Poster |
Message |
peep Moderator |
WEC 6 h. Nürburgring
Naaberküla ralliürituselt tagasi, jalutasime Nürburgringi ajalooliste bokside vahel raja ääres, kus historic DTM masinad olid just kvalifikatsiooni lõpetanud ja kes millega tegeles, mõnel olid käed tööd täis
ja enamus võttis rahulikult
|
04.08.2016 at 09:50 |
|
peep Moderator |
WEC 6 h. Nürburgring
Tourenwagen Classics oli nädalavahetusel toimuva WEC etapi üks support race'dest. |
04.08.2016 at 09:54 |
|
peep Moderator |
WEC 6 h. Nürburgring
Teine oli Porsche Super Sports Cup, siin esimene start mis toimus märjal rajal. Tegu Porsche Cup'ist allpool asuva amatööride seeriaga, kus võistlevad erinevad masinad ühekoos, konkreetsemalt "Super" klassis on siiski kõik võidusõiduatuod, nagu 991 Cup, 997 Cup aga ka Cayman GT4. Märja peal suutsid kiiremad Caymani piloodid võistleda 911 rivi keskpaigaga.
|
04.08.2016 at 09:58 |
|
peep Moderator |
WEC 6 h. Nürburgring
Kõik WEC osalevad autotootjad olid muidugi oma väljapanekutega esindatud, Porsche oma oli suuruselt üle kõige:
Cayman GT4 on hetkel minu arvates parim "mõõduka eelarvega" jooksutatavatest autodest:
|
04.08.2016 at 10:03 |
|
peep Moderator |
WEC 6 h. Nürburgring
Sama ei saa kahjuks öelda nende tippmudeli, 991 R´i kohta, momendi reeglid ei soosi tagamootori lahendust ja BoP ei ole millegipärast piisavalt seda arvestav.
See GT3 RS sõitis mõned aastad tagasi Nürburgringi 24 tunni sõidul 13 kohale, tänavamasina kohta uskumatu edu. Võistluspaika ja sealt tagasi liiguti mööda avalikku teed.
|
04.08.2016 at 10:07 |
|
peep Moderator |
WEC 6 h. Nürburgring
Iga tiimiga oli kaasas sadu erinevaid asjapulkasid eks olid kohale saabunud vastava tootja masinatel. Ja neid autosid oli kümnetes. Audi eelistas RS6 ja enamus neist olid erivärvides. Porsche töötajad liikusid pigem sportautodega, GT4 oli populaarne, samuti erivärvides. Toyota kasutas Lexuse erinevaid tippmudeleid.
Motorhomed aina paisuvad, varem olid kas üles-alla või kõrvale laienevad, nüüd on mõlemas suunas võimalik liigutada.
|
04.08.2016 at 10:20 |
|
peep Moderator |
WEC 6 h. Nürburgring
Boksialal oli selline historic Porsche service masin
ja robot mis liikus, tantsis ja tegi trikke. ei saanudki aru kelle toodang aga see kuidas ta kahel jalal toimetas viitas päris tõsisele engineeringule
|
04.08.2016 at 10:23 |
|
peep Moderator |
WEC 6 h. Nürburgring
Nädalavahetuse main event oli siiski WEC järjekordne etapp, esimene peale Le Mansi.
|
04.08.2016 at 10:25 |
|
peep Moderator |
WEC 6 h. Nürburgring
Sajad rehvid ootasid hävitamist
ilmateade lubas vihma aga lõpuks kvali sõideti kuivaval rajal ja sõit ise oli kuiv
|
04.08.2016 at 10:28 |
|
peep Moderator |
WEC 6 h. Nürburgring
Seniajani eksisteerib isegi sellises tippsarjas amtelik teadetetahvel füüsilisel kujul. Jalutasin mööda ja tegin paar pilti
|
04.08.2016 at 10:30 |
|
peep Moderator |
WEC 6 h. Nürburgring
Pühapäeva hommik enne võistlust oli päikeseline ja mõned tunnid enne stardiprotseduuride alustamist on pitlane avatud ning piloodid laudade taha istutatud autogramme andma tiimi promomaterjalidele. Pro võistlus on selles osas ikka midagi muud kui amatöösari kus piloot on maksev klient. Siin tuleb teha mis töölepingus kirjas. Publikut oli palju ja sagimine tihe, siiski mõned pildid meestest ja autodest mis õnnestus rahvamassi sees teha.
