Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
N24 & WTCC 2015WTCC on tootnud seeria promovideosid, mis tutvustavad Nordschleifet publikule kes ehk sellest palju kuulnud pole. Mh. saavad sõna mõned elavad legendid, keda on puht nende isiksuste pärast huvitav kuulata:
N24 & WTCC 2015WTCC kvali ja võistlust on võimalik vaadata Eurospordi pealt lives. 24 h. sõitu saab jälgida livestreami kaudu, taustaks tasub panna mängima Radio LeMans, kes teeb inglise keelse ülekande.
WTCC sõite on kaks, paigaltstardist kolm ringi kumbki ehk ca. 76,5 km üks sõit.
24 h. on registreerunud 160 tiimi, numbri 1 all stardivad uuel Audi R8 GT3 autol eelmise aasta võitjad Christopher Haase / Christian Mamerow / René Rast / Markus Winkelhock. Kogu nimekiri on siin:
N24 & WTCC 2015Autode hulgas on minu lemmikud Mr. Glickenhauseni uusim mänguasi mida viib edasi Honda 3,5 l. V6 koos paari turboga:
ja ikka endiselt LF-A Code X, kuigi seoses uute reeglitega on tal häält kõvasti maha keeratud. Ainueksemplarid on kuidagi teistsugused ja ligitõmbavamad.
Esikohtadele nad ei pretendeeri seoses Bop süsteemiga mis soosib suurte tehaste masinaid aga heal päeval esikümnesse võiks saada. Tiimide poole pealt on favoriite võimatu nimetada, erinevalt LeMansist on siin ca 20 tiimil võrdne tõenäosus ja võimalus võita.
quote:Aspelund: Sebastien Loeb rajal. Üks ring tervikuna.
A.
Vaatasin selle ringi tähelepanelikult üle ja mõned asjad on ikka päris erinevad võrreldes GT3 klassi autodega või meiega. Ei tea kas see on Hr Loebi ajalooline omapära või WTCC autedest tulenev.
1. Kurvidesse keerab ta väga vara sisse, samas väljudes justkui kitsaks ei lähe. (kiss-miss-kiss oli eriti hirmus vaadata)
2. Auto põrkab päris palju, mitmes ootamatus kohas on kuulda kuidas ratas tühja lööb.
3. Pidurdamine on meeldivalt hiline.
Vaatasin siis järgi mõned WTCC autode andmed:
1100kg
380hp
18" 280 rehvid.
Ehk pidamist ja jõudu peaks olema
Laupäeval kannab Eurosport ka sõite üle, 12:00 ja 13:00.
N24 & WTCC 2015Treening sai kuivaga tehtud, hetkel käib kvali1 (öine). Kogu perioodi ajal näeb tulemusi ja võistluse ajal ka Live pilti http://www.24h-rennen.de/24h-live/
N24 & WTCC 2015Scuderia Cameron Glickenhaus jäi oma kollasest autost ilma: avarii, ei ole võimalik parandada võidusõiduks. Piloot pääses vaid ehmatusega.
FB postitus neilt:
It has been an hard day for the team. We lost a car in an accident. The driver walk unhurt after hitting the barrier at a speed of over 190Km/h. Macchina2 front structure absorbed an incredible amount of energy and the new safety seat contained and protected the driver. A lot of tears were spent from the team members, drivers mechanics, engineers, but this is the Ring, this is the NORDSCHLEIFE! It does not forgive, and we learnt it the hard way. Now the team is united and back to work, getting ready for tomorrow qualifying. A lot of work to do after a big hug that has made everybody more strong, determined to fight up to the end. This is motorracing as we love it, as we live it!
15.05.2015 at 10:19
1 edit. Last edited 15.05.2015 at 10:20 by Aspelund
N24 & WTCC 2015Top 30 kvali tulemused, Augusto Farfus võitis BMW'l ajaga 8,17. Kuue esimese seas on 4 BMW'd, tundub kui nutikas BOP enda kasuks kallutamine, eelmistel võistlustel hoiti madalat profiili.
N24 & WTCC 2015Esikolmik, vähemalt viimased 7 tundi täiega, vahe vaid mõned minutid. Lõpujoonel oli esimese ja teise koha vahe ca. 41 sekundit, mis on võistluse ajaloo väikseim. Seal ei kasutata kunstlikult võistlejate kokkutõmbamist kollaste lippude abil ehk puhtalt sõidu vahe.
Audi Sport Team WRT, Christopher Mies, Edward Sandström, Nico Mueller ja Laurens Vanthoor.
BMW Sports Trophy Team Marc VDS, Maxime Martin, Lucas Luhr, Markus Palttala ja Richard Westbrook.
Falken Motorsports, Peter Dumbreck, Wolf Henzler, Martin Ragginger ja Alexandre Imperatori.
Klõpsisn ise ka mõned pildid, kui aeg võimaldab lisan siia.
19.05.2015 at 21:04
2 edits. Last edited 19.05.2015 at 21:25 by peep (Moderator)
N24 & WTCC 2015Võistluse kõige ägedam masin oli muidugi pika puuga Scuderia Cameron Glickenhaus SCG003 ( lisaks Mantale ).
Lugesin just läbi loo auto saamisloost ja mehest selle taga. Uskumatu mida entusiasmi, pühendumise ja raha abil on võimalik saavutada. Muide Hr. Glickenhausil on unistus, võistelda selle autoga 2016 LeMansil ja peale finishit kruvida alla tänavarehvid ning sõita Pariisi Champs Elysees'ile austreid sööma. Eesmärk mille nimel tasub (kümneid) miljoneid kulutada.
N24 & WTCC 2015Genfis sai herr Glickenhausiga mõni sõna räägitud, uurisin tema unistuste kohta juhuks, kui kõneks olev projekt läbi saab. Sellele oli kolmetäheline ja ühe numbriga vastus: "LMP1"...
N24 & WTCC 2015Sõbrad ja kaastöötajad iseloomustavad teda kui lootusetut romantikut. Mees sõitis noorena 60'ndate CanAm Lola'ga mis oli tänavasõiduks kohandatud 60 000 miili avalikel teedel.
Minu arusaamist mööda läheb tulu ikka kirjastajale. Aga kahtlemata huvitav on sellise raamatu avaldamine sellegipoolest.
quote:...our friends at WAFT recently completed an awesome book on the new race team/car, Inside SCG.003. The Glickenhaus team was nice as to offer this option for WAFT with no incentives. The proceeds from this promo will be to fund the book and support it's publisher, WAFT.