Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
AmphibearMul läks umbes viis minutit, et Maidule jah vastatat kui ta aasta tagasi mind kaasa kutsus.
Siin saate järlgida tema tegemisi, soovitav on hakata ka facebooki või blogi jälgijaks.
quote:erkiko: Mul läks umbes viis minutit, et Maidule jah vastatat kui ta aasta tagasi mind kaasa kutsus.
Siin saate järlgida tema tegemisi, soovitav on hakata ka facebooki või blogi jälgijaks.
AmphibearTegelt see on väljakutse, mitte mission impossible. Oleks elu üks kõvemaid otsuseid see vastu võtta. Minu vabandus on, et ujun kehvasti ja suunataju ka eriti pole.
05.09.2013 at 18:17
1 edit. Last edited 05.09.2013 at 18:18 by peep (Moderator)
AmphibearVäike võrdlus, et Kon Tiki parv oli 17m pikk ja umbes 8m lai.
See amfiib on 9,9m pikk ja 4,75m lai.
Kui sellel õnnestub ookean ületada, siis ta on kindlasti maailma väikseimate ookeani ületanud aluste klubis.
Huvitav kas ta on Uku Randmaa "Minu maailmameri" läbi lugenud.
Tema jaht on 13 meetri pikkune.
quote:Raceboy: Ahto Valter ja tema vend Kõu ületasid Atlandi (ja enamatki) vaid 8,8meetrisel jahil "Ahto" juba aastal 1930..
Jah, aga see on ju parv nagu Kon Tiki, see pole isegi mitte katamaraan.
Ja sellel puuduvad purjed täielikult.
Sellega Atlandi ületamine on kindlasti teoreetiliselt võimalik, aga õnnestumise protsent on väga väike.
Jõudu "kaardilugeja" otsimisel. Mõni vähihaige oleks päris hea variant näiteks.
AmphibearNoh, vaevalt projekti eestvedaja eesmärgiks just merel oma elutee võimalikult kiirelt lõpetada, selleks on ka lihtsamaid meetodeid. Küllap ta veidi enne ikka koolitööd teinud on, blogist on näha, et asjaga tegelemine füüsilisel kujul hakkas pihta juba 4 aastat tagasi, vast eelnes sellele kõva teadmisteammutamine.
Ja muide, tormis üldiselt purjed rehvitakse, ehk siis seal eelist pole!
Igatahes edu!!!
____________________________
www.vems.ee
05.09.2013 at 20:22
1 edit. Last edited 05.09.2013 at 20:23 by Raceboy
AmphibearMa olen Maidult aasta jooksul küsinud päris palju küsimusi turvalisuse ja asjade purunemise teemal. Seni olen kõigile saanud ammendava vastuse. Merel võib loomulikult kõike juhtuda aga siiski pean täna kõige suuremaks riskiks inimesi kellega võime kohtuda. Selles osas on kindlasti kõige põnevamad piirkonnad Aafrika ja mõned Lõuna-Kesk Ameerika riigid. Eelmine nädal just otsustasime teekonna ümber teha ja Venezuela välja jätta ja selleda seoses ka suurema osas Amazonasel sõitmisest.
AmphibearEh, mida vähem tead seda kergem elada on
Mõtlesin siin isekeskis, et mis see mõnituhat km vett siis ikka ei ole, aga siis hakkasin rumala peaga erinevaid reisikirju lugema...
Aga samas, LC ju oma klassis üks turvalisemaid
AmphibearMa küll meresõidust tean sama palju kui vasikas uuest väravast, aga üldiselt Atland ei ole ainult Põhjameri See nende valitud koht, nn "doldrums" on mootori jõul üle hiilimiseks soodsaim võimalik - mingitel perioodidel valitseb seal täielik tuulevaikus. Vanasti, kui rahvusvaheline kaubavedu peamiselt purjede jõul käis, istusid laevad seal vahel kuu aega järjest kinni, sellest on paljudes raamatutes juttu. Lisaks on vesi tõenäoliselt soe
Beringi meri, Kamtšatka jne tunduvad suurusjärkude võrra karmimad kohad parvetamiseks.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
AmphibearSelle auto aknad ju pole veekindlaks tehtud või on?
Väike soovitus oleks autole midagi päästepaaditaolist ümber ehitada, et vähemalt mootor ja salong oleksid enamvähem veekindlad.
Kui see amfiib isegi põhja ei lähe, siis läheb see auto vett täis.
Erkiko, mis need ammendavad vastused täpselt olid?
Et "kõik on hästi ja tormi ei tule?"
AmphibearLaskumata diskussiooni kas see on võimalik või mitte, siis kõik suured asjad on tehtud nii, enamus väidab - pole võimalik !!! Ja tõetab kümnel viisil, miks ei ole võimalik ? Tõenäoliselt oli sama lugu juba puu otsast alla ronimise, tagajalgadel käima hakkamisega jne. Võib-olla esimesed maa peale laskunud sõid mõõkhambulised tiigrid ära aga see on progressi hind.
Kunagi võib saabuda aeg kus Soome lahel liigub Land Cruisereid sama palju kui Tallinna tänavatel.
AmphibearKui raha ja aega piiramatult siis on kindlasti võimalik kui mitte esimese korraga siis kümnendal katsel ehk ikka õnnestub.
Minu silmis on esmapilgul samuti sellisel projektil liiga palju asju mis võivad kogu ürituse nurjata. Tänapäevane auto ise on juba piisavalt keerukas seadeldis mis ekstreemsetes tingimustes kuskilt otsast ikka logisema hakkab. Tagavara mootorit ju ruumipuuduse tõttu kaasa ei vea ja keset loksuvat ookeani kap-remonti ei teosta
Igatahes jälgin kogu üritust suure huviga...
AmphibearSellised hüüdlaused on kõikvõimalikes humanitaarsetes kontekstides muidugi toredad, aga reaalses maailmas on edukate "impossible" projektide õnnestumise taga siiski palju rohkem tööd ja süsteemide, protseduuride ja varuprotseduuride arendust, kui esmapilgul välja paistab. Ka mind huvitaks väga, mida nad plaanivad teha kui merel peaks tekkima mootoriprobleem, Toyota mootor ise on vast üsna töökindel, aga nagu ma aru saan on seal süsteemis terve hunnik igasugu custom kola, mille testimine piirdub tiiruga Võrtsjärvel Ühes paljukiidetud firmas valmistatud hüdrovoolikud annavad saba ka oluliselt vähemnõudlikes tingimustes kui avameri.
Ühe "impossible" projekti läbi viimisest on kirjutatud väga hea raamat, mida on võimatu siinkohal (taas)soovitamata jätta: How Apollo Flew to the Moon. Just mõtteviisi poolest, kuidas teha töökindlaid süsteeme ebatöökindlatest juppidest.
PS. ma ei väida et antud projektis see töö tegemata oleks, lihtsalt kui on tehtud, siis see ei paista eriti välja. Samas muidugi võib olla et põhiline varuplaan on lihtsalt sõiduki hülgamine ja kummipaat - nendega on ookeane ületatud küll, kuigi Beringi meres võib lihtsast ujuvusest naha vahele tungiva külma tõttu väheks jääda.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
08.09.2013 at 08:49
5 edits. Last edited 08.09.2013 at 09:07 by Jesper
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO