Poster |
Message |
peep Moderator |
R8 experience
Eile oli siis võimalus Audi uus sportauto Bikernieki rajal ära proovida. Sõitsime autoringi,mis ehk olig antud masinale sobivam. Päeva esimene pool kulus raja eri osade läbimistehnikat lihvides ja teises pooles sai iga osaleja sõita kolm sessiooni, mis koosnesid kolmest kiirest ja ühest jahtusringist.
Juhitavus avaldas muljet, hoolimata keskmootorist oli alajuhitavus kontrolli all ka natule liiga kiirelt sisse keerates, ilmselt abi oli neliveost. Mootor on sama suurepärane, kui RS4 peal, väga lineaarse delivery'ga 8000 pöördeni käiv V8 ja piisavalt võimas, 0-200 alla 15 sek. Kõik autod olid standardvedrustuse, -pidurite ja R-tronic kastiga. ESP ei saanud välja lülitada. Vedrustus oli tavasõiduks sobivalt mugav aga mitte liiga pehme, kuid ebatasasel rajal suure kiirusega sõites jäi oodatult pehmeks, tegu ju ikkagi tänavasõidu autoga. Kaldumine kurvis oli minimaalne. Kiiremal tempol hakkas päris usinalt kurvist välja kiirendades toimetama ESP aga seda ei oska väita, kas ta muidu viskaks kergelt külje ette liigusinal gaasivajutamisel või veab nelivedu asja otseks ?
Kui mootor on selle auto parim komponent, siis teise koha annaks R-tronic kastile. Olen enne ka erinevate robotiseeritud kastidega sõitnud ja üldiselt olen rajasõidu puhul nende fänn aga nad on tavakasutuses natuke ebamugava mulje jätnud, kuid see kast töötas perfektselt. Mugav kohalvõtt, kiired ja konkreetsed käiguvahetused rajal, allavahetades alati sobival määral vahegaasi, sidur ühendub konkreetselt aga sujuvalt. Kindlasti võtaks antud auto R-tronicuga, jääb rohkem aega muudeks juhtimisfunktsioonideks, kuna käiguvahetus on alati perfektne.
Samti ilmselt on väga soovitav võtta lisana seatav vedrustus, kus saab valida jäiga asendi vahel sportlikuks sõiduks ja pehmem asend muidu kulgemiseks. Standardamordid tundusid natuke liiga kompromiss. Metallketastega pidurid toimisid täitsa hästi, kuumenemist ei oska hinnata, kuna sõitsime vaid kolm ringi korraga. Eks keraamika ole ikka parem aga maksab ka $$$.
Muus osas veel niipalju, et sõiduasend on väga hea, samuti nähtavus autost välja ehk kannatab ka kitsas kohas manööverdada. Kogu auto kvaliteet samuti hiilgab, interjöör on moodne aga mitte ekstravagantne, LED tehnoloogia kasutamine tuledes annab väga laheda välimuse autole. Ja mootori ning väljalaske hääl on kenasti sportlikuks optimeeritud. Mingit erilist praktilisust ta ei paku, kabiini ei mahu peale naisterahva meigikotikese suurt midagi ja pakiruumi ehk mõni spordikott.
Kokkuvõttes kaasaegne, hästi juhitav, kiire, kvaliteetne sportauto, mille ainsaks miinusteks pakuks hoolimata brändi "aura" puudumisest küsitav täismõõdus hinda, mis on samas omadustega kooskõlas. Audi ongi sättinud läbimüügieesmärgid madalaks ja selle koguse saab ta kindlalt müüdud. Ja tegu on entry level mudeliga, tulemas on võimsam V10 versioon.
Audiklubi foorumis on pilte ka:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=40428 |
26.05.2007 at 10:46 |
|
-XR- |
R8 experience
Kuidas R8 võrreldes Carrera 4S või Turboga on?
Kumba eelistaksid isiklikult?
Kas audimehed poetasid paar sõna ka teemal Porge vs. R8?
R8 jääb vist sinna Turbo hinnaklassi juba? |
26.05.2007 at 10:59 |
2 edits. Last edited 26.05.2007 at 11:02 by -XR-
|
peep Moderator |
R8 experience
Ma pole sõitnud nende mainitutega seega ei oska kommenteerida. Tavalise 997 C2'ga võrreldes tundus Porsche esiosa rahutum olevat aga see sõit oli väga ammu ja väga lühike. Seega tuleb uskuda ajakirjanduses ilmunud võrdluseid ja teste. Audi ei kommenteerinud midagi, selgitasid vaid konstruktsiooni ja tehnoloogiat.
