| Poster | Message | 
  
	    |  JõuJaam 
   |  Porsche 924 Ringo Auto on ehitatud 2000 aastal, et sellega osaleda Porsche 924 CUP võistlussarjas.
 Pärnu uue raja sünni ja huviga rada proovida, sai 2013 suve alguses vanurile taas hing sisse puhutud.
 
 Seis 2013a lõpus:
 
 Mootor ja käigukast:
 2,5l 8V R4 120kW + õlijahutus
 944 käigukast + LSD + shortshifter
 
 Pidurid ja rattad:
 Ees -
 944 S2/Turbo 4pot Brembo
 298mm kettad
 Ferodo DS2500 klotsid
 Taga-
 Originaal
 
 Wilwood pidurikraan
 Wisefab pidurivoolikud
 
 Vaheflantsid, et kasutada Audi/MB velgesid. (odavaim variant 8,5-9" velgede leidmiseks)
 24/64/17 slikid
 
 Kere ja Salong
 
 Üleliigne eemaldatud, full race
  Wisefab laiendid (rataste mahutamiseks)
 2x Sparco iste
 OMP rool
 3" traksid
 Turvapuur
 
 Vedrustus
 Ees -
 Custom coilover + kollane koni
 Taga -
 Kollane koni
 
 Parim aeg 1:33:318
 
 
 Tänud kõigile, kes aitasid 2013 aastal rajal püsida:
 
 Motul - õlid ja määrdeained
 Atoy - varuosad
 Proplastik
 Porsche9xxShop.eu - Porsche uued ja kasutatud varuosad
 CMF Service - Rehvitööd
 
 
 
 Peamised plaanid 2014 hooajaks
 
 Vedrustuse kinemaatika, vedrud, amordid jne
 Pidurite upgrade
 Mootori swap 3,0 16v 176kW
 
 
 
 
  
 Jõudu!
 Ringo
 
 
 
 
 
 
 
 
 ____________________________
 auto24ring JõuJaam Service
 +372 58 5588 58
 | 
	
	  | 22.12.2013 at 22:06 | 5 edits. Last edited 30.11.2015 at 22:19 by JõuJaam | 
    
  
	    |  peep 
   Moderator |  Porsche 924 Ringo Olen korra sellisega sõitnud ja meenub päris korralik alajuhitavus. Kuidas see masin käitub ?
 | 
	
	  | 24.12.2013 at 11:13 |  | 
    
  
	    |  jeff01 
     |  Porsche 924 Ringo Esimootoriga 9xx porgede juhitavus on minu jaoks selline, et klassikalist raske nina alajuhitavust tal pmt pole üldse. Ei tea kas 50:50 kaalujaotusest või millestki muust. Küll aga on ta tagaotsa ette saamine paras pingutus ja siis kui läheb oled pmt üle pingutanud kui ei oma korralikku sõidukogemust selle autoga. Keeruline seletada aga kui õige sillaseadega autot proovid siis ei sarnane see minumeelest ühelegi teisele tehaseseades autole. (Ilmselt mul ka kogemus väike) Vähemalt pole see kuidagi bmwga sarnane miskipärast.
 Veidi lihtsam seletada seda, et vast 90% neist autodest on ninapauguga sest "uus" omanik kes rohkem bmw käitumist eeldab laseb kusagil külje ette ja kui laseb üle visata siiis keerab varakult vastu sest eeldatakse kena üle libisemist aga tavaliselt haagib kohe kinni kui auto otse on ja sõidetakse teelt välja kuna rattad on kuhugi suunda keeratud mitte otseks. Driftilembelisele justkui õudusunenägu mis minul võttis 2a tänavakogemust, et enamvähem kindel olla kuidas käitub kui jubedalt üle pingutada.
 Samas sõitsin ühe 944ljaga eelmise hooaja lumeradasid ja lumel saan aru küll millest sa räägid.....samas polnud ma tollel autol silda reguleerinud ja esirehvide välisservad olid räsitud....ehk polnud neil enam külgpidamine see mis peaks. Tänu kaalujaotusele võis siiski monomähkijaga vastu astuda LSDga sigullidele ja bmw-dele.
 | 
	
	  | 25.12.2013 at 13:40 |  | 
    
  
	    |  joonas 
 |  Porsche 924 Ringo Ootan põnevusega kuidas see mootor valule vastu peab.
 8V tundub olevat töökindlam, vähemalt siis, kui kasutusel on tehasest pandud pöörete piiraja mis jääb madalamale kui 16V mootoritel.
 Minu kogemus on, et kui õli kuumaks läheb, siis õlirõhk langeb ja nii saab kepsusaaledest kiiresti jagu. Samas USA vennad väidavad,  et nende masinatel on rõhk alati 5 bar ja rohkem.
 
 ____________________________
 Joonas 88' Porsche 944S
 | 
	
	  | 30.12.2013 at 15:39 |  | 
    
  
	    |  rollingjack 
   |  Porsche 924 Ringo Kiire juba niigi, vaevalt, et 3 liitrine seda autot aeglasemaks teeb. Pigem jah, veidi alajuhitavaks, nina ju raskem.
 