|
04.08.2016 at 10:36 |
|
peep Moderator |
WEC 6 h. Nürburgring
|
04.08.2016 at 10:38 |
|
peep Moderator |
WEC 6 h. Nürburgring
|
04.08.2016 at 10:40 |
|
peep Moderator |
WEC 6 h. Nürburgring
|
04.08.2016 at 10:40 |
|
peep Moderator |
WEC 6 h. Nürburgring
Oli vaid üks tiim, millele juurdepääs osutus võimatuks, sest nende boksi ümbritses pidevalt läbitungimatu rahvamass. Aga nad olid seal, kuskil...
Aston Martin oli seekord päris kiire, kahjuks võitmiseks sellest ei piisanud
|
04.08.2016 at 10:44 |
|
peep Moderator |
WEC 6 h. Nürburgring
Kuudavasti oli Nicki see, kes mõni päev varem Koenigsegg One:1 'i Nordschleifel maha kandis. Igatahes mehe tuju oli endiselt hea.
|
04.08.2016 at 10:46 |
1 edit. Last edited 04.08.2016 at 10:46 by peep (Moderator)
|
peep Moderator |
WEC 6 h. Nürburgring
Pro ja Am sõitjatel on mõnikord lihtne vahet teha.
|
04.08.2016 at 10:47 |
1 edit. Last edited 04.08.2016 at 10:49 by peep (Moderator)
|
peep Moderator |
WEC 6 h. Nürburgring
Võistlusest endas pole palju midagi lisada, pildid telefoniga näevad umbes sellised välja
ja tribüünid olid enamvähem täis
Võrreldes VLN masinatega tegid GTE autod oluliselt kõvemat häält, tuli kõrvatropid osta.
Kogu viimane lugu mahtus nelja päeva sisse ehk oli sisukas pikk nädalalõpp. Selleks korraks kõik. |
04.08.2016 at 10:52 |
1 edit. Last edited 04.08.2016 at 11:00 by peep (Moderator)
|
Kaido |
WEC 6 h. Nürburgring
Aitäh Peep, kamaluga "retsepti" sulle. |
04.08.2016 at 14:13 |
|
BlueStang |
WEC 6 h. Nürburgring
Väga hea ülevaade jälle, nagu ise oleks kohal käinud - tänud Peep.
Aga mis need stangid seal tegid?
Aga see ju Titan the Robot, seal väike hiinlane sees siputab - emakese looduse engineering. Kui see päris oleks, siis peaks Honda Asimo ja Boston Dynamics minema pimedasse nurka häbenema
|
07.08.2016 at 21:41 |
2 edits. Last edited 07.08.2016 at 21:44 by BlueStang
|
Märt |
WEC 6 h. Nürburgring
Vägev lugemine, lugesin juba mitmendat korda ka algusest lõpuni...
...ja tuleb järjest suurem tahtmine hankida liikur, mis rada kannataks.
____________________________
..
Saab 900 cabrio
.. |
08.08.2016 at 16:09 |
|
peep Moderator |
WEC 6 h. Nürburgring
Tänan ! Ja tore, kui see mingi positiivse elamuse pakub.
Kuna tegu oli osalejate parklaga, siis tõenäoliselt need Mustangid olid Fordi tiimiga kuidagi seotud ? Aga uus Mustang on sealkandis päris levinud, populaarne masin.
Robot pani ka mind imestama, nägin Asimot mõni aasta tagasi ja tema kobistavad sammud ja selle masina teravad kung-fu võtted olid tasemelt nii erinevad, et mõtlesin, küll on tehnika kiirelt arenenud. |
08.08.2016 at 17:21 |
|