Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Le Mans 2014Tõotab üle pika aja tulla üsna huvitav hooaeg Sellest aastast on kasutusel täiesti uus reeglite pakett, mille kokkuvõtet saab lugeda minu signatuurist, noh ja eks iga sellise muudatuse järel on esimene hooaeg kõige põnevam. Hiljem kindlasti jäävad mingid lahendused rohkem sõelale kui teised ja pilt ühtlustub.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Le Mans 2014Silmailu tuleb jah paraku mujalt otsida kui praeguse ajastu LMP1 rungade juurest, anoh alati võib end lohutada sellega et F1 on veel koledam
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Le Mans 2014Põnev jah, et nii erineva lahendusega autod peale lähevad - kui oleks mõni aasta tagasi keegi väitnud, et Porshce läheb V4 mootoriga Le Mansi võitma siis...
Muide, millest need püstised esituled tingitud on Ilma nendeta ju pole autodel suuremat viga.
27.03.2014 at 15:25
1 edit. Last edited 27.03.2014 at 15:25 by peep (Moderator)
Le Mans 2014Ei oska öelda, mingit sellist konkreetset põhjust nagu F1 fallostel ma ei tea. Kahtlustan, et see on lihtsalt aerodünaamiliselt optimaalne kuju nende ümberminekuvastaste aukudega esitiibadele.
Dome näiteks saab ilma hakkama, see küll on LMP2 klassi auto:
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Le Mans 2014Muide, 1.juuni Le Mansi testis oli näha juba 919 kolmas kereversioon. 1. versioon oli 2013 prototüüp, mis Genfi näituse ajaks värviti võidusõiduvärvidesse (kerge inimeste lollitamine, sest selle masinaga võistelda ei plaanitud). Kaks esimest WECi etappi võisteldi juba 2.versiooniga ja Le Mansi jaoks on 3. versioon.
Minu 919 artikkel: https://www.stuttcars.com/porsche-models/919
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Le Mans 2014MacNish võiks ju sobida, lihtsalt rohkem Sotipärane nimekuju. Ma just siinmail ja uurisin kohalikelt mis värk nende mäkkide eri kirjaviisiga on ?
Le Mans 2014Pigem see on prantsusepärane nimekuju Nats randomit sisse igasse asja et põnevam oleks.
Oh jessas, Audi #1 mehaanikutel saab pikk öö olema: Duval riivas vabatrennis autoga piirdevõrku:
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
11.06.2014 at 18:16
2 edits. Last edited 11.06.2014 at 18:24 by Jesper
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Le Mans 2014#29 juba remonditakse ja lootust on, et saab korda.
Kes ei jälginud, et millest avarii, siis #1 Audi, mis öösel uueks tehti, sõitis end uuesti veidi katki ja liikus aeglaselt piti poole ning liikus parasjagu üle raja kui 18-aastane Leo Roussell oma Adcash'i sponsoreeritud LMP2 autoga klots põhjas tuli ning ootamatu manöövri pidi tegema.
Le Mans 2014#1 sai loa uue monokoki kasutamiseks, päris samast autost nad seda üles ehitama ei pidanud. Samas vist keegi ei suuda endale lubada päris valmis ehitatud varuautot, selleks on arendustöö liiga tempokas - täpset töömahtu ei tea, aga sotsiaalmeedia andmetel sai auto valmis hommikul 9-10 paiku, mehaanikud vist eile siiski patja ei näinud
Päris oluline on ka asjaolu, et üheautoõnnetus sellises kohas, sellisel tasemel juhi ja autoga vabatrennis on pehmelt öeldes ebareaalne sündmus. Sõiduviga on vähemalt minul väga raske uskuda, samas Audil ei ole kombeks oma tehnilisi vigu salata, seega täiesti võimalik et õnnetuse täpset põhjust ei tea hetkel mitte keegi. Suht hirmutav lugu tegelikult.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
Le Mans 2014Radio Le Mans oli Audi inimene kohal ja rääkis, et kahes vahetuses hakati töötama planeeritust päev varem. Väidetavalt on siis uutes hübriidides nii palju enam tehnoloogiat, et ühe vahetusega ei saa hakkama. Uus auto on 100% uus mis osadest kokku pandi. Nad pidid olema kergelt öeldes osadega raskelt varustatud ja ehitada uus auto oli juhtkonna otsus millega kõik nõus olid. Lisaks avariile olla 100% uute osade kasutamise kasuks otsustanud ka amortisatsioon "vanade" osade kasutusaeg.
Põnev oleks näha kuidas see toimib, võrreldes tavapärase tempoautoga tundub see vähemalt paberil palju loogilisem ja õiglasem protseduur. Nagu ma Peebu jutust aru saan on VLNis ka suht sarnane reegel kasutusel.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
13.06.2014 at 11:17
2 edits. Last edited 13.06.2014 at 11:18 by Jesper
Le Mans 2014"code 60" oli eile öises treeningul kasutusel.
VLNis on järjekord
-kollane lipp, möödumine keelatud, vähenda kiirust
- topelt kollane, 60km/h (GPSiga mõõdetakse)
- roheline, läheb edasi.
Kehtima hakkavad täpselt lipu juurest, ehk lipuga peab kohakuti olema.
Kui sõitjad lippu märkavad ja sellest reeglist kinni peavad täpselt siis on tegemist hea süsteemiga. Praktikas see kahjuks 100% nii ei ole. Eelmine VLN sai just punase lipu sellel põhjusl, et üks mees topelt kollaseid ei märganud ja sõitis 60 km/h liikunud autole umbes 200 km/h kiirusega sisse.