Ruslan 		 | 
	    		     AG Talvekarikas 2015 - I etapp Audru 29.11
	        VÕISTLUSE REGLEMENT 
 
EAL on kooskõlastanud ürituse toimumise (nr 29111). Lubatud on EAL sõitjalitsentside ja rahvaspordikaartide omanike osavõtt. Ei kehti RKAS Seesam kindlustuspoliis nr 7/32616. 
Muidugi lubatakse peale ka tavasõitjad, kellel pole mingit litsentsi  . 
 
Aeg ja koht  
- etapp toimub laupäeval 29. novembril  Audru ringrajal http://auto24ring.ee/   
- kohapeal algab võistlejate registreerimine kell 10:00 
- proovisõidud 10:00-11:45 
- võistlejate koosolek 11:45-11:55 
- võistlussõidud orienteeruvalt 12:00-16:30 
- autasustamine orienteeruvalt kell 16:30 
- vabatreening orienteeruvalt 16:30-17:30 
 
Korraldaja andmed 
- võistluse korraldab Angelar Garage Autoklubi 
- võistluse juht: Ruslan Pleshanov, tel 56078883, zr1@hot.ee 
- võistluse sekretär: Kristina Mitassova 
- ohutus-julgestusülem: Maksim Šarofost, tel 5511690 
- peaajamõõtja: Dmitri Babushkin, tel 55976226 
- tehnilise komisjoni esimees: Konstantin Vedennikov, tel 56151153 
 
Registreerimine ja osavõtumaks  
- eelregistreerimine lõpeb 26. novembril kell 24:00 
- registreerimiseks tuleb saata e-mail aadressile zr1@hot.ee või kirjutada oma soov foorumisse 
- ühe autoga on lubatud sõita kuni 3 osalejal (märkida registreerimisel), kes kõik maksavad osavõtutasu 
- starti lubatakse 35 osalejat 
- peale 26.11 vabade kohtade olemasolul on võimalik lisaregistreerimine, ka võistluspäeval 
- kuni eelregistreerimise lõpuni on osavõtumaks 30 €/võistleja, mis peab olema tasutud ülekandega kuni 26.11 
- makstud osavõtumaks ei tagastata 
- osavõtumaks tasutakse ülekandega korraldaja arvele: Ruslan Plešanov EE272200221008481633 
- peale eelregistreerimist osavõtumaks 40 €, maksta võistluspäeval sularahas 
- osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese treeningsõidu algust 
- võistluse jooksul on rajale lubatud ainult osalejad 
- pealtvaatajatele on sissepääs tasuta 
- peale võistluse lõppu (peale autasustamist) ka mitteosalejad võivad rajal sõita - 20 €/auto, ilma ajavõtuta 
 
Ajavõtt 
- elektrooniline 
- kui esimene on puudu või rikkis, siis käsitsi stopperitega  
 
Võistlusklassid 
- FWD, esivedu  
- RWD, tagavedu 
- 4WD, nelikvedu 
 
Autasustamine 
- autasustatakse iga klassi 3 esimest kohta karikatega 
- kui klassis on vähem kui 5 osalejat, siis autasustatakse ainult 1. koht 
- korraldaja ja sponsorid võivad välja panna lisaauhinnad 
- autasustamine toimub kohe peale võistlussõitude lõpetamist 
 
Võistluse käik 
- start vastavalt stardinimekirjale (ilmub 28.11 internetis ja võistluse päeval infostendil) 
- start fooriga 
- arvestusse läheb 4 esimest ringi 
- kokku on 3 vooru, arvestusse läheb 2 parimat 
- NB! väikese osalejate arvu puhul tuleb 4 vooru ja 3 arvesse! 
- igas voorus kiireim omas arvestusklassis saab ühe punkti, teise aja saavutanu saab kaks punkti jne. lõpptulemused selgitakse kohapunktide summa järgi. võrdse summa korral loeb parim vooru aeg 
- valestardi korral süttib punane signaaltuli, seda peab jälgima. esimene valestart - stopp ja uuesti starti. teine valestart - diskvalifitseerimine sellel katsel. samuti ka esimese valestardi korral, kui osaleja ei peatanud ja läks ringile 
- korraga lastakse rajale 4 autot, stardiintervall on 1/4 ringi 
- möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või rajalt väljas 
- takistuse korral tagumine auto saab lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud) 
 
Tehnilised tingimused 
- rehvid on vabad (naastrehvid on keelatud) 
- mootori võimsus passi järgi, tuuning ei loe (välja arvatud mootori vahetus) 
- kõik ümberehitused on lubatud 
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul 
- kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal) 
- sõiduriietus peab olema pikkade varrukatega, samuti on kohustuslik kanda kindaid 
- õhtuse treeningu osalejatele kehtivad samad tehnilised tingimused ja reeglid, nagu põhivõistluse osalejatele (kiiver nii piloodil, kui ka kaasreisijal, kinnitatud turvavööd, tehniliselt korras auto, naastrehvide keeld, möödasõidu keeld) 
 
Lisatingimused 
- kõik osalevad omal vastutusel  
- korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest 
- korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik võistleja kogu võistluspäeva jooksul 
- iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja/jad) kirjutavad omavastutuse dokumendi alla, alaealise osaleja eest allkirja annab vastutav täiskasvanu 
- õhtuse treeningu osalejad samamoodi kirjutavad omavastutuse lepingule alla, nii piloot, kui ka kaasreisija 
 
____________________________ 
Ruslan 
58163273 
zr1@hot.ee		 |