R8 hind meil on vist 1,7M, Porsche hindu ma ei tea. UK's on R8 £77, C4S 72 ja TT 98 k. Samas pakun, et Porsche lisavarustuse nimekiri on pikem(ja standardvarusutuse oma lühem) ehk võrreldavas varustuses tõenäoliselt R8 ja C4s hind sama. Loogilisem oleks, kui R(S)8 V10 hakkab maksma TT suurusjärgus hinda. |
26.05.2007 at 11:33 |
3 edits. Last edited 26.05.2007 at 11:38 by peep (Moderator)
|
pprz |
R8 experience
Ka mul oli võimalus antud üritust külastada. Mõned jäädvustused toimunust:
ja ülejäänud pildid.
S
____________________________
sergeizjuganov.com |
26.05.2007 at 18:07 |
|
HoCi |
R8 experience
oi ma olen kade...
Kust selliseid kutseid saab?
____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T |
26.05.2007 at 20:29 |
|
I.V.B |
R8 experience
Kas võid öelda, et see on ikka superauto (nagu teda on reklaamitud), või oli pigem lihtsalt tore ja hea masin? |
27.05.2007 at 14:10 |
|
peep Moderator |
R8 experience
Ei ole neid reklaame näinud aga see superauto termin on umbes sama ebamäärane kui sportauto ja ilu on ikka vaataja silmades. Arvestades sooritusvõimet ja keskmootorit võiks ju olla, hinna poolest on ta ehk liiga odav ja tootmisarv ka tsipa suur. Nimelt minu jaoks on superauto midagi, mis on ulmeliselt kallis, tehtud väga piiratud koguses, täiesti ebapraktiline ja tavaliselt sobimatu igapäevaseks kasutamiseks. Eksootiline bränd on ka abiks, kuigi arvestades kaasajal juurde tekkinud kümneid vähem või rohkem wannabe tootjaid on see teema natuke segane. Pigem siis ikka tippklassi sportauto, mis iganes see tähendab.
Edit: Sergei, super pildid, eriti RS4 drift ! |
27.05.2007 at 18:30 |
1 edit. Last edited 27.05.2007 at 18:36 by peep (Moderator)
|
wirx |
R8 experience
Mina arvan, et R8 on pigem konkurent BMW M6-le...nii hinna, kiiruse, kui ka ostjaskonna poolest
Superauto tiitlist jääb puudu - hind, kiirus-võimsus(vaataks ikka hetkel tootmises olevaid superautosi) ja mis põhiline haruldus....kusagilt nagu lugesin, et 20tk neid juba Eestisse ostetud....nagu mazda 6...
Genfis oma silmaga nähes muidugi oli superkena masin...heameelega testiks ja prooviks, kuidas on vahe 6 aastat vanema Porsche Turboga
Kusagil ajakirjas oli hästi öeldud...superauto on see auto, mis konkureerib teiste superautodega...kes seda R8 on...mina natuke kahtlen...
Aga kindlasti on R8 Audi trump BMW ja MB ees...neil ei ole otsest konkurenti kumbagil...veel
Igatahes jään huviga ootama järgmist-ülejärgmist EVO numbrit....siis on näha, kuidas üks suurimaid kiirete autode ajakirju kastitab R8....senised "superautod" on siin http://wirx.ee/album/evo/evo9.jpg
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla |
27.05.2007 at 20:39 |
|
peep Moderator |
R8 experience
Sul mingi vana ajakiri, mul juba mõnda aega käes nr 105 ja R8 on Coupes/GT's all ning toimetuse teine valik 997 järel. Ja see ongi tema põhikonkurent, mitte kallim ja suure GT kerega M6. R8 on minu arvates Audi jaoks ole eelkõige imago kujundaja, mitte äriprojekt. Sellele viitab juba väga madal tootmisarv.
quote: The Audi R8 is being built on a small-lot production line in a specially constructed new block at the Audi plant in Neckarsulm. The entire production process – from the bodyshell construction to final assembly – is organised in the same way as a craft workshop. Small teams of specialists accompany every step of production, subjecting every part and component to intense scrutiny. This ensures that every one of the maximum of 15 cars per day built will more than match the customary high quality standards of the Audi product range.
