Poster |
Message |
rustang Moderator |
OT50
Ringrajapidu tehtud, aitäh kõigile osalejatele. Ilm oli super, päris paljud parandasid omi rekordeid.
Väikesed korralduslikud muudatused tundusid toimivat.
Näeme Riias! |
14.05.2017 at 20:17 |
|
xjan |
OT50
Aitäh! Ilm oli ka juubelile kohane ja vâga mõnus sõitmiseks.
____________________________
BMW 1M ... |
14.05.2017 at 23:51 |
|
mideng |
OT50
Aitäh! Super üritus ja kõik olid toredad. Kahju et poole pealt ära pidin minema.
|
15.05.2017 at 08:36 |
|
Märt |
OT50
Tänud!
Oma riisiraketiga Autode vahele mahtuda oli kangesti tore! Järgmiseks korraks on tellitud uued rehvid ja paremad pidurid - vaja ikka kiireima Civicu tiitel kätte saada
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
15.05.2017 at 08:59 |
|
peep Moderator |
OT50
50 oli ideaalilähedane tõesti ja tort söödi korralikult ära ! |
15.05.2017 at 09:06 |
1 edit. Last edited 15.05.2017 at 09:10 by peep (Moderator)
|
Kuuno_L |
OT50
Tänud korraldajatele sellise pika traditsiooni eest!
Pikalt oodatud päev oli kuna oli esimene võimalus erinevate M'idega sõita. Tänud ka neile kes sõiduelamust pakkusid
minu tähelepanekud, arvamused
roolis:
M2 - kiirem kui ma ise eeldasin ehk ainult positiivne. Emotsiooni mõttes on seda kuhjaga. Manual kast vahetas konkreetselt käiku ja ülesvahetusel blip on kindlasti rajapäevadega tutvumisel hea abimees. Auto ise on väga konkreetne ja tundub kerge (tundub kuna ta peaks olema koos juhi ja täis paagiga 1590kg)
M4 cabrio- S55 mootori hääl hoopis teine kui M2'l. Auto ise palju suurem ja pisema raja jaoks tundub isegi liiast. Auto24 ringil ilmselt hea aga seda ei saanud ju proovida Sisu on väga sarnane aga carbon detailid on läikima löödud. M2'l on rough finish.
DCT käigukast vahetab jõuliselt ja kiirelt käiku aga kohatiu selline labidaga selga kmäiguvahetus tekitas küsimust kas tegu turundusliku lükkega?? Rajapeal kurvist väljudes on tagu ots kindlasti kadunud sellise paugu peale. Muidugi on see seadistatav...
kõrval:
1M - Mul tekkis kuidagi huvitav efekt selle autoga sõites. Ei tea kas tingitud sellest, et auto nii väike aga iga pidurdamisega olin kindel et sõidame otse, aga ei. Kiirusetunnetus oli minu jaoks kuidagi paigast ära. Väga äge rajapäeva auto kokku pandud igaljuhul! Samas konfiguratsioonis pakuks mina kindlasti 1:28.x aega
M235 - tahtsin võrdlust loomulikult M2'ga. Pean ütlema et eelkõige tundub nagu oleks tavaline tänavaauto rajale võetud. Käiguvahetus on aeglane (slow'ish oleks õige väljend)ja kaldub kurvis. Aga norimine kõrvale jätta siis kannatas ring ringi otsa sõita ja midagi nend ekiiruste juures üle ei kuumenenud ja järgi ei andnud. aeg oli üle 1:33 minuteada kui sõitsime
Nissan GTR - kiire aga raske ütleks. Jõudu on piisavalt ja väga hea tunde annab kiirendades. Pidurid töötasid väga hästi ja pidama sai kus vaja, aga kurvidega on keerulisem. Rehvid hakkasid järgi andma juba ja tekkis sama mure mis minu skylinega, auto hakkab kurvis veidi välja põrkama - alajuhitavaks läheb. Camberplate'd aitaksid kindlasti. Tormis on ise väga suure sammu edasi teinud võrreldes eelmise aastaga kui temaga sõitsin niiet väga tubli! Kui esiotsa pidama saab siis võiks 1:23 püüdma minna
|
15.05.2017 at 09:24 |
|
JustMe |
OT50
quote: Kuuno_L: Tänud korraldajatele sellise pika traditsiooni eest!
