Poster |
Message |
wackou |
Roolivõimu õli liiga kuum
Olen nüüd paar korda käinud Auto24ring sõitmas oma modifitseeritud Volvoga (400+ hp) ja ainus probleem on tekkinud roolivõimu õliga, mis läheb väga kuumaks ja hakkab välja pressima.
Viimati siis lendas seda ka tulemüürile ja väljalaskekollektorile, kus siis arvatavasti natuke põles, sest tossas korralikult ja tulemüüri fooliumilt (vms materjal) põletas ühe kihi lahti.
Peale esimest õli lekkimist paigaldasin eraldi väikese radiaatori jahutamiseks ja see asub auto ninas, kus saab otse õhku peale.
Kuna aga Volvol on anuma kork selline vägagi kergelt lekkiv, siis ikkagi pressib välja.
Roolivõimu ei tahaks süsteemist välja võtta, sest hetkel veel sõidan autoga ka tänaval.
Mis lahendusi võiks veel proovida? |
06.08.2018 at 11:13 |
|
Jesper |
Roolivõimu õli liiga kuum
Mul otseselt kogemusi ei ole, aga esimesena mõtleks selle peale, kuskohast see soojus üldse sinna süsteemi saab? Ega äkki pump kulunud ei ole, keerutab kõrgetel pööretel õli kasutult kuumaks?
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
06.08.2018 at 12:15 |
|
wackou |
Roolivõimu õli liiga kuum
Selle pumba läbisõit võib olla u 400+ tuhat km. Ma ei usu, et seda vahetatud kunagi on
Ma täpselt ei tea, kuidas see kuumutamine toimub seal. St vana vs uus pump. |
06.08.2018 at 12:40 |
|
hents99 |
Roolivõimu õli liiga kuum
Või eraldab mõni sooja tootja liialt palju kuuma, mis satub pumba peale....
Mäletan Teppani turbo-estfieldi piduri silinder oli turbole liiga lähedal....Rinkal hakkas pidur peale jääma...Selgus, et vedelik paisus just selle soojuse tõttu.
Nii, et sellised ebaloogilised asjad võivad ka teinekord "pidu" rikkuda.
____________________________
Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas. |
06.08.2018 at 12:51 |
1 edit. Last edited 06.08.2018 at 12:51 by hents99
|
Jesper |
Roolivõimu õli liiga kuum
quote: wackou:Ma täpselt ei tea, kuidas see kuumutamine toimub seal.
Hüdraulikas on vooluhulk väike ja surve suur, seega kui seal pumbas mingi laager vms asi natuke vaene on, siis hõõrdumisele kuluv võimsus läheb kiiresti üles. Rinkal sõidad tahes tahtmata ka kõrgemate pööretega kui tänaval, mis omakorda korrutab probleemi millegagi läbi...
Samas ma võin puusse ka panna, lihtsalt pakun ideid
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
06.08.2018 at 13:01 |
1 edit. Last edited 06.08.2018 at 13:03 by Jesper
|
wackou |
Roolivõimu õli liiga kuum
Tänud.
Vaatab voolikud üle, kui kaugelt kollektorist on, minu mäletamist järgi piisavalt kaugel.
Aga tont teab.
Tellin uue pumba ka ära, loodetavasti laheneb sellega.
Muidugi see õliradikas on vaid 6 ribiga, ses suhtes pole parim, aga mingi kasu võiks olla.
Suurem ei mahu kahjuks.
|
06.08.2018 at 13:19 |
|
wackou |
Roolivõimu õli liiga kuum
Suhtlesin ühe spetsialistiga, kes pumpasid ja roolilatte remondib.
Arvas, et pumbal midagi viga ei pruugi küll olla, sest kui nemad testivad pumpasid, siis paari minutiga kõrgetel pööretel kuumeneb õli väga kõrgele tempile.
Mingi lahendus oleks suurendada õli anuma mahtu, kui nt lisada külge üks voolik, mis toimiks nagu ülevoolu kanalina.
Veel üks lahendus oleks nn racing latt, nt nagu kardil |
07.08.2018 at 09:47 |
|
anryo |
Roolivõimu õli liiga kuum
Kui suurem jahuti ei mahu, äkki siis paigaldada laminovaga jahutussüsteemi?
____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars. |
07.08.2018 at 12:59 |
|
jaan tatikas |
Roolivõimu õli liiga kuum
Pumbale suurem rihmaseib |
07.08.2018 at 16:12 |
|