register | account recovery | profile | help / abiinfo | search
show today's posts | mark all read
NB!
Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Historic Trophy Nürburgring pilte  
Poster Message
peep
 
Moderator
Historic Trophy Nürburgring pilte
Möödunud laupäeval oli mul vaba päev, et jalutada ringi historicute üritusel mida ma polnud varem külastanud. Kui Oldtimer GP on suuri rahvamasse tõmbav tipptaseme võistlus, siis see oli hoopis rahulikum ja sõitjate keskne võistlus. Pealtvaatajaid minimaalselt, võistlejad rahulikult nokitsemas autode kalla või niisama omavahel suhtlemas. Rajal muidugi oli asi rahust kaugel, sõidetakse aktiivselt ratas - rattas nagu ikka. Klõpsisin telefoniga pilte kuni aku järele andis, allpool mõned huvitavamad teile vaatamiseks.

Ajaloolisele boksialale sisenedes püüdis kohe tähelepanu omapärane Bugatti 35. Esimene asi mis silma torkas oli värv, enamuses esindasid need autod Prantsusmaad ja olid sinised (vt. üleval paremas nurgas), see aga oli tumepunane mis tähendas USA kunagist võistlusvärvi, mis hiljem ära muudeti valgeks siniste triipudega. Teiseks oli auto kodarvelgedel, ma oleks võinud kihla vedada, et kõik 35 olid valuvelgedel.





juhi töökoht:



Selgitus neile anomaaliatele saabus autot lähemalt uurides. 1936 tõenäoliselt ei väljenda mitte tootmise aastat vaid midagi muud, need autod toodeti 20,ndate keskel.



Bugatti 35 ja tema modifikatsioonid olid enne II MS ülekaalukalt kõige edukamad võidusõiduautod, mis võitsid kokku üle 1000 võidusõidu ja tegid puhta töö 20'ndate teisel poolel nii GP võistlustel kui võitsid 5 korda järjest Targa Florio. Ajajärku arvestades oli see täielik domineerimine. Esimesel mudelil, 35 oli 2 liitrine 4 sil mootor, mis tänu kuullaagritel väntvõllile tegi 6000 pööret ja arendas 90 hj. Masin kaalus vaid 750 kg mis oli oluliselt vähem kui Saksa ja Inglise monstrumid. Pidurid olid mehaanilised ja esialgu rakendusi ainul tagaratastele. Ma arvan, et pildil olevale autole on esiratta pidurid hiljem lisatud. Kuid see eksemplar oli ehe, mitte näituseauto vaid võidusõiduauto, kulunud ja kasutusjälgedega. Minu lemmikpill sellelt ürituselt. :)

Teine samasugune masin mis kaadrisse jäi oli see Alfa Romeo. Nendes autodes on kuhjaga hinge ja stiili, sellisega kiirelt sõitmine oleks tõenäoliselt elu elamus. :)

09.06.2015 at 12:39 1 edit. Last edited 09.06.2015 at 16:03 by peep (Moderator)
peep
 
Moderator
Historic Trophy Nürburgring pilte
Vanatehnika võistlustel näeb ka boksialas vana aja stiilis tegutsemist kus masinaid tuleb õliste kätega parandada, mitte ei ühendata lihtsalt arvutit neile külge. Tänapäeval ei kisu keegi käigukasti võistlussõitude vahelisel ajal põrandale pulkadeks, võetakse riiulist uus kui vaja. :D









09.06.2015 at 12:46
peep
 
Moderator
Historic Trophy Nürburgring pilte
Võistlussarju ja neis sisalduvaid klasse on historicute hulgas päris palju, mulle on alati sümpaatne olnud klass kus sõidavad väikesed rahvaautod. Seal võistlemine peaks olema suht soodne ja kättesaadav ka ilma suuri rahapakke põletamata.











Mini kapotialune elu:

09.06.2015 at 12:53
peep
 
Moderator
Historic Trophy Nürburgring pilte
Lisaks autodele võisteldi ka mootorratastel ja mõned neist nägid väga head välja.



Mingil põhjusel oli pea igal tsikli tiimil kokkupandav jalgratas kasutuses.















Boksis hõljus kastoorõli lõhn, mis tõi koheselt lapsepõlve ja Pirita meelde. :)

09.06.2015 at 13:01 1 edit. Last edited 09.06.2015 at 15:36 by peep (Moderator)
peep
 
Moderator
Historic Trophy Nürburgring pilte
Kandilised autod on omal kombel täitsa kenad ja nende tagamootoriga pillidega peaks päris huvitav sõita olema:





Saksas võib ju ornung olla aga tundub, et mida iganes saab tänavaregistrisse. Meil ma kahtleks, et selline masin tänavale lubataks:



See Saksa "Corvette" tegi rajal päris kiiret sõitu:



Alfa, samuti kandiline klassika ja populaarne valik historicute hulgas.