Nissan GTR - kiire aga raske ütleks. Jõudu on piisavalt ja väga hea tunde annab kiirendades. Pidurid töötasid väga hästi ja pidama sai kus vaja, aga kurvidega on keerulisem. Rehvid hakkasid järgi andma juba ja tekkis sama mure mis minu skylinega, auto hakkab kurvis veidi välja põrkama - alajuhitavaks läheb. Camberplate'd aitaksid kindlasti. Tormis on ise väga suure sammu edasi teinud võrreldes eelmise aastaga kui temaga sõitsin niiet väga tubli! Kui esiotsa pidama saab siis võiks 1:23 püüdma minna
GTR soovib saada agressiivsemat sõitu , eriti järsemates kurvides. Kuna elektroonika on advanced, siis nina sees hoidmiseks tuleb gaasi varem juba peale suruda, et elektroonika jõuaks reageerida ja see hoiab ka nina sees paremini. Eks muidugi rehvidest sõltub ka.
____________________________
www.evonet.ee - EVO 9 RS |
15.05.2017 at 10:54 |
|
Kuuno_L |
OT50
jep nõus! Kuna praegu oli nö autoga tutvumine, siis juht sõitis ka automaadi reziimis ehk enne kurvi oli pööre jkm vales kohas
tuleb tahtmine teha paar eestimast topgeari klippi audru rajal...oleks huvitav vaatamine usun |
15.05.2017 at 11:46 |
|
Antti22 |
OT50
Tänud korraldajatele hea ürituse ja hea ilma eest!
Uskumatu kui heaks on läinud Opentracki üritustel osalejate tase. Ajavõtutablool "esimesele lehele" aeglasema ajaga kui 1.27 saada pole enam lootustki ja üle 1.30 ajaga tekib tunne nagu peaks juba veidi häbi olema (ilmselgelt reaalselt mitte) .
Seekord elektrikäulaga päris soovitud naudingut ei saanud erinevatel põhjustel, aga vahva oli ikka ja märk on maas, et elektriautoga on ka osaletud opentrackil . Järgmine kord juba millegi rohkem eesmärgipärasega vast.
Antti |
15.05.2017 at 13:07 |
|
peep Moderator |
OT50
Tesla osalemine oli ajalooline sündmus kahtlemata ja Top 100 sisse sõitmine on arvestatav tulemus.
Mis puudutab aegade kiiremaks muutumist, siis kindlasti on selles süüdi osalejate sõiduoskuste areng, mis on ju OT põhiline eesmärk ja seega 5+. Samas ei saa päris tähelepanuta jätta asjaolu, et tabeli esimesel lehel ilutsesid peamiselt Porsched hinnaklassis 100+. Kunagi oli isegi 944 osalemine sündmuseks. |
15.05.2017 at 14:33 |
1 edit. Last edited 15.05.2017 at 14:34 by peep (Moderator)
|
Antti22 |
OT50
Vaadates TOP100-t praegu, siis mulle tundub, et seal on mingi viga. Nii kiiresti see Tesla rajal ei liikunud kahjuks . |
15.05.2017 at 14:45 |
|
rustang Moderator |
OT50
quote: Antti22: Vaadates TOP100-t praegu, siis mulle tundub, et seal on mingi viga. Nii kiiresti see Tesla rajal ei liikunud kahjuks .
Aeg on pärit ajavõtulogist aga Te seisite oma Teslaga seal tükk aega ajavõtusilmusel - mis oli õige parim aeg, kustutan valed tulemused ära? 1.29 ja 1.34 oleks nagu ilma sektoriaegadeta siin?
