register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Mazda MX-5  
Poster Message
hyper
Mazda MX-5
Tere!

Juba mõnda aega on peas keerelnud mõte, et peaks selleks suveks raja autoks muretsema MX-5 ning just NB või NBFL generatsiooni.

Kas kellegil siit on kogemust MX5-ga rajal? Millised oleks esmased asjad peale korralike rehvide, millele võiks kohe tähelepanu pöörata, et auto rajakõlbulikuks teha?

Ega siinolijatest kellegil parajasti MX-5 müügimõtteid pole või ehk mõnel tuttaval on auto seisma jäänud?
15.04.2018 at 00:07
zeke
Mazda MX-5
NB või NBFL väga vahet pole.
1.8 kindlasti.
Korralik rehv ja korralik klots on originaal jõuga ok(sport paketiga tulid natuke suuremad pidurid mis on paremad). Pmst oled OT valmis.
Vedrustus ise ei ole väga jäik.
Kui radikas on originaal siis selle vahetaksin ära kuna plastikvannid kipuvad katki minema(mul läks rajal)
Ma vahetasin esimese stabika RacingBeat oma vastu välja.



____________________________
MX-5, 116
15.04.2018 at 01:49
Mario_M
 
Mazda MX-5
Tere,

MX-5 on kindlasti väga mõnus auto millega rajal käia.
Kerge, hästi juhitav ja kulud madalad. Minu oma on hetkel müügis ja kui keegi ennem ära ei osta, olen 6. mai kohal ja saan proovisõitu teha :)

Olen teda rajale kohandanud:
Elektroonika:
• MS2v3 plug and play aju, sobis pistikuga originaal aju asemele, aju juhe on toodud kindalaekasse, et arvutiga seadistada, logida.
• Innovate wideband lambda, kell on keskkonsoolis
• Boosti kell keskkonsoolis
Sillad/Vedrusutus/Pidurid
• Kony yellow amordid (seadistatavad)
• HR madaldusvedrud
• HR jämedad stabilisaatorid+ uniball stabikavardad
• Yellowstuff esimesed (uued) ja tagumised piduriklotsid+castrol racing pidurivedelik
• Poly puksid sildades + differentsiaalis
• Rehvid Semi slick Federal RSR 205/50 R15 nagu uued
• LSD torsen differ 3.6 ülekanne
Mootor
• H-beam kepsud
• Mazda Rx8 pihustid 475cc
• Intercooler
• Suur alumiinium radiaator
• Coolant reroute
• Volvo TD04HL-16T turbo
• Uued jahutusvedeliku ja vaakumi voolikud
• Uus pierburg turbosolenoid
• Uus õlipump
• Tugev labadega sidur
• 3“ Downpipe + 2,5tolli catback
• V-bandidega eemaldatav katalüsaator
• Deatschwerks 200lph bensiinipump
Kere
• Kõvakatus
• 5race tugev rollbar
• Sparco sprint juhiiste
• Ducktail tagumine tiib
• Esimene spoiler
• Selm sportrool
• 2016aastal paigaldatud uus kangast pehmekatus
Põhi on korralik, tagumised tiivad tahavad tegemist.

Kuulutus: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2806922&rhash=ffa5

Mario
24.04.2018 at 15:09
ardi
Mazda MX-5
Olen rada sõitnud nii NBFL'ga kui NC'ga. Mx5 on väga õige auto rajal alustamiseks.Lisaks muudele headele omadustele on ta ka töökindel. Võimalik, et autod millega mina sõitsin olid suht uued aga mingeid tehnilisi probleeme või lagunemisi või kulumisi vms - polnud.
Nagu juba eelnevalt öeldud - korralik klots ja võib rajale minna. Soovitavalt muidugi vedelikud ka kangemad sisse - piduri oma vast kõige olulisem. Standard vedrustusega mina ei soovita hea pidamisega rehvi panna. Auto kaldub liiga palju ja rehv ei tööta ning efekti väike. Kui vedrustus jäigemaks tehtud ja kalded suuremaks keeratud alles siis on mõtet paremal rehvil.
Minu jaoks oli Mx5-l kaks puudust:
- standardis liiga pehme
- jõudu vähe
Kui esimese sai mõistliku pingutusega ära lahendada siis teist enam mõistlikult ei saanud :(. Aga selle hetkeni läks aastaid.
Veel üks detail meenus, Mx5 on ainuke tänavaauto millel mina olen rajal suutnud käiku vahetada gaasipedaali põhjast tõstmata. Nii täpselt lülituv käigukast.
23.08.2018 at 19:22 1 edit. Last edited 23.08.2018 at 19:23 by ardi
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Mazda MX-5  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.