Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Ringrajateemalised videod vol. 22012 turistihooaeg Nordschleifel avatati "ametlikult" munapühade ajal nagu on traditsioon. Põhipäev on Suur Reede, mil suurusjärgust kümned tuhanded vaatavad pealt kuidas sajad ketsi vilistavad ja kümned autosid purustavad. Väidetavalt toimus reedel 27 suuremat sorti avariid.
Sellest hullusest on tabavalt kirjutatud BTG saidil koos mõne illustreeriva videoga. Viimane video, kus peaosas tubli linnamaastur, on eriti kompu näide ja see pole midagi erakordset.
Aga pühapäev oli viimase peal ja isiklik sõiduhooaeg sai sujuvalt käima lükatud.
10.04.2012 at 09:26
3 edits. Last edited 10.04.2012 at 09:30 by peep (Moderator)
Ringrajateemalised videod vol. 2
See Atom on tõenäoliselt kõige hullumeelsem hetkel seeriaviisiliselt toodetav tänavasõiduauto maailmas. Kahjuks on hind samuti ainult hulludele. Video on hästi tehtud ja Harris oskab rääkida autodest.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
12 minutit hardcore pornot ja tore, et tänapäeval on isegi lihtsurelikul võimalik selliseid ebamaiseid asju natuke nuusutada. 7.50 ja 8.35 koha peal on soovitav heli põhja keerata.
Ringrajateemalised videod vol. 2Kuna ma ise olen suur Pagani fänn, siis teistele minusugustele sissevaade tehasest, autodest ja mehest endast.
Muide:
quote:Back in 1997 Horacio Pagani was developing the Zonda which he was financing out of his own back pocket. Lamborghini at the time were trying to restyle the Diablo with mixed results. The management turned to their retired marketing manager Ubaldo Sgarzi for advice, and knowing of Pagani and his car recommended they go have a look. So a few head guys headed over to Pagani's shed for a look-see and loving what he had done made him an offer $9million to buy the project. As money was tight Pagani took this offer very seriously but finally turned it down after his ten year old son convinced him not to give up on his dream. Lamborghini returned home and went on to develop the Murcielago based on the Diablo's underpinnings.
Pagani was recently offered and turned down an offer of 200 million euro’s for the company.
Ehk alati ei ole asi rahas ja tihtipeale just siis on tegu millegi erilisega.
A noh peaasi, et meestel lõbus on
Ei peagi vbl alati sajandikke taga ajama ja sõidukombega sõitma.
Muidugi OT üritustel on kiiver kohustuslik, a need mehed vist jäid õhkpatjadele lootma.
quote:Jackson: TopGeari track
ühel autol on ikka jõudu rohkem ki mõistust
http://youtu.be/dJ4ICdn3Y
Tegu siis füüsika ja 3D simulatsiuooniga eksju
Täpselt nii!
Hetkel oleks õige aeg ka seda meelde tuletada, et mõni kuu tagasi tegin selles mängus toimuvatele sõitudele reklaami, kuhu ootame endiselt osavõtjaid juurde, ning sõidud toimuvad endiselt igal pühapäeval!
Märksõnadeks minu kasutajanimi ja Forza Motorsport 4
Nick Heidfeld rajab teed läbi trafficu. Probleeme tal ilmselgelt pole, peasirgel hoiab viimase piirini peal. Sel masinal pidi jaksu ja kiirust olema enam kui küll aga hetkel on probleemiks kütusekulu.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Ma nüüd võitlen endaga, et kas vaadata kohe ära või oodata ära kuni kuskilt normaalse HD faili saab
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
23.05.2012 at 14:11
Ringrajateemalised videod vol. 2iTunesis ju mõlemad osad HD's olemas...
Ringrajateemalised videod vol. 2Mina küll ei näe kumbagi, ilmselt seal käib mingi regioonidega kammimine.
Anyway, ega see vaatamata ilmselt ei jää
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO