Poster |
Message |
Garfield |
Pilot Sport 4S ja reisijutud
quote: peep:Järgmiseks läheb alla Pirellid Trofeo R.
Lihtsalt infoks, Michelini (Pilot Super Sport 4) kiidetakse. Mina see hooaeg neid ei jõua testida, kuna enne on vaja olemasolevad (SS3) siledaks sõita.
____________________________
Focus RS |
26.05.2019 at 15:03 |
|
Lennart |
Pilot Sport 4S ja reisijutud
quote: Garfield: quote: peep:Järgmiseks läheb alla Pirellid Trofeo R.
Lihtsalt infoks, Michelini (Pilot Super Sport 4) kiidetakse. Mina see hooaeg neid ei jõua testida, kuna enne on vaja olemasolevad (SS3) siledaks sõita.
Lihtsalt infoks, Peep räägib semi-slick rehvidest mida Michelin Supersport 4 ilmselt ei ole. |
26.05.2019 at 18:10 |
|
peep Moderator |
Pilot Sport 4S ja reisijutud
On olemas rehv nimega Pilot Sport 4S. Ühel autol olid need n.ö. vihmarehvidena sellel reisil all. Vesiliu vältimiseks on nad rajal head aga kuival kuumenesid kiirelt üle vähemalt GT3 all. Muidu ilmselt tipprehv tänavale ja küll nad ka rajal toimivad kui liiga peale ei pressi. |
27.05.2019 at 10:29 |
|
Märt |
Pilot Sport 4S ja reisijutud
Mul on kaks videot neilt päevilt
Kui saan RaceChronoga sõbraks ja need valmis, siis lisan siia, kui sobib?
Esimesel on Spa-s näha, kuidas Pilot 4s järgi hakkab andma GT3 all ja teisel Rouli sõitu hea mitu ringi Hockenheimis.
Nürkal on ka 200km videot, kuid peale paksu vihma ja korraliku udu, pole midagi vaadata
6159km roadtrip tehtud - järgmisel korral läheb auto treilaga
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
27.05.2019 at 20:13 |
|
Lennart |
Pilot Sport 4S ja reisijutud
quote: Märt: Mul on kaks videot neilt päevilt
Kui saan RaceChronoga sõbraks ja need valmis, siis lisan siia, kui sobib?
Esimesel on Spa-s näha, kuidas Pilot 4s järgi hakkab andma GT3 all ja teisel Rouli sõitu hea mitu ringi Hockenheimis.
Nürkal on ka 200km videot, kuid peale paksu vihma ja korraliku udu, pole midagi vaadata
6159km roadtrip tehtud - järgmisel korral läheb auto treilaga
Ahoi Märt, kust kaudu sõitsid Saksa ja tagasi ? |
27.05.2019 at 23:21 |
|
Märt |
Pilot Sport 4S ja reisijutud
quote: Lennart: quote: Märt:
6159km roadtrip tehtud - järgmisel korral läheb auto treilaga
Ahoi Märt, kust kaudu sõitsid Saksa ja tagasi ?
Laevaga Rootsi, esimene peatus oli enne Saksa piiri Taanis, siis Holland ja kolmas õhtu Spas. Tagasi tulles sai käidud läbi Luxemburi ja kodutee oli A4 pidi Würzburg - Wroclaw - Varsav - Bialystok. Ning lõpuks lehmaradu pidi Tallinna
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
28.05.2019 at 02:58 |
|
charger |
Pilot Sport 4S ja reisijutud
Mina tulin Lomža-Augustow kaudu ja seal oli võimalik päris palju uusi Poola teid sõita, paljud polnud isegi veel kaardil olemas. Aga Suwalki ja Leedu osa on parajad lehmarajad tõesti, terve teeäär kaamerapesakaste ka täis. Tõsi, ei tea, kas just töötavaid. |
28.05.2019 at 10:31 |
|
Marvin |
Pilot Sport 4S ja reisijutud
quote: charger: Mina tulin Lomža-Augustow kaudu ja seal oli võimalik päris palju uusi Poola teid sõita, paljud polnud isegi veel kaardil olemas. Aga Suwalki ja Leedu osa on parajad lehmarajad tõesti, terve teeäär kaamerapesakaste ka täis. Tõsi, ei tea, kas just töötavaid.
Waze andmetel on Leedu täis keskmise kiiruse kaameraid. Kui mina Keila-Meissen-Keila trippi poolteist kuud tagasi tegin, siis oli see kõige vastikum osa teest. |
28.05.2019 at 10:50 |
|
Jesper |
Pilot Sport 4S ja reisijutud
Minuarust kiire transiidi puhul Lääne-Euroopasse pole Rootsi trassile vastast - kui kunagi tundus see selline hirmus kallis variant, et parem ikka tonn kilti Leedut-Poolat laduda kui 200€ laevade eest maksta, siis nüüd on vastupidi Nutikas on ajastada keskmine ööbimine Trelleborg-Travemünde praami peale, erinevalt maa külge kinnitatud hotellist viib see magamise ajal mõnisada kilti edasi ja sealt on Nürburgringile ainult korra aevastada. Kokku käib rataste alt läbi kuskil 1400km, kõik ainult kiirtee.
Muidu Poola on väljaspool seda tavalist transiiditrassi väga toredaid sõitmise teid täis, lisaks on ka kaks ringrada. Ainult seda pole uurinud, et kuidas seal rajapäevadega lood - pole endal hetkel autosse tagasi ronimiseks motivatsiooni üles leidnud, kuigi need reisijutud panevad alati natuke nihelema küll
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
28.05.2019 at 12:48 |
1 edit. Last edited 28.05.2019 at 12:57 by Jesper
|
peep Moderator |
Pilot Sport 4S ja reisijutud
Tõstsin selle arutelu eraldi.
Nii palju kui neid reise on aja jooksul tehtud siis rajapäev ja puhkusereis ei ole just hea kooslus. Esimene paneb auto tõsiselt proovile ja kõike võib juhtuda või kui on pigem rajale tehtud auto siis sellisega ei viitsi jälle tuhandeid kilomeetreid matkata. Ok, uus GT3 on ehk erand aga ega see ka suurem asi matkamasin pole.
Olen teinud kümneid pikki automatku Euroopas ja selle kogemuse pealt oma aega, energiat ja rahakotti hinnates ma igal juhul enne lendaks ja rendiks kui hakkaks siit omal jalal minema. Ja kui on soov teha mõni ring või rajapäev NS peal siis samuti selge eelis on lendamisel ja rajaauto rentimisel. Muidugi kui on soov just oma autoga see läbi teha siis ratsionaalsusel pole tähtsust. |
28.05.2019 at 16:11 |
|