Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
OT48 järelkajaSuured tänud korraldajatele! Viimasest OpenTrackist oli möödas 9(!!!) aastat.
Juhid olid rajal väga viisakad, sujuv värk.
Miinusena lätlaste M4 ja Mini, kes läbi parkla tuld andsid, et rajale minna. Kuigi vihma tõttu oli parklas rahvast vähe, neid siiski seal oli.
OT48 järelkajaMinul oli esimene OT ja kuni väikeste tehniliste viperusteni (pidurivedeliku paagi kork poolitus) oli vihmas sõitmine vägev! 1800 kg tühimassiga Saab püsis niiskel rajal esikümnes Westlake Sport M+S rajarehvidega
Järgmiseks korraks on vaja rehvi, mis ka kuival rajal rasket masinat suudaks trajektooril hoida.
Au ja kiitus korraldajatele, endal on kurb olla, et eelmised 47 üritust on mööda läinud...
____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
OT48 järelkajaVihm on rajapäeva formaadis sõitmisel fun, kuna annab rohkem tegevust ja mõtlemisainet. Tõsi, rehv peaks olema tänava oma korraliku mustriga.
Korraldaja poolt tänaks rohkearvulisi osalejaid, tänu Teile saame meelekindlust oma püha ürituse jätkamiseks !
OT48 järelkajaTänud korraldajatele !
Oli äge et kui sai ka märjal rajal end proovile pandud ja sõit toimis üllatavalt positiivselt. Küll oli lisaks endale ka auto sõiduabidel "käed ja jalad" tööd täis. ABS pole terve auto eluea jooksul kokku nii palju tööd teinud kui nende mõnekümne ringiga kokku
OT48 järelkajaÄge oli. Meie 21 aastat vana raud sõitis probleemideta 81 ringi, suht kiirelt ka. Vihm tuletas meelde, et ABS`i võiks ka ikka uuesti ellu äratada. Õnneks oli abs`i eelane meie seljaajus alles, aga keeruline oli ikkagi libedal rajal kurvis piduritega korrigeerida, kui nina või saba kordamööda libisevad . Teiste kaassõitjate kohta kiidusõnad, suunda näidati palju ja mööda saamine ja laskmine polnud mingi probleem.
Auto24ring, oma funktsionaaluses, rada, tankla, WC, kohvik, toit - super.
OT48 järelkajaEsiteks Tänud korraldajatele!
Oli taas väga äge rajapäev millele andis extra vürtsi vihmaga sõitmine.Täiesti omaette kogemus
Ja see esimene sessioon mis toimus peale lõunapausi oli Täiega OpenTrack!!!
Esmapilgul võis arvata,et tegemist oli "tutvumisringidega" kuna rajal oli korraga 30 ja rohkemgi autot ainult,et tempo oli teine!
Kes oli kohal see nägi ise!
Olin küll pealtvaataja rollis kuid üritus oli vägev lihtsalt niipalju erinevaid autosid oli kohal. Ajatabelis pole märgitud et mis auto kellegil on ? Huvitaks mis aega on sõitnud 100 numbrimärgiga Lexus ? Kuna endal sama auto siis huvitaks just ajavõrdlus. Kahjuks oli seekord kiire ja juhiga ei õnnestunud rääkida
OT48 järelkaja1:42,5 sõitis tume IS250. Kusjuures märjaga oli aeg 1:50,7. Minul vastavalt 1:35,0 ja 1:56,6 (võimsam mootor, viletsamad rehvid).
Selle tõttu oli väga põnev muutuvates oludes omavahel mõõtu võtta.
OT48 järelkajaOkei ma mõtlesin lihtsalt et kas ta on oma parima aja juba paremaks suutnud sõita. Mul isiklik rekord 1.38 samasuguse IS250 ja tavalise tänavarehviga Michelin Primacy HP.