Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
TCRAktiivsemad ringrajamaailma jälgijad tõenäoliselt juba tähele pannud, et pead on tõstmas uus ringrajasari "TCR International Series" (http://tcr-series.com/)
Praeguse info kohaselt on valikus olevad autod: Alfa Romeo Giulietta, Ford Focus ST, Seat Leon, Honda Civic ja Opel Atra OPC. Lisaks testitakse praegu VW Golfi, mis peaks järgmiseks etapiks ka liituma valikusse ning samuti valmistatakse uut Subaru STI'd spetsiaalselt TCR'i jaoks, mis tehakse ümber esiveoliseks.
Üsna suur tõenäosus on, et see sari kasvab väga suureks ja võimsaks, sest TCR kogenud eestvedaja (Marcello Lotti) on sõber F1 juhi Ecclestone'iga ning nad on ka teinud juba mitu etappi, mis aitab rohkem tähelepanu tõmmata ka TCR'ile.
TCRTööasjus sattusin ka ise Sotchi ja käisime Sotchi etappi vaatamas. Läks kohe nii hästi, et riputati vip kaardid kaela, mis võimaldab väga mõnusas keskkonnas nautida sõitu ning vajadusel kinnitada ka kõhtu.
Alguses siis oli "grid walk", mis võimaldas osalevaid autosid väga lähedalt uudistada.
Kes juba teab, missugune Hondape*e olen, siis see saab aru, miks Hondat on nii tihti piltidelt näha. No kaamerat tõmbab kohe nende poole Aga tuleb tunnistada, et nad kõik seal näevad väga ägedad välja.
Ma polnud varem sellisel suurema kaliibriga ringrajaüritusel käinud. Ülevaade sõidul toimuvast oli igatahes väga hea, sest ega peale stardisirge ju muud ei näinud. Kõik igasugused muud action'id näidati live'is autode küljes olevatelt kaameratelt. Kohe peale sõitu keegi väga tubli vend monteeris kiiresti highlight'id ka kokku ning sai kogu sõitu veel sealt vaadata, kuhu kõik huvitavamad hetked olid kokku kogutud. Nii võib täitsa käia vaatamas selliseid võistlusi.
Põhiliselt tundub olema konkureeriv sari, mis püütakse F1 laines publikuni tuua. Ka WTCC etapid on lahedad, õnnestus paar aastat tagasi Brno etappi külastada ja seal oli ka tavakodanikul boksis suhteliselt vaba voli ringi tuuseldada ja tiimidega juttu ajada.
TCRSiin ka kokkuvõttev video Sotchi sõitudest. Teise sõidu lõpupoole käis kaklus 3 koha eest. Konkurent kas siis tahtlikult või tahtmatult juhtis Liqui Moly sõitja Grachevi seina poole aga viimane polnud nõus sinna minema. Tulemust näete ise 2:00-st alates.
"Lolli" (ehk tulemuste baasil automaatselt lisanduva) lisaballasti häda on selles, et kui seda on nii palju et tulemusi mõjutada, siis muutub lisaballasti management tihtipeale võidusõidust endast olulisemaks. A'la et mis ma ikka seda esikohta jahin kui järgmine kord poodiumilt välja jään, parem võtan kaks kindlat kolmandat vms.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO