Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
OT #41 järelkajaUsun, et lisaks mulle said paljud teada, et nende autodele ei meeldi kuum ilm ning on vaja autoga tegeleda, et nad kuumakindlamaks teha. Tänud korraldajatele!
OT #41 järelkajaMa pakun, et ükski osaleja ei saa öelda, et jäi sõiduaega väheseks või oleks liiklus rajal liiga tihe olnud. Soe ju oli aga tegelikult ei midagi üle mõistuse.
OT #41 järelkajaTänud korraldajatele ning kaasosalejatele! Kuum, kuid tore sõidupäev oli. Sai ise sõita (kuni sidur töölepingu lõpetas) ning tiimikaaslase sõitu kommenteerida (kuni tema autol generaatori rihm purunes).
Keegi ei käitunud rajal ülbelt ega takistanud möödumisi, kõik toimus õlitatult.
OT #41 järelkajaKuna polnud uuel rajal kordagi sõitnud, siis oli pisike ootusärevus sees esimesi ringe võttes. Ei pidanud kahetsema, väga huvitav rada isegi 1800kg kaaluva diisel bemmiga. Pereauto kohta oli juhitavus esmasklassiline, palju lihtsam sõita kui kunagise E36 1.8is kupeega mis too aeg Toyo R888 rehve evis.
Mis kuumust puudutab, siis minul polnud ühtegi probleemi autoga. Vahetult enne pausi sõitsin 10 ringi järjest ja ei täheldanud mingeid muutusi autol. Enne üritust läksid alla uued brembo kettad ja ferodo premier klotsid, lisaks piduriõli vahetus vähe kangema vastu. Aga küllap oli asi ka selles, et nii aeglaselt sõites ei peagi midagi juhtuma
Lõpetuseks tahan täna Peepu ja Avo´t toreda ürituse eest, et seda jaksu ikka veel kauaks jätkuks!
OT #41 järelkajaMinu poolt suured tänud korraldajatele!!!
Kuna esimest korda ringrajal,siis adrenaliin möllas maksimumis ,et ei pannud tähelegi valelt poolt möödumist...Sorry veel kord.
Minu auto jahutusega olid ka probleemid ning nende otsimisega pole veel jõudnud tegeleda.Millega kindlasti tegelen on see,et panen suured originaal prembod tagasi alla.Trajektoori korrektuure on vaja kindlasti õppida küll ja veel.
Eks katsun mõni teisipäev rahulikumalt õppida kurvitehnikat jne.
Igal juhul lahe seltskond ja tuleb välja,et tegelikult on võimalik vana Laanseriga ka kiiresti sõita.....
OT #41 järelkajaTänud korraldajatele. Lisaks tänan eraldi Peepu, kes oli nõus minuga mõne ringi kaasa sõitma ja näpunäiteid jagama.
Pärast 8:00'i on üks tolmutamine ka näha.
Oma senisest Auto24ring rekordist jäin üle sekundi kaugusele, kuid ilmselt oli asi nii rehvide ülekuumenemises, kui ka selles, et vabalthingav mootor ei hinga sellise kuumaga eriti vabalt .
Samas sai tõestatud, et Opel on OT sõitmiseks täitsa kõlbulik masin.
quote:Simo_L: Tänud korraldajatele. Lisaks tänan eraldi Peepu, kes oli nõus minuga mõne ringi kaasa sõitma ja näpunäiteid jagama.
Pärast 8:00'i on üks tolmutamine ka näha.
Oma senisest Auto24ring rekordist jäin üle sekundi kaugusele, kuid ilmselt oli asi nii rehvide ülekuumenemises, kui ka selles, et vabalthingav mootor ei hinga sellise kuumaga eriti vabalt .
Samas sai tõestatud, et Opel on OT sõitmiseks täitsa kõlbulik masin.
Tolmutasin kahjuks mina. Tahtsin ära õppida su ilusat trajektoori, kuid rehvid läksid nii vedelaks et libisesin rajalt nats välja.
Eks esimene kord elus rinkal andis tunda. Õppisin ikka päris palju, eritu su videost.
Muidu igati tore üritus.
quote:Chez:
Tolmutasin kahjuks mina. Tahtsin ära õppida su ilusat trajektoori, kuid rehvid läksid nii vedelaks et libisesin rajalt nats välja.
Eks esimene kord elus rinkal andis tunda. Õppisin ikka päris palju, eritu su videost.
Muidu igati tore üritus.
Sõidujoone õppimiseks vali mõni kogenum juht ette, mina sõidan ka alles teist hooaega ning esimest korda oli mul võimalus väljaspool Superkrossi võistluspäeva rada proovida. Sõitu olin siiamaani õppinud ainult oma vigadest võistlustel(seepärast ka mitu kaamerat) ja konkurentide kommentaaridest. Vigadest rääkides vabandan kõigi osavõtjate ees sõidu katkestamise pärast, mul sai nimelt kütus esimeses kurvis otsa.
Kütusekulu arvestus oli meil õige, kuid ringide lugemine oli mul kuumaga sassi läinud.