register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Eifel Rallye Festival 2016  
Poster Message
peep
 
Moderator
Eifel Rallye Festival 2016
Õhtul sõitsime naaberkülasse, kus asutati parajasti rallit sõitma veel vastu ööd:





Käisime meiegi raja ääres, GT3 RS ronis päris edukalt üle heinamaa mätaste, Saksas on isegi heinamaad siledamad kui meil. :D Polnud ammu rallit vaatamas käinud aga rallipublik polnud vahepeal muutunud. Erinevalt Soomest kus peab ise vaeva nägema oli seal õlu ja kangemad napsud kohe katsel müügis ja enamus publikust nokamütsidega tõsised maamehed. Kes jauras niisama, kes magas näoli mättas. Kui silmapiirile ilmus mõni ralliauto siis kostis rõõmurõkatusi juhul kui auto mark ja mudel tuttavaiks osutusid või juht väheke eksis/külge lasi. Elevust oli palju. Samas inimesed olid rõõmsad ja sõbralikud, ühesõnaga rallipidu. :)
03.08.2016 at 17:05
peep
 
Moderator
Eifel Rallye Festival 2016
Ja tegu on omamoodi päris erilise ralliga, nimelt seal ei sõideta võidu. Põhjus peitub asjaolus, et paljud osalejad sõidavad B-rühma masinatel ja nendega võistlemine pole seniajani lubatud. Ürituse nimi on "rallifestival". Kiiruskatsed on nagu tavaliselt aga nii palju kui mina nägin ja aru sain, siis iga osaleja võib startida millal soovib ja kui mitu korda soovib. Finishist pääses kergelt uuesti starti ning kui huvi oli sai mitu ringi ka teha, katsed olid lühikesed. Ja õiget stardiintervalli ei tundunud ka olema, sõideti ka mitmekesi koos üksteise järgi - pealtvaatajatel jällegi elevust selle võrra rohkem.

Kuna see oli esimene kord kui ma nägin B-rühma autosid reaalselt rallit sõitmas, siis sai kõvasti pilte klõpsitud - neid tuleb nüüd siiagi päris mitu. Kõik autod tundusid ehtsad ja autentsed, võislusajalooga. Selle aasta aukülaline oli Walter Röhl ja ausalt öeldes igal 5 autol oli tema nimi peal, millega iganes ta on sõitnud oma karjääri jooksul. Mees oli ka ise kohal ja suhtles inimestega ning jagas autogramme. Rahvamass tema ümber oli küll selline, et head pilti vanameistrist ei õnnestunud saada.

Kõigepealt huvitavamad saatemasinad:





ja midagi erilist:

03.08.2016 at 17:16
peep
 
Moderator
Eifel Rallye Festival 2016
Päris vanakooli pillid, mil ilmselt võeti salongist auto ja sõideti:



03.08.2016 at 17:19
peep
 
Moderator
Eifel Rallye Festival 2016


03.08.2016 at 17:21
peep
 
Moderator
Eifel Rallye Festival 2016


selle auto ajalugu:

03.08.2016 at 17:22
peep
 
Moderator
Eifel Rallye Festival 2016
Kui Todt veel professionaalne rallimees oli:



Mõne firma värvid lihtsalt sobivad võistlustehnikale, meie kiili pilti ei kujutaks ette samal viisil. :)

03.08.2016 at 17:26
peep
 
Moderator
Eifel Rallye Festival 2016
Citroenid on läbi aegade rallil osalenud aga, et nende mudelitega mul polnud aimugi:



03.08.2016 at 17:29
peep
 
Moderator
Eifel Rallye Festival 2016
Veel Prantsusmaa tehnikat, mitte ainult Porsche ei kasutanud tagamootorit.



03.08.2016 at 17:32
peep
 
Moderator
Eifel Rallye Festival 2016
Lisaks Prantsusmaale on Itaalia samuti ülikõva ralliriik. Üks Walteri kunagistest töövahenditest:



Ferrari proovis kunagi lausa tehasetiimiga kui mu mälu ei peta:

03.08.2016 at 17:35
peep
 
Moderator
Eifel Rallye Festival 2016
Arusaamatul põhjusel osales rallil üks ja ainus tänapäevane auto ja mitte päris tavapärane valik ralliks:



samas kõrval teostati õhtust pisihooldust natuke teist masti rallimasina juures :)

03.08.2016 at 17:38
peep
 
Moderator
Eifel Rallye Festival 2016
Porsche pole kahjuks kunagi rallisse investeerinud, 911 olevat olnud väga hea potensiaaliga



aga on esinenud erandeid, nende Dakar'i projekt näiteks

03.08.2016 at 17:43
peep
 
Moderator
Eifel Rallye Festival 2016
Skoda pidurid olid kui motorollerilt aga muidu äge masin ja sai raja ääres kõva aplausi



03.08.2016 at 17:48
peep
 
Moderator
Eifel Rallye Festival 2016
Safari spec tundus populaarne olema, see vist on veel A rühma masin ?