49 - Antti K. -
12:12:38.848 1 2:57.123 64,430 1:49.173 31.182 36.768
12:14:28.197 2 1:49.349 104,363 43.384 29.877 36.088
14:21:41.216 3 2:07:13.019 1,495 43.439 28.894 2:06:00.686
14:25:11.679 4 3:30.463 54,223 1:53.459 42.518 54.486
14:26:50.675 5 1:38.996 115,277 38.913 26.927 33.156
14:28:35.200 6 1:44.525 109,180 41.456 28.290 34.779
14:30:17.938 7 1:42.738 111,079 41.930 27.401 33.407
14:32:00.855 8 1:42.917 110,885 41.304 27.609 34.004
14:45:13.498 9 13:12.643 14,397 54.303 44.954 11:33.386
14:48:03.509 10 2:50.011 67,125 1:33.146 33.931 42.934
14:49:48.328 11 1:44.819 108,873 41.443 27.831 35.545
14:51:40.566 12 1:52.238 101,677 45.015 30.622 36.601
15:53:06.657 13 1:01:26.091 3,096 52.263 35.572 59:58.256
15:57:12.857 14 4:06.200 46,353 2:15.227 51.368 59.605
15:58:53.687 15 1:40.830 113,181 39.190 26.468 35.172
16:25:28.497 16 26:34.810 7,156 59.735 44.119 24:50.956
16:26:57.710 17 1:29.213 127,919
16:28:32.275 18 1:34.565 120,679
16:32:18.924 19 3:46.649 50,351 2:18.671 44.274 43.704
16:33:58.997 20 1:40.073 114,037 39.182 25.832 35.059 |
15.05.2017 at 15:33 |
1 edit. Last edited 15.05.2017 at 15:34 by rustang (Moderator)
|
rustang Moderator |
OT50
Aegade toorlogi asub siin: https://opentrack.ee/ajad/2017_05_14_OTL/RingiajadOT50.html |
15.05.2017 at 15:40 |
|
Antti22 |
OT50
14:26:50.675 5 1:38.996 115,277 38.913 26.927 33.156
Minu teada jäi see aeg parimaks, kuna järgnevatel katsetustel seda parandada sattus kiire ringi proovimisel liiklust natuke palju olevat.
Kahjuks aku tühjenedes rakendusid piirajad järjest kiiremini ning seetõttu meie vana autoga ( P85+ 2014a, pea 100k läbisõitu) ei õnnestunud ühtegi ringi täielikult ilma piirajateta sõita. Uuematel ja värskematel Tesladel pidavat juba natuke veel parem see olema. Seega ootan huviga kui keegi mõne uuema ja värskema P100D rajale tooks. Teoorias võiks oodata aega kenasti alla 1.30 .
Antti
|
15.05.2017 at 15:50 |
|
Lennart |
OT50
Tänud Avo ja Peep!
Ega 100 enam kaugel ei ole
|
15.05.2017 at 20:09 |
1 edit. Last edited 15.05.2017 at 20:09 by Lennart
|
joonas |
OT50
Osalesime mannerguga. Ringiaegade tabelisse asja ei ole, kuid kompenseerisime ringide arvuga (112 ringi - hädaabinumbrile ei olenud vaja helistada ).
Õnneks oli paar aeglasemat autot ka üritusel. Samas tunnustus Porschede omanikele, kes autot sihtotstarbeliselt kasutavad.
Ilm oli ilus ja sai palju sõita ehk super.
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
16.05.2017 at 00:54 |
|
Simo_L |
OT50
Tänud korraldajatele!
Kapremonditud mootori sissesõiduks sai 92 ringi kiiremini ja aeglasemalt läbitud. Lisaks sai sõidetud välja uus isiklik rajarekord ning viidud üks Opel top100 tabelisse, seega võib päeva väga edukaks lugeda.
Järgmiseks korraks üritan tänavarehvi millegi pisut asjalikuma vastu vahetada. |
16.05.2017 at 08:41 |
|