õõtsad ringi unballidele - tunnetuses jälle mega muutus. Peale tehnilise nikerduse oli ülejäänud rõhk välimuse parandamisel. Disaini saime lukku suht ammu juba, selline vanakooli JDM look on kift ja et tegu on Saksa masinaga, siis see sobis ideaalselt.
Sõit ise läks alguses kenasti, kuniks algas mingi kuumenemise ikaldus. Lõdvik purunes ja peale seda ei kannatanud piisavalt et maha jahtuks. Lisaks tundub et mootor oli mineku peal juba varem. Long story short - kaanetihend läks ja kogu lugu kusagil 2.5h pealt.
Nüüd hakkame konservi avama, ning otsustame mis teeme. Vahest pääseme kaanelihvi ja uue tihendiga, või on vaja hoopis kapitaalsemat ettevõtmist. Eks näis.
____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee |
05.08.2020 at 21:03 |
|
|