| 
  
       | Poster | Message |  
	    |  rsuvi 
 |  BMW E30 V8TT Algselt planeeritud driftiauto ehitus on viimased 2 aastat suunda võtnud rohkem ringraja ja time attacki poole.
 Originaalis oli 318IS mida olen hobikorras ümber ehitanud 4-5 aasta jooksul. Kuna vaba aega vähe, siis on progress olnud aeglane. Tegu on olnud pigem stressimaandus projekiga. Kindlat valmimiskuupäeva pole paika pannud, kuid soov on aastal 2017 teha kasvõi 1 ring Auto24 ringil vabas tempos. Hetkel teha jäänud elekter, erinevad pisikesed kinnitused, veermik ning natukene värvitööd.
 
 Spec laias laastus selline:
 
 MOOTOR M62B44 ilma vanoseta.
 Torukollektorid, peale kollektoreid 2x60mm, keskel X
 2xTD04HL-15T turbot
 Juhtaju NIRA i7X Motorsport
 VAG süütepoolid
 Käigukast 6 käiguline manuaal e39 M5 küljest
 Kerge hooratas/ Sachs racing sidurikorv ja ketas
 Tagadiffer typ188 LSD 4.27 ülekanne, muudetud rampidega.
 Suvi Performance kütusepaak, sisseehitatud vahepaagiga, 2 SAAB 9-3 V6 paagisisest kütusepumpa
 
 SALONG
 SUVI Performance turvapuur, seotud amordikannud, tagasillatala ja differ
 OMP 6 punkti turvavööd
 Sablet Rool
 MB E klassi reguleeritav roolisammas
 Mirco RS2 korvistmed
 SUVI Performance Pro EVO käiguvahetaja
 SUVI Performance Pro EVO hüdrauliline käsipidur
 SUVI Performance Pro EVO pedalbox
 SUVI Performance istmekinnitused
 
 VEERMIK/PIDURID
 Ette tulevad e36m3 kettad, brembo 4 kolvised supportid, Ferodo klotsid, omavalmistatud käändmikud, E46 roolilatt, crmo õõtshoovad uniballidele +50mm laiema rööpega.
 Tagasild on veel natuke lahtine. Aga plaanis samuti crmo õõtsad, sillatala jääb e30 oma kuid natukene tugevdatud. pidurid e36 alt.
 Veljed 17"
 
 Väliselt saab auto endale M-tech 2 laiendid.
 
  DSC_0221 by SUVI Performance 
  DSC_0223 by SUVI Performance 
  DSC_1167 by SUVI Performance 
  DSC_0197 by SUVI Performance 
  DSC_0201 by SUVI Performance 
  DSC_0207 by SUVI Performance 
  DSC_0224 by SUVI Performance 
 |  
	  | 29.05.2017 at 12:08 | 2 edits. Last edited 29.05.2017 at 12:11 by rsuvi |  
	    |  hents99 
     |  BMW E30 V8TT Väga kena!!! Korralikud asjad tehaksegi ise, eks!
   
 ____________________________
 Hobitehnika mehaanika, elektroonika ning nende seadistamine - kõik ühes kohas.
 |  
	  | 29.05.2017 at 15:30 |  |  
	    |  ats16v 
 |  BMW E30 V8TT Kas need turbod sinna veits väikseks ei jää?
 |  
	  | 29.05.2017 at 19:39 |  |  
	    |  rsuvi 
 |  BMW E30 V8TT 
 quote:hents99: Väga kena!!! Korralikud asjad tehaksegi ise, eks!
   
 Tänan. Seda autot on kasutatud ka kui õppeplatvormi. Kuidas ehitada puuri, kuidas paigaldada ebastandartne mootor, väljalase jne.
 
 
 
 quote:ats16v: Kas need turbod sinna veits väikseks ei jää?
 
 Esialgu on neid sinna rohkem kui küll. Nende turbodega saab sellest mootorist 350-400kw  ja 600-700nm (98 vs e85)Ligikaudu 1100-1200kg kaaluval autol ilma erilise aerodünaamikata ka seda jõudu maha saada suhteliselt keeruline. Aga eks elu näitab
   |  
	  | 30.05.2017 at 10:44 | 3 edits. Last edited 30.05.2017 at 10:47 by rsuvi |  |