Loomulikult, selle ürituse süda ja põhjus miks inimesed sinna tuhandete kaupa kohel tulevad on B-rühma autod - kus mujal võib neid näha tuli summutist väljas paukudes metsa vahel kihutamas - ja pauku nad tõesti tegid. :) Hakkame järjest minema:



03.08.2016 at 17:51
peep
 
Moderator
Eifel Rallye Festival 2016


03.08.2016 at 17:53
peep
 
Moderator
Eifel Rallye Festival 2016
Vahele üks eriline masin mis finishikaare alt läbi veeres:



Mina seda ilma neti abita tuvastada ei suutnud, kes suudab see võib ennas laia silmaringi puhul õnnitleda. ;)

Pakkumisi ?
04.08.2016 at 09:04
peep
 
Moderator
Eifel Rallye Festival 2016
Tagasi B rühma juurde, minu lemmik masin sellest ajastust on:



04.08.2016 at 09:06
peep
 
Moderator
Eifel Rallye Festival 2016
Kui kuskil on pilt B rühmast, siis tihti on sellel S1, mudel mis tegelikult polnud enam konkurentsivõimeline aga välimus on tal muidugi üle võlli



ja kui veel natuke vinti peale keerata siis juhtub nii



Pikes Peaki autoga (neid oli kohal kaks tk) sõideti ka kiiruskatsel aga tundus, et ega turbot nad tööle ei saanudki külavaheteedel.
04.08.2016 at 09:11
peep
 
Moderator
Eifel Rallye Festival 2016
Selle ajajärgu kahtlemata kõige edukam ja esimene täielikult B-rühma reeglite järgi ehitatud masin 205 T16, siin oma algversioonis:



ja Evo 2 variandina



Muuseas S1 ja Evo 2 kuulusid samale omanikule. Kui ta Peugeotiga lõunapausile tuli kolises midagi mootoris ja mees istus kõrval asuvasse S1'te. Ingl k. kommentaar oli "näh hea, et teise auto kaasa võtsime".:)
04.08.2016 at 09:19
peep
 
Moderator
Eifel Rallye Festival 2016
Rover oli oma vabalthingava V6'ga tõenäoliselt eksiteel erinevalt inglaste endi arvamusest, et hiljuti lahkunud Tony Pond oli potensiaalne maailmameister. Isegi kui see pakett oleks teoreetiliselt tomiv olnud, siis vaevalt neil oleks leidunud sellist eelarvet.



04.08.2016 at 09:25
peep
 
Moderator
Eifel Rallye Festival 2016
Samas S4 oli kindlasti tulevane võitja auto, ainult ajast jäi puudu ja saatus oli nende vastu. Kes ei tea, siis tegu oli omal ajal haruldase tehnikaga kus 1,8 liitrist mootorit laeti üle korraga nii kompressori kui turboga. Hinnanguliselt oli rallil kasutatav võimsus 550-600 hj kanti, alla 900 kg kaaluva auto puhul piisavalt palju, ning arvestades tollast veermiku ja rehvitehnoloogiat võis sõitmine päris töömahukas tegevus olla.



04.08.2016 at 09:32
peep
 
Moderator
Eifel Rallye Festival 2016
Martini värvid on muidugi sellise masina peale kõige sobivamad, nagu Alitalia Stratose peal.



hoolduspausil

04.08.2016 at 09:34
peep
 
Moderator
Eifel Rallye Festival 2016
Väljas oli ka mitmeid S-rühma prototüüpe, mis ei jõudnudki realiseeruda. S-rühm oli B-rühma edasiarendus, kus seni nõutud 200 auto asemel pidi tootma vaid 10 masinat.

Toyota



Audi



Opel

04.08.2016 at 09:42
peep
 
Moderator
Eifel Rallye Festival 2016
Kohal olid ka A-rühma autod aga muidugi B-rühma taustal nad mõjusid natuke kahvatult.



04.08.2016 at 09:45
peep
 
Moderator
Eifel Rallye Festival 2016


04.08.2016 at 09:46
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Eifel Rallye Festival 2016  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.