Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
VLN 2016Päike käib juba kõrgemalt ja ka meie hooaeg hakkab varsti pihta. Esmalt tuli hankida litsents ja seekord oli see protsess päris palju keerulisem.
1. Vaja oli kasutaja teha saksa autospordiliidu lehel
2. Täita hunnik vorme (saksa keeles)
3. Maksta tasu
4. Printida välja saadud paber, allkiri panna ja postiga Saksa saata
5. Siis sai testi kallale asuda, test oli ka suhteliselt keerulises keskkonnas ja mul kulus kogu selle protsessile 2 tundi. Panen siia mõned küsimuste näited:
What do I have to observe after passing the “Grid” board in the formation lap? Response:
1. Sudden changes of direction, amongst others to heat the tyres, are prohibited.
2. have to proceed to the start line maintining the formation and with constant speed.
3. When the start lights change from red to green, overtaking in front of the start line is prohibited.
4. Any change of a start position is prohibited.
A marshal post shows a single waved yellow flag right behind a double waved yellow flag. How should I react? Response:
1. I may further proceed with a maximum speed of 120 km/h only
2. From the single yellow flag, I may proceed with a maximum speed of 60 km/h.
3. From the single yellow flag, I may accelerate to more than 120 km/h.
4. There is a clearly slower car ahead of me – there is no speed limit.
Tulemuseks siis tuli 3 nädalat hiljem postiga koju selline tükk plastikut:
Seekord on meil plaanis ka väga lühike hooaeg, 1xVLN (14 mai) ja 24h (26-29 mai)
Siin ka üks meelolutekitaja
VLN 2016Keegi on hooajaeelsel trennil boksides uusi GT3 autosid filminud. Ütleks, et Mersu näeb välja kui võitjaauto aga ega Porsche palju kehvem pole.
24.03.2016 at 21:22
1 edit. Last edited 24.03.2016 at 21:23 by peep (Moderator)
VLN 2016Jäi hea pilt silma, see on RCN'i ehk sealse rahvaspordisarja stardirivi. Tegu on oluliselt odavama sarjaga kui VLN, kus sõidavad vanemad-tagasihoidlikumad autod ja ei sõideta otseselt mees-mehe vastu vaid on segu time-attack ja täpsussõit.
Pilt on 2016 esimesest etapilt möödunud laupäeval ja stardis oli 183 autot.
20.04.2016 at 08:25
1 edit. Last edited 21.04.2016 at 09:55 by peep (Moderator)
VLN 201625x20=500 , turistipäeval lõdva randmega. 1/4 ei oska rajal sõita, 1/4 ei tea kuhu rada läheb, 1/4 üritab Bellof'i ringirekordit purustada (see grupp kattub osaliselt esimese ja teisega) ja viimane 1/4 on tsiklitel. Pole mingit turvavarustust ega lipumehi. Pärnus arenguruumi on !
21.04.2016 at 15:25
2 edits. Last edited 21.04.2016 at 15:32 by peep (Moderator)
quote: 160 Team Securtal Sorg Rennsport Erki Koldits Estland
Roul Liideman Estland
Ulf Wickop Bottrop
Nicolas Griebner Großbritannien
V4 BMW 325i
ja üldvõidu peale ma hoian pöialt:
quote: 911 Manthey Racing
Nick Tandy Großbritannien
Kevin Estre Rotthalmünster
Earl Bamber Neuseeland
Patrick Pilet Frankreich
SP 9 Porsche GT3 911 GT3 R
lootes, et nad on suutnud osavalt BoP oma kasuks kallutada. Aga 24 tundi on pikk aeg ning selgeid favoriite selles sarjas ei ole. 20+ tiimi on võiduvõimelised ehk võidusõidujumal otsustab.
Nicolasel juhtus eelmine VLN tõsine avarii ja peale mitu päeva haiglas viibimist ta ei ole valmis 24 h sõitma. Suure otsimise peale leidsime uue kaaslase.
VLN 2016Kuulsin just uudist, et seoses reeglimuudatusega on keelatud kereväliste lisatulede kasutamine. Kuna standardklassi autole ei ole lubatud neid stange ega iluvõre sisse monteerida, siis tuleb sõita vaid originaaltuledega. Eelmine kord kasutasime võimsaid xenon lisatulesid millistest oli kõvasti abi. Lihtne see öine osa olema ei saa eriti vihma korral.
Meie tiim stardib oma klassis 3 kohal ja kokku on V4 klassis 6 tiimi. Kiirused on 4 esimesel samas suurusjärgus, kuid konkurendid on oluliselt suuremate kogemustega mis just halbades oludes võib eelis olla. Samas ilmateade on paranenud, vähemalt tänane päev tuleb soe ja kuiv.
Üldarvestuses on esikümnes neli Mercedest ja kolm BMW'd. Porsche kahjuks pilti ei mahtunud kiiruse mõttes aga see on pikk sõit.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
VLN 2016Meil oli väga lühike sõit, mina sain kiivrit pähe proovida, Roul sai treileris pikutada ja süüa. Enne kui autosse jõudsime leidis meie teamikaaslane oma vahetuse viimasel ringil seina.