Porsche toodab 911 160 tk. päevas ehk kumb on haruldasem on suht-selge.
Spekuleeritakse, et R8 võib saada 500 hj./1000 Nm, V12 diisli Le Mans'i autode eeskujul, see oleks tõsiselt ekstravagantne samm...ja maailma esimene diisliga superauto. |
27.05.2007 at 20:51 |
2 edits. Last edited 27.05.2007 at 20:57 by peep (Moderator)
|
matukas |
R8 experience
No näed, '...maailma esimene diisliga superauto'.
Järelikult juba klassifitseerid selle sinna superautode klassi
Vähemalt enda jaoks.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
27.05.2007 at 21:23 |
1 edit. Last edited 27.05.2007 at 21:23 by matukas
|
wirx |
R8 experience
ma ei ütlegi, et porsche 911 oleks superauto... carrera GT on minu silmis ainult...
kui tuleb uus ja võimsam RS8 siis tõesti ehk astub audi superautode liigasse...samas on üks suht suur AGA, nimelt Lamborghini....firma omanikud ei lubaks firma sisest konkurentsi arvatavasti...selle kohapealt on Audi tootjatel muidugi kasulik, kui Porsche "käsib" Lamborghini neil maha müüa
Tegelikult on seal Coupede/GTs all ka M6 kirjas...üheskoos 911 997ga on kõik nad omamoodi konkurendid...kes ostab kiiruse, kes välimuse, kes hinna ja kes margi pärast...igaühele oma
Kaaluvahe on küll 160kg(OT - just märkasin, et BMW 630 kaalub ainult 1485kg vs M6 1710kg, R8 1560kg ja 911 997 kaalub 1420kg...ehk 140kg kergem, kui R8)...kuid see pole arvatavasti väga määrav inimesele, kes käib pea 2 miljonit auto eest välja ja rinkale satub suht harva....
Minumeelest hakkasid R8 hinnad 1.7 miljonist....M6 on sama teema vähemalt Eestis
Juba nr104 oli R8 sees...aga kuna pole suurt testi ise näinud seal, siis ei osanud otsida ka sealt tabelitest...ja kes teab, kui EVO tegijatele R8 väga meeldib peale testi, siis ehk leiab tulevikus ka Supercars alt selle.
edit: kaalud
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla |
27.05.2007 at 21:34 |
1 edit. Last edited 27.05.2007 at 21:37 by wirx
|
tfr |
R8 experience
Selle värske Postimehe artikli esimene lõik kirjeldab PM autoajakirjaniku emotsioone sellel üritusel. |
28.05.2007 at 01:06 |
|
Raceboy |
R8 experience
quote: tfr: Selle värske Postimehe artikli esimene lõik kirjeldab PM autoajakirjaniku emotsioone sellel üritusel.
Heh, Mihkelsi vaimukusel pole muidugi piire Imelik on autoajakirjaniku suust kuulda väidet, et "ringrajasõit on maailma üks mõttetuimaid spordialasid".
____________________________
www.vems.ee |
28.05.2007 at 07:38 |
|
peep Moderator |
R8 experience
quote: wirx:911 997 kaalub 1420kg...ehk 140kg kergem, kui R8
1420 kg kaalub C2 aga C4S, mis on R8'ga võrreldav mudel, kaalub 1550/1590 kg olenevalt kastist. Seega sama kaal ja 65 hj. väiksem võimsus, oluline vahe IMO.
Kui tuleb V12 diisliga R8, siis on see minu hinnangul kindlalt superauto. Arvata võib, et ka hinna poolest. Arvan, et selleks ajaks kui R8 kangemad versioonid väljas on, on Gallardost kas juba uus mudel mis tasemelt eest ära läheb või siis Lamborghinil uued omanikud. Muidugi on veel variant, et R8 tippmudeleid tehakse nii piiratud koguses, et see ei sega oluliselt Lamborghini müüki. Umbes nagu Alfa 8C. |
28.05.2007 at 08:28 |
1 edit. Last edited 28.05.2007 at 08:30 by peep (Moderator)
|
matukas |
R8 experience
quote: tfr: Selle värske Postimehe artikli esimene lõik kirjeldab PM autoajakirjaniku emotsioone sellel üritusel.
Millegipärast ei leidnud ma sellest artiklist sõnagi Audi kohta. Või keegi leidis?
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
28.05.2007 at 10:57 |
|
peep Moderator |
R8 experience
Võiks minna ka autotestide alla aga kuna kogu jutt täpselt siia teemasse, siis panen ka tulemused siia.
C&D test: R8 vs. 997 TT vs. V8 Vantage ja mis te arvate, kes võitis ?
http://img329.imageshack.us/my.php?image=everydaysupercars01fg3.jpg
http://img518.imageshack.us/my.php?image=everydaysupercars02ae1.jpg
http://img530.imageshack.us/my.php?image=everydaysupercars03qr0.jpg
http://img136.imageshack.us/my.php?image=everydaysupercars04yn5.jpg
http://img246.imageshack.us/my.php?image=everydaysupercars05jv3.jpg
http://img521.imageshack.us/my.php?image=everydaysupercars06mb0.jpg
http://img510.imageshack.us/my.php?image=everydaysupercars07yr0.jpg
http://img243.imageshack.us/my.php?image=everydaysupercars08qr5.jpg
http://img517.imageshack.us/my.php?image=everydaysupercars09ix3.jpg
http://img522.imageshack.us/my.php?image=everydaysupercars10wj0.jpg
Selgub, et R8 on rajal kiirem auto kui 997 TT, ning testijad eelistasid R8 ka emotsionaalsest vaatepunktist lähtudes.
1st Place
Audi R8 - 220 Points
Base Price - $109,720
Tested Price - $120,970
0-60 - 4.3
0-100 - 10.7
1/4 Mile 12.8 @ 112 mph
5-60 - 4.8
70-0 - 160 feet
300 ft skidpad - .97
Willow Springs International Raceway Lap Time - 1:35.76/94.0 mph
Lane change (mph) - 66.7
Observed miles per gallon - 14
Highs
Ballet-dancer balance and grace, eager responses, telepathic steering, internal combustion rarely sounds better.
Lows
Proportions awkward from some angles, uncomfortable dead-pedal height, blind in the rear quarters.
Verdict
Sports-car perfection from an unexpected source.
2nd Place
Porsche 911 Turbo - 210 Points
Base Price - $123,760
Tested Price - $141,510
0-60 - 3.8
0-100 - 9.2
1/4 Mile 12.2 @ 117 mph
5-60 - 4.8
70-0 - 159 feet
300 ft skidpad - .98
Willow Springs International Raceway Lap Time - 1:38.53/91.3 mph
Lane change (mph) - 65.0
Observed miles per gallon - 14
Highs
Omigawd thrust, never-fade brakes, limpet grip, gorgeous interior treatment, maximum Porsche mystique.
Lows
Spooky at the limits of adhesion, high interior noise levels, Prussian ride quality, snoot scrapes on driveway ramps.
Verdict
For 911 addicts who have no wish to be cured, Porsche Sturm und Drang just doesn't get any better than this.
3rd Place
Aston Martin V8 Vantage - 191 Points
Base Price - $117,150
Tested Price - $129,110
0-60 - 5.1
0-100 - 12.3
1/4 Mile 13.5 @ 106 mph
5-60 - 5.8
70-0 - 165 feet
300 ft skidpad - .93
Willow Springs International Raceway Lap Time - 1:40.73/89.4 mph
Lane change (mph) - 64.1
Observed miles per gallon - 13
Highs
Appealingly edgy update on classic GT-coupe shape, smooth operator on rough payment, irresistible V8 growl.
Lows
A bit too much body roll, nervous under hard braking, short on muscle among these heavy lifters.
Verdict
A stylish GT sophisticate that's a little out of its depth among these thoroughbreds.
|
28.05.2007 at 12:03 |
|
wirx |
R8 experience
vaesemehe R8...ehk siis bodykit TT-le
Natuke imelik, et selles testis 911tt anti perfomance eest 19 punkti, aga R8-le 20...kuigi selgelt näitavad kiirendus numbrid 911tt üleolekut
Teine asi, mis paneb mõtlema....sama rasked autod, kiirendus on porschel parem, pidurdus on porschel parem, külgkiirendus on porschel parem...aga ringiajad ikkagi 3 seki aeglasemad porschel
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla |
28.05.2007 at 12:39 |
|
peep Moderator |
R8 experience
Kiirenduse eest anti numbreid kategoorias 1/4 mile, kus Porsche sai 20 punkti ja Audi 17. Performance tähendab ilmselt kui kiire see auto on ja Audi on rajal Porschest kiirem ehk siis vastavalt 19 ja 20 punkti, kahe ala peale kokku ikkagi 2 punkti Porsche kasuks. Samas vaatan, et Porsche on saanud 10 punkti ainult seetõttu, et tal on tagaiste.
