Poster |
Message |
Erik 78 |
Antitiiba bmw`le
E36 328, OT pill on hakanud pidurdamisel saba liputama, ilmselt on sellele mõju avaldanud nina paremini pidama saamine ja kasvanud kiirused, kuna mootor on kapoti all endise kulunud 2,8 asemel 3,0. Ma ei oska muud lahendust ise välja mõelda kui, et nüüd tuleb taha korralik riiul panna. Aga kes müüb toimivat asja, millest midagi kasu ka on? Lolliks ei taha ka maksta, kuna tegemist on suht odava meelelahutusega. |
01.08.2017 at 15:12 |
|
Jesper |
Antitiiba bmw`le
Küsi mõne Cupi tiimi käest, näiteks Ants Viljandi, need tiivad töötavad kõik kenasti. Noh ja tegelt 3.0 mootori puhul pole maksimaalse efektiivsuse taga ajamisega mõtet liiga palju pead vaevata , peaasi et ründenurk on reguleeritav.
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
01.08.2017 at 18:00 |
|
uzzac |
Antitiiba bmw`le
Mis vedrustuse ja piduriga sõidad? Tundub, et auto on läinud kiiremaks ja pidamist oled parandanud, mille tõttu on kaalu liikumine pidurdustel suurenenud. Pidurikraaniga on samuti võimalik tagant veidi maha keerata, mis peaks liputamist vähendama. Samuti sõltub kuidas siduri/käikudega pidurdusel toimetad. Liiga vara alla vahetades ja järsult sidurit päästes kipub ka tagaots elavaks muutuma.
Siksile me suurt tiiba panna ei tahtnud, mängisime auto kõrgusega ja pidurikraaniga (vihmaga nkn parem kui saab tagant pidurit maha keerata), ning peale paari trennitundi oli asi suures osas paigas.
____________________________
Lada 2101 Coupé AruveeRacingTeam Petrolheads.ee |
02.08.2017 at 09:27 |
1 edit. Last edited 02.08.2017 at 09:28 by uzzac
|
Erik 78 |
Antitiiba bmw`le
Vedrustus on bilsu B8 amort ja eibachi vedru. Mu on (stabikad, puksid jne) pmst M3, pidurid on stock ja ABS toimetab. Saba ei oma erilist pidamist ka kiires kurvis, nii et pidureid ma otseselt ei kahtlustaks. Käiku ennem alla ei vaheta, kui auto stabiilne on, muidu läheb saba päris lendu. Jooksud ees 5mm lahku, taga 0. Meil on kaks tihendit kordamööda roolis, meile mõlemale tundub, et kui saba paremini peaks, saaks ringiajast sekundi maha. |
02.08.2017 at 10:32 |
|
peep Moderator |
Antitiiba bmw`le
Keerake taga ikka nats kokku. |
02.08.2017 at 11:28 |
|
Jesper |
Antitiiba bmw`le
quote: uzzac: Pidurikraaniga on samuti võimalik tagant veidi maha keerata, mis peaks liputamist vähendama.
Su jutt on pmst muidugi kõik õige ka bemmi puhul, aga ABS-iga läheb mingi pidurijama puhul ikka pigem otse kui vehib sabaga, eriti uuel rajal - ma arvan et nad ei ole veel jõudnud sinna optimeerimise faasi, millest sina räägid See on suht uskumatu, kui palju tiib bemmi rahustab, see soovitud sekund võib kukkuda pmst ka lihtsalt selle pealt, et kuna autoga peab vähem maadlema, siis saad trajektooridele ja pidurdus-kiirenduspunktidele paremini pihta.
Oluline on tiiva kruttimisel silmas pidada, et õhuvool selle ümber ei ole horisontaalne, vaid ~20 kraadi langev (sedaani puhul, kupeed ei tea). See teadmine aitab kokku hoida päris palju imestamist, et miks negatiivse ründenurgaga asi paremini töötab kui horisontaalis. Anoh saba rahustab ka stalliv tiib kenasti
____________________________
Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO |
02.08.2017 at 15:47 |
2 edits. Last edited 02.08.2017 at 15:54 by Jesper
|
|