Midagi erilist masinate hulgast veel 5,0 V8 mootoriga ralli mersu:



ja võidusõidu Reliant

09.06.2015 at 15:32
peep
 
Moderator
Historic Trophy Nürburgring pilte
Turismiautodele oli oma telk:







09.06.2015 at 15:36
peep
 
Moderator
Historic Trophy Nürburgring pilte








09.06.2015 at 15:38
peep
 
Moderator
Historic Trophy Nürburgring pilte


Turvaauto:







Veljemüük:

09.06.2015 at 15:40
peep
 
Moderator
Historic Trophy Nürburgring pilte
Kuna rada asub haiglatest kaugel, siis see kulu tuleb igal korraldajal teha:



Poodium:



Vanadel Cup Porschedel oli oma klass arvukate osavõtjatega:



Minu jaoks tundmatu prototüüp:



Beast:



Beauty:



Beauty 2:



Võidusõiduauto kohta ei saa vist kole öelda ? :D




09.06.2015 at 15:48
peep
 
Moderator
Historic Trophy Nürburgring pilte
Edasi pealtvaatajate parklasse. GT40 oli kohal eri versioonides pea kümmekond.





Sex on wheels, Daytona Coupe.



pakiruum on sel üllatavalt mahukas.:)



Seltskond oli väga kirju:

09.06.2015 at 15:52
peep
 
Moderator
Historic Trophy Nürburgring pilte
E-Type pakiruumil pole samuti viga:



NASCAR



La Carrera Panamericana :)



Silmipimestav kontrast:



09.06.2015 at 15:55
peep
 
Moderator
Historic Trophy Nürburgring pilte
Outlaw stiil:





NASCAR 2:



Plastic fantastic, omal ajal võis see väga uhke pill olla.



Kui need oleks originaalid, siis oleks pildil miljonid. Aga võib-olla ongi ? Roheline igatahes võistles rajal.

09.06.2015 at 15:59
peep
 
Moderator
Historic Trophy Nürburgring pilte
Minu lemmik Vette disaini mõttes:





Palju autopilte, loodetavasti oli huvitav vaadata. Siinkohal sai telefonil aku tühjaks ehk kogu lugu.

Mulle historic üritused meeldivad kuna seal on teine õhkkond kui tavavõistlustel ja boksides on alati mida vaadata. Soovitan võimalusel mõnda külastada.
09.06.2015 at 16:02
Kaido
Historic Trophy Nürburgring pilte
Aitäh, lahman nüüd kahe käega rahusteid sisse.
09.06.2015 at 16:45
hall
 
Historic Trophy Nürburgring pilte
Sellist üritust külastades tasub olla Peebuga koos, sest siis on elav autoajaloo entsüklopeedia ja giid kohe olemas ja lihtne inimene saab aimu, mis on mis ja mida vaadata :)

____________________________
Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.

CityKart - sisekardikeskus Pärnu kesklinnas.
09.06.2015 at 16:56
anryo
Historic Trophy Nürburgring pilte
Peep - alati hea lugemine!
Anna aga kuuma - pikk suvi on ees ja paljudel on kontorites päevad vaja õhtusse saata.

____________________________
We live in a poor neighbourhood - we can only afford to drive old cars.
10.06.2015 at 12:21
Märt
Historic Trophy Nürburgring pilte
Sattusin laupäeval Trolhättanis KinneKulle ringile, kus oli Saabide päev - kahjuks jäi nende uunikumide kihutamise ajal suu nii lahti, et unustasin filmida, kuid boxi saabudes oli hääl vägev :) minu TurboX kahjuks ei pidanud taas kord piisavalt vastu ja jäin rajaveerde 3dal ringil.



PS. loodan, et väga palju teemat ei sega

____________________________
..
Saab 900 cabrio
..
10.06.2015 at 14:00
Sebastien
Historic Trophy Nürburgring pilte
Eeltoodud Bugatti 35 tgemas kiirsõitu valuveljel:



http://www.bugattibuilder.com/photo/thumbnails.php?album=4

Jõudu ja aitüma jagamise eest.
10.06.2015 at 19:13
opentrack.tqhq.ee foorum : Vaba rada : Historic Trophy Nürburgring pilte  
Log in:
Account recovery
 
© tqhq.ee 2000 - 2024.