Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Historic Trophy Nürburgring pilteMöödunud laupäeval oli mul vaba päev, et jalutada ringi historicute üritusel mida ma polnud varem külastanud. Kui Oldtimer GP on suuri rahvamasse tõmbav tipptaseme võistlus, siis see oli hoopis rahulikum ja sõitjate keskne võistlus. Pealtvaatajaid minimaalselt, võistlejad rahulikult nokitsemas autode kalla või niisama omavahel suhtlemas. Rajal muidugi oli asi rahust kaugel, sõidetakse aktiivselt ratas - rattas nagu ikka. Klõpsisin telefoniga pilte kuni aku järele andis, allpool mõned huvitavamad teile vaatamiseks.
Ajaloolisele boksialale sisenedes püüdis kohe tähelepanu omapärane Bugatti 35. Esimene asi mis silma torkas oli värv, enamuses esindasid need autod Prantsusmaad ja olid sinised (vt. üleval paremas nurgas), see aga oli tumepunane mis tähendas USA kunagist võistlusvärvi, mis hiljem ära muudeti valgeks siniste triipudega. Teiseks oli auto kodarvelgedel, ma oleks võinud kihla vedada, et kõik 35 olid valuvelgedel.
juhi töökoht:
Selgitus neile anomaaliatele saabus autot lähemalt uurides. 1936 tõenäoliselt ei väljenda mitte tootmise aastat vaid midagi muud, need autod toodeti 20,ndate keskel.
Bugatti 35 ja tema modifikatsioonid olid enne II MS ülekaalukalt kõige edukamad võidusõiduautod, mis võitsid kokku üle 1000 võidusõidu ja tegid puhta töö 20'ndate teisel poolel nii GP võistlustel kui võitsid 5 korda järjest Targa Florio. Ajajärku arvestades oli see täielik domineerimine. Esimesel mudelil, 35 oli 2 liitrine 4 sil mootor, mis tänu kuullaagritel väntvõllile tegi 6000 pööret ja arendas 90 hj. Masin kaalus vaid 750 kg mis oli oluliselt vähem kui Saksa ja Inglise monstrumid. Pidurid olid mehaanilised ja esialgu rakendusi ainul tagaratastele. Ma arvan, et pildil olevale autole on esiratta pidurid hiljem lisatud. Kuid see eksemplar oli ehe, mitte näituseauto vaid võidusõiduauto, kulunud ja kasutusjälgedega. Minu lemmikpill sellelt ürituselt.
Teine samasugune masin mis kaadrisse jäi oli see Alfa Romeo. Nendes autodes on kuhjaga hinge ja stiili, sellisega kiirelt sõitmine oleks tõenäoliselt elu elamus.
09.06.2015 at 12:39
1 edit. Last edited 09.06.2015 at 16:03 by peep (Moderator)
Historic Trophy Nürburgring pilteVanatehnika võistlustel näeb ka boksialas vana aja stiilis tegutsemist kus masinaid tuleb õliste kätega parandada, mitte ei ühendata lihtsalt arvutit neile külge. Tänapäeval ei kisu keegi käigukasti võistlussõitude vahelisel ajal põrandale pulkadeks, võetakse riiulist uus kui vaja.
Historic Trophy Nürburgring pilteVõistlussarju ja neis sisalduvaid klasse on historicute hulgas päris palju, mulle on alati sümpaatne olnud klass kus sõidavad väikesed rahvaautod. Seal võistlemine peaks olema suht soodne ja kättesaadav ka ilma suuri rahapakke põletamata.
Historic Trophy Nürburgring pilteMinu lemmik Vette disaini mõttes:
Palju autopilte, loodetavasti oli huvitav vaadata. Siinkohal sai telefonil aku tühjaks ehk kogu lugu.
Mulle historic üritused meeldivad kuna seal on teine õhkkond kui tavavõistlustel ja boksides on alati mida vaadata. Soovitan võimalusel mõnda külastada.
Historic Trophy Nürburgring pilteSellist üritust külastades tasub olla Peebuga koos, sest siis on elav autoajaloo entsüklopeedia ja giid kohe olemas ja lihtne inimene saab aimu, mis on mis ja mida vaadata
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
Historic Trophy Nürburgring pilteSattusin laupäeval Trolhättanis KinneKulle ringile, kus oli Saabide päev - kahjuks jäi nende uunikumide kihutamise ajal suu nii lahti, et unustasin filmida, kuid boxi saabudes oli hääl vägev minu TurboX kahjuks ei pidanud taas kord piisavalt vastu ja jäin rajaveerde 3dal ringil.
PS. loodan, et väga palju teemat ei sega
____________________________
..
Saab 900 cabrio
..