register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : MB W201 190 Vedrustus Coilid  
Poster Message
pampkuri
 
MB W201 190 Vedrustus Coilid
Tere. Sõidame hobikorras ja põhiliselt Audru rajal. Autoks MB W201 ehk siis 190 R6 3,2 mootoriga. Põhimõtteliselt on ainus tootja mille leidnud oleme YELLOW alljärgneval lingil on nende tootevalik. Rohkem sellist valmis kitti pole näinud. Küsimus millist neist eelistada ja mille põhjal valik langetada. http://www.yellowspeedeurope.com/search/?q=w201 Ei ole olnud kunagi plaanis E36 omi ümber teha ja ei tee ka. Või äkki keegi oskab soovitada kuskohast veel otsida. Mingi soome firma reklaamis ennast MB foorumis D2 toodetega aga lõpuks selgus et laias niisama. Üle 1500 maksta ei tahaks Tegu hobiautoga ja hobi sõitjatega.
Loomulikult oleks lihtsam olnud E36 aga ei saa peab ju omarida ajama.

____________________________
pamp
03.04.2018 at 17:26
ICE
  
MB W201 190 Vedrustus Coilid
Aga miks mitte tuntud tootja H&R Cup-kit madaldussari? Nad teevad 2.6 mootoriga isendile. Palju selle 3.2 kaal suurem on?

____________________________
Petrolheads.ee
04.04.2018 at 06:56
peep
 
Moderator
MB W201 190 Vedrustus Coilid
Võta pigem 1-way amort. Odavam ja lihtsam seadistada eri olude jaoks.
04.04.2018 at 08:08 1 edit. Last edited 04.04.2018 at 08:10 by peep (Moderator)
hents99
  
MB W201 190 Vedrustus Coilid
H&R cup kit on suht pehme, tänavale isegi ok. Ma olen kasutanud seda komplekti mõned hooajad.

H&R pakub ka nn Nürburgring versiooni, mis on oluliselt kangem, aga pole seadistatav.
Kasutaja python’i EVO1 all olid sellised ja ta ise oli rahul.
Ma plaanin sama komplekti kasutada tulevikus. Tundub parim lahendus sellise raha eest.
Alla 1500 on komplekt.

Kõik muu on juba nn rätsepatöö ja hinnad juppmaad kõrgemad.
Intrax Racing nt. Minuteada oli neil isegi mingi coilide kit pakkuda 1500-2000 vahel ehk.
Põhiteema on neil mersu g klassi vedrustuse upgrade (Amg oma liiga jäik)




____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
04.04.2018 at 08:24
pampkuri
 
MB W201 190 Vedrustus Coilid
ICE ilmselt polegi olulist vahet 3,2 2,6. Oleme siin erinevaid väheseid võimalusi kaalund ( vähesed võimalused tulenevalt automargist) ja jõudsime coilini selle arvestusega et oleks mingid seadistus võimalused olemas. Lihtsalt tundus mõistlik jäta see vahepealne kulutus tegemata. Samas ei ole plaani mingit Star treki tähelaeva ehitada. Auto sõidab tänaval rajale ja rajalt tagasi 15km muud kasutust tal ei ole.

____________________________
pamp
04.04.2018 at 14:48
Sebastien
MB W201 190 Vedrustus Coilid
Kuna kapoti all müriseb selle kere kohta suur, võimas ja raske mootor siis annavad coilid vist ikkagi mingi eelise. Seda just seadistamise poole pealt.
Või olen ma valel teel?
04.04.2018 at 16:14
pampkuri
 
MB W201 190 Vedrustus Coilid
Kumba valida, http://www.yellowspeedeurope.com/car-selection/mercedes/190-series/190-series-82-93/yellow-speed-racing-club-performance-coilovers-mercedes-benz-190-series-w201.html

Või http://www.yellowspeedeurope.com/car-selection/mercedes/190-series/190-series-82-93/yellow-speed-racing-premium-competition-coilovers-mercedes-benz-190-series-w201.html

Kas keegi teab sellest tootjast üldse midagi?


____________________________
pamp
05.04.2018 at 17:30
pampkuri
 
MB W201 190 Vedrustus Coilid
quote:
pampkuri: Kumba valida, http://www.yellowspeedeurope.com/car-selection/mercedes/190-series/190-series-82-93/yellow-speed-racing-club-performance-coilovers-mercedes-benz-190-series-w201.html

Või http://www.yellowspeedeurope.com/car-selection/mercedes/190-series/190-series-82-93/yellow-speed-racing-premium-competition-coilovers-mercedes-benz-190-series-w201.html

Milleks on kasulikud välised reservuaarid ainult jahutus või mingi mõte veel?

Kas keegi teab sellest tootjast üldse midagi?



____________________________
pamp
05.04.2018 at 17:32
Rouch R
 
MB W201 190 Vedrustus Coilid
Olen kuskilt lugenud, et Yellow Speed Track coilidel pidid olema nõrgaks kohaks tagumised vedrud, selle vastu pidi aitama vahetamine Eibach vedrude vastu. Minu info käib EP3 Civicule mõeldud coilide kohta, julgen arvata, et 190 Mersule mõeldud coilidel on samad vedrud, kuid pead ei taha anda.

Kui peaksid Yellow Speedi lehelt coilid tellima, siis võid " Forum25 " discount koodi proovida, minul paar päeva tagasi toimis ja sain 5% alet :)
05.04.2018 at 22:12
bagiauto
 
MB W201 190 Vedrustus Coilid
quote:
Kuna kapoti all müriseb selle kere kohta suur, võimas ja raske mootor siis annavad coilid vist ikkagi mingi eelise. Seda just seadistamise poole pealt.
Või olen ma valel teel?

Coilover - ei tähenda muud kui vedru on ümber amordi... See ei tähenda isegi seda, et kõrgus oleks reguleeritav. Ehk siis mis eelise coilid annavad ? Mitte mingisuguse...

quote:
Milleks on kasulikud välised reservuaarid ainult jahutus või mingi mõte veel?

Väline reservuaar võimaldab teha amordi 2-pidi või 3-pidi reguleeritavaks. Ringrajale võibolla sobivad ka lihtsamad lahendused, kuid näiteks krossiks, kui sul pole 3 pidi reguleeritavaid amorte, siis sul pole amordid reguleeritavad... Tõsi, ringrajal võivad ka ilma igasuguse reguleerimiseta amordid, kui nad on hästi trehvanud, väga head olla...

09.04.2018 at 00:20
pampkuri
 
MB W201 190 Vedrustus Coilid
Üks mure mis endiselt kummitab on kohalt minekul kui ratta ringi võtab tagumiste rataste hüppamine. See mure kummitas eelmise vedrustuse ja ka nüüd uuega. Alla sai pistetud bilsteini B16 komplekt. Puksid värgid korras mingeid lõtke ei esine. Mis võiks olla rohi selle hüplemise vastu? Sellel autol on mingi üli kange sidur põhimõtteliselt on/off sellest tuleneb ka see ratta keerutus. Differ on ka suht kinnine, luku tugevust ei oska öelda.

____________________________
pamp
08.05.2019 at 12:11
Lembit
MB W201 190 Vedrustus Coilid
quote:
pampkuri: Üks mure mis endiselt kummitab on kohalt minekul kui ratta ringi võtab tagumiste rataste hüppamine. See mure kummitas eelmise vedrustuse ja ka nüüd uuega. Alla sai pistetud bilsteini B16 komplekt. Puksid värgid korras mingeid lõtke ei esine. Mis võiks olla rohi selle hüplemise vastu? Sellel autol on mingi üli kange sidur põhimõtteliselt on/off sellest tuleneb ka see ratta keerutus. Differ on ka suht kinnine, luku tugevust ei oska öelda.
Ma pakuks, et tagavedrustuse geomeetria külgvaates tekitab gaasi andes ülessepoole suunatud jõu tagarattal. Proovige paar cm tagaotsa kõrgemaks tõsta ja vaadata, kas asi liigub sellega paremuse suunal.
08.05.2019 at 12:33
rustang
  
Moderator
MB W201 190 Vedrustus Coilid
Kõlab nagu oleks difri puksid selel setupi jaoks liiga pehmed?
Edit: Lembitul võib õigus olla, tsitaat: The launch squat common with production IRS cars indicates that the designers have chosen to sacrifice some anti-squat to avoid the roll oversteer.
Ehk et tõenäoliselt ongi vedrustusse stardihetke "kükitamine" sisse ehitatud mis "wheel hop"-i ehk rataste hüplemist põhjustab.
08.05.2019 at 12:34 1 edit. Last edited 08.05.2019 at 14:41 by rustang (Moderator)
hents99
  
MB W201 190 Vedrustus Coilid
Differ on sel mudelil jäigalt ja puksideta sillatala küljes.
Probleemne on sillatala koht difri esimese kinnituse juures. Nimelt läheb see pooleks ja enne seda paindub korralikult läbi ...
Sillatala istub plast puksidega kere külge. Kunagi ise tehtud...vb tasuks kontrollida. Plast kaubandusnimega Delrin.
W124 V8 mudelil on lehtmaterjali asemel näiteks toru.

Mul enda 190 mersul ka see hetkel puruks ja varst asendab originaal sillatala toruraamiga, sest vanad saavad otsa, mida nö tugevdada.
Enivei lihtsam uus luua. Lahendus ju seitsmekümnendate lõpus disainitud...

Jutt käib vist punasest 3.2 mootoriga 190’st...1.8 algselt....mu esimene mersu...ca 13a tagasi...olid ajad :lol

Difri lukustus ca 80-85%...koduste vahenditega, tänaseks ehk kettad rohkem kulunud.. :D

Kunagi Maksimi dünos tegi see mootor rattast ~220hp/330Nm...jäiga ülekandega väntsutab korralikult.
Mul 190 2.3 turbo mootoriga mitte just palju rohkema (~380kw/550Nm rattast EMÜ pingis) väändega, aga ikka peris kiiresti lõhub...
Mis peaülekanne sul seal all on?
Mul nt 2.86....kast peaks ka sul sama olema....getrag 275 nn dog leg. 2. Käik lõppeb ~130kmh juures :lol
St ratast ringi ei jõua ajada, kogu stress-koormus läheb ülekandesse ....


____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
08.05.2019 at 15:37 1 edit. Last edited 08.05.2019 at 15:51 by hents99
opentrack.tqhq.ee foorum : Tehniline : MB W201 190 Vedrustus Coilid  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.