Poster |
Message |
lordvampire |
WRC
Ei saa vait olla, Ott on Toyotaga tubli olnud. Toyota näeb rsk hea välja ka. Hoiame pöialt.
Foto: Toyota Gazoo Racing |
26.01.2018 at 21:31 |
3 edits. Last edited 26.01.2018 at 21:45 by lordvampire
|
peep Moderator |
WRC
Mõni aasta tagasi sai ise Col Turini läbi sõidetud. Ebareaalne kui palju neid kurve oli ! Kõva töö senini ja loodame parimat ! |
27.01.2018 at 15:10 |
|
Marvin |
WRC
Toyota on võtnud suuna sellele, et läbi Gazoo Racingu teha oma võidusõidutehnoloogia ka tänavatel kättesaadavaks. WEC auto tänavasõiduversiooni protot just näidati ning ralliautost on sama oodata. Eesti kähkusõiduhuvilise unelmate auto võiks ju olla näiteks Toyota Yaris GR Ott Tänak replica . |
27.01.2018 at 18:53 |
|
Jesper |
WRC
zOMG, hulluks läinud, 1.6l turbokas tänavakasutusse ??!!!
Sinu jaoks parim valik on variaatorkastiga hübriid. Hõbedane metallik. Nüüd topsisoojendused standardvarustuses!
Toyota on üsna järjekindlalt ignoreerinud võimalust oma võidusõiduprogrammide tuules natuke äkilisemaid tavasõidukeid müüa. Suht raske on aru saada kas see on mingi kaval strateegia või lihtsalt korporatiivne kemplemine, anoh tulemus on sama.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
28.01.2018 at 01:56 |
1 edit. Last edited 28.01.2018 at 02:01 by Jesper
|
peep Moderator |
WRC
Ilmselt nad ei pea seda oluliseks ja kuna nende põhiturud on USA ja Jaapan/Aasia, siis võib isegi õige olla. |
28.01.2018 at 13:37 |
|
trs200 |
WRC
Kui Tojootast rääkida, siis GT86 on nagunii oma kontseptsioonilt pure-reissing võrreldes nende wannabee-wrc focuste, 1500+kg tühimassiga hot-hatchide ja muu sellisega, mis üritab ennast kuidagi läbi mootorispordi müüa. Tänavale ei jõua tänasel päeval mitte wrc-tehnoloogia, vaid vajadus sisselaske kollektorit iga 100kkm tagant pesta, et sinna ladestunud jama kajastuks kanalisatsiooniarvel, mitte heitgaasitestides. |
28.01.2018 at 23:39 |
|
Jesper |
WRC
Noh, GT86 on specide poolest aus võrrelda pigem Fiesta ST kui Focus RS-iga. Ma sellest "pure reissing" kommentaarist väga aru ei saa kui aus olla, millal viimati keegi tagaveolise autoga rallit sõitis? Rääkimata viies suunas soojendatavatest nahkistmetest ja muust rämpsust. Ainuke suurtootja, kelle liinilt tulevaid autosid ei pea võidu sõitma minekuks pooleks saagima ja siis uuesti õiges järjekorras kokku ehitama, on anyway RenaultSport - kõik teised müüvad rohkem ikka unistust kui tööriista
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
29.01.2018 at 11:45 |
|
uzzac |
WRC
Tänak on ikka tohutult arenenud taas.
Nii kaine ja selge sihiga on tema küll, esimese ralli põhjal, ainus tõsiseltvõetav konkurent MM tiitlile Ogieri kõrval.
ALL Live WRC+ on muidugi tase omaette. Väiksed viperused välja arvata, mis veebiülekande juures on tihti paratamatu, ei ole küll 9€ iga kuu kahju kulutada.
Tööd ainult eriti teha ei saanud
____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee |
29.01.2018 at 14:29 |
1 edit. Last edited 29.01.2018 at 14:31 by uzzac
|
trs200 |
WRC
quote: Jesper: Noh, GT86 on specide poolest aus võrrelda pigem Fiesta ST kui Focus RS-iga. Ma sellest "pure reissing" kommentaarist väga aru ei saa kui aus olla, millal viimati keegi tagaveolise autoga rallit sõitis? Rääkimata viies suunas soojendatavatest nahkistmetest ja muust rämpsust. Ainuke suurtootja, kelle liinilt tulevaid autosid ei pea võidu sõitma minekuks pooleks saagima ja siis uuesti õiges järjekorras kokku ehitama, on anyway RenaultSport - kõik teised müüvad rohkem ikka unistust kui tööriista
Focus RS on 1500++ kg liba-4wd monstrum. Tänaval peeneks lasta on äge, spetsiaalselt ülejuhitavaks ehitatud tagasilla järgivedamine on korraks naljakas, aga reaalselt sellise tehnoloogiaga autosporti ei tee, rääkimata päris rallist. GT 86 on madala raskuskeskmega kerge (tänapäevases mõistes), lihtne ja lollikindel tagaveoline kupee, mis üle maailma tänaseks mootorispordis igal pool kanda kinnitanud. Ka rallis: https://www.toyota-motorsport.com/en/latest-information-archive-en/470-gt86-cs-r3-finally-brings-rwd-back-to-rally
Mis puudutab Megane RS-i, siis see on samuti ca 150kg juurde võtnud ja suht tsiviliseeritud olemise, küll aga saanud 4-ratta roolimise ja cup vedrustust kiidetakse nagu eelmisegi puhul. |
29.01.2018 at 19:27 |
|
peep Moderator |
WRC
Olenemata küsimusest on alati õige vastus BMW E36 ! |
29.01.2018 at 21:43 |
|