 ____________________________
 Have fun and be safe!
 | 
	
	  | 30.12.2013 at 22:09 |  | 
    
  
	    |  JõuJaam 
   |  Porsche 924 Ringo alajuhitavus:
 
 Ei ütleks, et auto oli alajuhitav. Kõige ebameeldivam oli järsematesse kurvidesse sisse keeramine nagu näiteks Motuli kurv. Kinemaatikaga tegeledes leidsin selle probleemi põhjuseid ja lahendusi. Suvel kaaludes oli auto kaalujaotus 50/50. Hetkel ei näe probleemi, et 3.0l mootori kasutuselevõtmine rikuks kaalujaotuse. Lisaks tuleb modifikatsioone kere juures.
 
 to Joonas ja õlituse probleemid:
 
 Kahjuks ei ole eriti kursis sinu auto ja mootori saagaga, kui ei eksi siis 2x teise kepsusaale probleeme esinenud. Esimese küsimus on kui palju panid rõhku kepsude, väntvõlli jm detailide mõõdistamisele. Teine punkt kasutatav mootori õli. Ise julgen kasutada vaid Motul V seeria õlisid (usk ja kogemus
  ). Eelnevalt olen rajal käinud 2,5l ja 2,5l Turbo mootoriga 944ga. Kepsusaale probleem ei ole kummitanud. Suvel käisime probleemivabalt rajal ka JõuJaama Porsche 968 700hp projektiga. Võrreldes tehase mootoriga on antud mootoritel paigaldatud vaid "oil pan baffle kit". 924 -le paigaldame ka accusumpi. 
 
 Pildiblogi senistest tegevustest:
 
 Auto kaalumine, "lasti" paigutamine, massikeskme määramine
 
  
 Vajalike custom detailide joonestamine
 
  
 Esisilla kinemaatika enne ja pärast:
 
  
 ____________________________
 auto24ring JõuJaam Service
 +372 58 5588 58
 | 
	
	  | 25.01.2014 at 23:07 | 7 edits. Last edited 30.11.2015 at 22:21 by JõuJaam | 
    
  
	    |  joonas 
 |  Porsche 924 Ringo 
 quote:to Joonas ja õlituse probleemid:
 
 Kahjuks ei ole eriti kursis sinu auto ja mootori saagaga, kui ei eksi siis 2x teise kepsusaale probleeme esinenud. Esimese küsimus on kui palju panid rõhku kepsude, väntvõlli jm detailide mõõdistamisele. Teine punkt kasutatav mootori õli. Ise julgen kasutada vaid Motul V seeria õlisid (usk ja kogemus
  ). Eelnevalt olen rajal käinud 2,5l ja 2,5l Turbo mootoriga 944ga. Kepsusaale probleem ei ole kummitanud. Suvel käisime probleemivabalt rajal ka JõuJaama Porsche 968 700hp projektiga. Võrreldes tehase mootoriga on antud mootoritel paigaldatud vaid "oil pan baffle kit". 924 -le paigaldame ka accusumpi. 
 
 Jah, kaks korda teine kepsusaale.
 2006 õli  Valvoline 10W60 tänavaliikluses.
 2008 õli Valvoline VR1 Racing 5W50 täissünt Pärnus ringrajal.
 
 Mina ise mootoriremonti ei teinud. Mootori tööd tegi Tõukur OÜ. Väntvõll sai esimesse remontmõõtu koos esimses remontmõõdus saaledega. Andsin töökojale tehasemanuali, kus kirjas kõik mõõdud ja tolerantsid. Ise mõõte üle ei kontrollinud.
 
 Nüüd olen kasutanud Motuli V 20W60 ja jälgin õli temperatuuri. Minu autol kipub see karteris kiiresti üle 120 kraadi minema, siis olen hoo maha võtnud.
 
 Kuhu on plaan accusump mahutada ja kuidas plaanid seda sisse ja välja lülitada?
 
 
 
 ____________________________
 Joonas 88' Porsche 944S
 | 
	
	  | 08.02.2014 at 22:07 |  | 
    
  
	    |  JõuJaam 
   |  Porsche 924 Ringo Vaenlane ei maga...
 
 
 Kereliited üle keevitatud ja kere lapitud siit sealt.
 Istme ja trakside kinnitused tehtud.
 Kütusetrassi, põhjaplaadi jms kinnitused ettevalmistatud.
 Tagasillast kaotatud torsioonid, õõtshoobade kinnitused tehtud reguleeritavaks ja uniballide peale.
 Esimestele õõtshoobadele uued kinnitused tehtud.
 Tagumised koopad suuremaks lõigatud.
 Enamus jupid saadetud liivapritsi ja pulbervärvi.
 
 
 Õõtshoobade kinnituste valmistamine
 
  
 
 Iste paigas
 
  
 
 Liivaprits ja Pulbervärvimine
 
 Kontakt ja info:
 http://www.hekmato.ee/
 
 
  
 
 Next step värvimine ja komplekteerimine.
 
