Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Ringrajateemalised videod vol 3Neil on see rada lihtsalt peas paremini kui oma taskud...
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Standard iste ja standard rihm on OK, juhiuksel peab olema lisatugevdus. Ehk saaks teha küll.
Klasse on palju, sh. koolibusside klass. Minu poolt lisatud video on maailmameistrivõistluste 3 tunni kestvussõidust ja ilmselt kõige kangem klass. 1-2 koha vahe 0.7 sek ! Ma ei kujuta ette kuidas on võimalik seda kolm tundi järjest teha võimsa slikkidel autoga ?
25.11.2019 at 19:01
3 edits. Last edited 25.11.2019 at 19:04 by peep (Moderator)
Falken Motorsport tegi 41 minutilise filmi tähistamaks tiimi 20’ndat aastat N24 võistlusel. Parim osa on kus elukutselised piloodid räägivad oma tööst ja emotsioonidest. Muidugi on seal veel ilusat visuaali, sloganeid ja promo. Hästi tehtud.
23.01.2020 at 22:43
1 edit. Last edited 23.01.2020 at 22:43 by peep (Moderator)
1967 aasta Saksa GP. Minu jaoks uus materjal, v.a. alguse onboard rajatutvustus. Polegi varem kõiki selle aja tippe liikuvas pildis ja helis näinud, annab autentse pildi kuidas asjad 53 aastat tagasi käisid. Karm, et umbes pooled neist sõitjatest kes selles filmis näha on ei saanud kunagi vanaks...
Ringrajateemalised videod vol 32013 a. N24. Sadas paduvihma, nähtavus oli null (video ilustab pilti) ja rada uputas korralikult. Enamus ainult veeres aeglaselt, kuna kaotuse tõenäosus oli 99,9% suurem kui võimalus midagi võita. Üks mees otsustas teisiti. Selles videos sõidetakse hooga mis minu mäletamist mööda oli kõigist teistest üle minuti ringi peale kiirem ehk kalendriga. Kui miski on "tsoonis" olemine siis see.
Siin on intervjuu piloodiga, kuuleb sportautodega võistlemisel olulistest detailidest ja mis on toimub juhi peas niimoodi sõites, ning mis üldse võimaldab vihmas nii kiire olla ? Ja palju muud seoses autospordiga. Tasub kuulamist kui kodus midagi teha pole.
Mul on selle videoga ka isiklik seos. Olin samal ajal (ca. 9 õhtul) rajal ja kindel, et neis oludes pole meil mingit võimalust öö üle elada isegi lihtsalt ringi veeredes. E36 tuled ei näidanud üldse midagi ja esiklaas oli udune. Õnneks päästis punane lipp. Kuid sõita nii nagu tema, see on lihtsalt magic.
01.04.2020 at 17:26
2 edits. Last edited 01.04.2020 at 17:32 by peep (Moderator)
Ringrajateemalised videod vol 3Ei tea, kas aju hakkab suurest viirusejamast pehmeks minema, aga miskipärast on mingid sellised liikurid hakanud huvitama...
Pean silmas siis miskeid vanu avatud ratastega, aga eesmootoriga asjandusi.
Ringrajateemalised videod vol 3Siis tasub mõnele üritusele neid vaatama minna. Hakkab veel rohkem meeldima ma pakuks. Kahjuks sel aastal pole midagi kindlat kalendri osas.
quote:peep: Siis tasub mõnele üritusele neid vaatama minna. Hakkab veel rohkem meeldima ma pakuks. Kahjuks sel aastal pole midagi kindlat kalendri osas.
Peaks vaatama lähemalt jah - või äkki endale tekitama sellise... Ainult mul see, mure, et äkki ei lasta Pärnus rajale sellisega. Imestangi neid videosi vaadates, kuidas korraldaja ilma igasugu turvavarustuseta liikurid rajale laseb. Meil peab juba fun-slow-motion-mannergutesse puurid sisse ehitama.
Eriti 70’ndate hooajad avaldavad muljet, lihtsad aga karmid ajad. Kuna lapsena olin suur huviline siis tean tolle aja sõitjaid vist rohkemgi kui tänapäeva omi.
Ringrajateemalised videod vol 3Toto Wolff oli kunagi ise võidusõitja ja tegi Nordschleife rajarekordit üritades karmi, elumuutva avarii kui tema Porsche rehv pea 300 kmh kiirusel lõhkes.