Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
997.2 GT3Ma pakun, et asi eelkõige selles, et kui tava süsteemiga jäetakse üks mutter lahti ei ole hullu aga ühe mutri süsteem on kasutaja vigade suhtes tundlikum. Ja lisaks, ega seal tavalise auto puhul mingit vahet pole, kas üks või mitu mutrit ? Hind ka muidugi.
quote:Cardo: et muidu on rattavõti 17 või 19, aga siis keskmutriga peaks traktorivõti kaasas olema, nummer 56 ve
Mobiiltelefon peaks kaasas olema. Helistad pamperisse, kes veab auto sertifitseeritud töökotta, kus ollakse võimelised ratast vahetama ja endale kutsud takso järgi
See muidugi juhul, kui sa autot ebasihipäraselt kasutad. Kui sihipäraselt kasutad, siis tühja rehvi korral ronid autost välja, viskad kiivri röökides metsa ja lähed oma tiimibussi riideid vahetama/massaazi. Rehvi ja kiivriga tegelevad edasi juba teised mehed.
997.2 GT3Üks hea lisa (või on standart?) on nina tõstmise-langetamise süsteem. Kui see lisa olemas, siis võib seda autot igapäevaselt ilma probleemideta kasutada. Muide, Carrera GT oli ka ühe mutriga kinnitus.
997.2 GT3Ma ei ole küll nüüd kursis mida sa täpselt mõtled "varem" all, aga hetkel on NA GT2 mootori max töömaht 8 liitrit.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
997.2 GT3Nojah, kuna mul lähitulevikus pole plaanis GT2 klassi masinat homologeerida siis ma pole väga süvenenud nendesse eri variantidesse, aga süsteem peaks olema kaheosaline: üks variant on toota mingi suur kogus baasmudelit ja siis seda tuunida veidi lõdvemate reeglite järgi stiilis WRC, teine variant on teha mingi väike kogus homologeeringu-specialeid ja need maha müüa, samas siis ei tohi jälle suurt midagi muuta. 8l reegel on otse FIA reegliraamatust.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Ehk siis tänavaautoga minnakse 24 h. sõitma. Ilmselt siiski slikkidel ja vastava turvavarustusega. Porsche foorumites juba irvitatakse, et loodetavasti jaapanlased ei tule GTR'iga, sest selle vastu ju ei saa - vähemalt esimesel ringil mitte.
Nädalapäevad vana uudis. Porsche läheb selle aasta Nürburgringi 24 h. sõidule lisaks tänavaautole ka hübriidiga. Selle teostus on tavapärasest erinev, kasutades akude asemel energia salvestamiseks hooratast ja saab väga huvitav olema, kuidas asi reaalsel võidusõidul toimib ? Link täpsemale tehnoloogia alasele infole.
Nädalapäevad vana uudis. Porsche läheb selle aasta Nürburgringi 24 h. sõidule lisaks tänavaautole ka hübriidiga. Selle teostus on tavapärasest erinev, kasutades akude asemel energia salvestamiseks hooratast ja saab väga huvitav olema, kuidas asi reaalsel võidusõidul toimib ? Link täpsemale tehnoloogia alasele infole.
Hoorataga võib päris huvitav olla - kui enne kurv pidurdamisel hoorattal nüüd pöörded üles aetakse, siis peaks tekkima güroskoobi efekt ja masin peaks tahtma otse minna - huvitav, kas hooratas on täpselt kere keskpunkti toodud, või ette, et kompenseerida porschele iseloomulikks tagaotsa otsemineku soovi.
Ühesõnaga ainult GT3 RS jääb vabalthingavaks.
Iseenesest mõistetav, samas kahju. See on ikka omapärane kui üks mudel on turbo ja kannab seda nime. Kogu stoori (vähemalt sellest hetkest edasi, kui asjad sassi keeratakse) kergelt devalveerub imho...
____________________________
On the 8th day, God created boost.