 
  
 
 ____________________________
 auto24ring JõuJaam Service
 +372 58 5588 58
 | 
	
	  | 26.05.2014 at 11:41 | 4 edits. Last edited 30.11.2015 at 22:36 by JõuJaam | 
    
  
	    |  JõuJaam 
   |  Porsche 924 Ringo 950kg 50/50
 238hp 314Nm
 
 Kui autoehitamise pohmell üle läheb siis pikemalt.
 
 ____________________________
 auto24ring JõuJaam Service
 +372 58 5588 58
 | 
	
	  | 18.09.2014 at 00:07 |  | 
    
  
	    |  JõuJaam 
   |  Porsche 924 Ringo 20.09 OT l esimeste ringidega parim aeg 1:28,9. Racechrono optimaalne 1:25, seega tahaks 1:26 püüda sellel aastal.
 Kahjuks saime sõita vaid ühe sessiooni, seekord nõrgim lüli käigukast. Uus kast alla ja rajale....
 
 
 OT 20.09
 
  
 
 
 
 ____________________________
 auto24ring JõuJaam Service
 +372 58 5588 58
 | 
	
	  | 21.09.2014 at 23:44 | 2 edits. Last edited 30.11.2015 at 22:57 by JõuJaam | 
    
  
	    |  JõuJaam 
   |  Porsche 924 Ringo Auto värvitud - Aitäh www.autovärvid.ee
 
  Liivaprits ja pulbervärv www.hekmato.ee
 
  Kütusesüsteem Vol I
 
  BC vedrustus veel originaal kujul
 
  BC vedrustus muudetud kujul
 
  Uuenduskuuri läbinud poldid, mutrid
 
  Custom käigukasti kinnitused by JõuJaam
 
  Tagumiste õõtshoobade kinnituspunkte muutsime sillastendis. Seetõttu kõik sillatükid see aasta uut värvi ei saanud.
 
  
  
  
  Mootoripadjad
 
  
  Uuenduskuuri läbinud pidurisupportid
 
  Kütusesüsteem Vol II
 
  
  
 ____________________________
 auto24ring JõuJaam Service
 +372 58 5588 58
 | 
	
	  | 27.09.2014 at 12:54 | 8 edits. Last edited 30.11.2015 at 22:58 by JõuJaam | 
    
  
	    |  JõuJaam 
   |  Porsche 924 Ringo 
 Lülitite paneel
 
  Accusump ja aku
 
  MS3 Xtra juhtaju + tab asendamaks erinevaid näidikuid
 
  Mootoriruum
 
  
  
 ____________________________
 auto24ring JõuJaam Service
 +372 58 5588 58
 | 
	
	  | 06.01.2015 at 12:58 | 1 edit. Last edited 30.11.2015 at 22:46 by JõuJaam | 
    
  
	    |  -XR- 
 |  Porsche 924 Ringo Kui tõesti see tabletipaneel sinna jääb, siis soovitan kindlasti peegeldusvastane kile peale panna.
 Aitab nii päikse vastu kui ka selle vastu, et õnnetuse korral ei lenda killud laiali.
 | 
	
	  | 06.01.2015 at 15:07 |  | 
    
  
	    |  wax 
   |  Porsche 924 Ringo Kas need kütusetorude kinnitusklambrid on kusagil letikaup?
 | 
	
	  | 06.01.2015 at 15:09 |  | 
    
  
	    |  JõuJaam 
   |  Porsche 924 Ringo 
 quote:wax: Kas need kütusetorude kinnitusklambrid on kusagil letikaup?
 
 Ehituspoe letikaup
 
 
 ____________________________
 auto24ring JõuJaam Service
 +372 58 5588 58
 | 
	
	  | 06.01.2015 at 16:47 |  | 
    
  
	    |  Jesper 
   |  Porsche 924 Ringo 
 quote:Selline puuteekraan ei anna eriti kilde. Minul isiklikult pole päike lugemist häirinud, sõitsin terve eelmise hooaja sarnase ips ekraaniga telefoni vaadates. Põhiprobleem on see et kui see Issanda poolt inimestele nende pattude eest nuhtluseks saadetud Android peaks tahtma mingit täiesti kontekstivälist veateadet kuvada (noh näiteks klassika et "jee leidsin wifi mis teeks" ), siis seda ei ole võimalik kindaga ära koristada ja ülejäänud sõit möödub pimeduses-XR-: Kui tõesti see tabletipaneel sinna jääb, siis soovitan kindlasti peegeldusvastane kile peale panna.
 Aitab nii päikse vastu kui ka selle vastu, et õnnetuse korral ei lenda killud laiali.
 
  
 ____________________________
 Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
 | 
	
	  | 06.01.2015 at 18:42 | 1 edit. Last edited 06.01.2015 at 18:43 by Jesper | 
    
  
	    |  JõuJaam 
   |  Porsche 924 Ringo Originaal: 208hp 280Nm
 Tulemus:  238hp 314Nm
 
 
  
 ____________________________
 auto24ring JõuJaam Service
 +372 58 5588 58
 | 
	
	  | 15.01.2015 at 12:16 | 2 edits. Last edited 30.11.2015 at 22:35 by JõuJaam |