Mina loen testist välja, et Audi on võitis tänu paremale juhitavusele ja sõidutunnetusele, mis kokkuvõttes teevad temast nauditavama auto kui teised osalenud. See miks üks auto on rajal kiirem kui teine, ei ole alati väljendatav arvudes, rajal kiire auto on selline, mis laseb juhil võimalikult piiri peal sõita ja kui see ületatakse, siis hoiatab enne kui asi täitsa käest läheb. Pole kasu hj. ja heast külgkiirendusest, kui juht ei tunneta, mis toimub ja kui palju tal veel ruumi on enne kui auto võimete piir saab ületatud. Siis lihtsalt hoiad turvavaru ja kokkuvõttes oledki aeglasem. |
28.05.2007 at 13:45 |
2 edits. Last edited 28.05.2007 at 13:54 by peep (Moderator)
|
devilc
Moderator |
R8 experience
quote: peep:1420 kg kaalub C2 aga C4S, mis on R8'ga võrreldav mudel, kaalub 1550/1590 kg olenevalt kastist.
C4S mass on siiski 1475/1515, sinu poolt toodud numbrid on koos 68 kg juhi ja 7 kg pagasiga. (Audi 1560 / 1565 kg on ilma juhita.)
Audi on tiba raskem, aga võimsam mootor teeb selle kuhjaga tasa.
|
28.05.2007 at 15:45 |
|
silver |
R8 experience
quote: peep: Võiks minna ka autotestide alla aga kuna kogu jutt täpselt siia teemasse, siis panen ka tulemused siia.
C&D test: R8 vs. 997 TT vs. V8 Vantage ja mis te arvate, kes võitis ?
http://img329.imageshack.us/my.php?image=everydaysupercars01fg3.jpg
http://img518.imageshack.us/my.php?image=everydaysupercars02ae1.jpg
http://img530.imageshack.us/my.php?image=everydaysupercars03qr0.jpg
http://img136.imageshack.us/my.php?image=everydaysupercars04yn5.jpg
http://img246.imageshack.us/my.php?image=everydaysupercars05jv3.jpg
http://img521.imageshack.us/my.php?image=everydaysupercars06mb0.jpg
http://img510.imageshack.us/my.php?image=everydaysupercars07yr0.jpg
http://img243.imageshack.us/my.php?image=everydaysupercars08qr5.jpg
http://img517.imageshack.us/my.php?image=everydaysupercars09ix3.jpg
http://img522.imageshack.us/my.php?image=everydaysupercars10wj0.jpg
Selgub, et R8 on rajal kiirem auto kui 997 TT, ning testijad eelistasid R8 ka emotsionaalsest vaatepunktist lähtudes.
1st Place
Audi R8 - 220 Points
Base Price - $109,720
Tested Price - $120,970
0-60 - 4.3
0-100 - 10.7
1/4 Mile 12.8 @ 112 mph
5-60 - 4.8
70-0 - 160 feet
300 ft skidpad - .97
Willow Springs International Raceway Lap Time - 1:35.76/94.0 mph
Lane change (mph) - 66.7
Observed miles per gallon - 14
Highs
Ballet-dancer balance and grace, eager responses, telepathic steering, internal combustion rarely sounds better.
Lows
Proportions awkward from some angles, uncomfortable dead-pedal height, blind in the rear quarters.
Verdict
Sports-car perfection from an unexpected source.
2nd Place
Porsche 911 Turbo - 210 Points
Base Price - $123,760
Tested Price - $141,510
0-60 - 3.8
0-100 - 9.2
1/4 Mile 12.2 @ 117 mph
5-60 - 4.8
70-0 - 159 feet
300 ft skidpad - .98
Willow Springs International Raceway Lap Time - 1:38.53/91.3 mph
Lane change (mph) - 65.0
Observed miles per gallon - 14
Highs
Omigawd thrust, never-fade brakes, limpet grip, gorgeous interior treatment, maximum Porsche mystique.
Lows
Spooky at the limits of adhesion, high interior noise levels, Prussian ride quality, snoot scrapes on driveway ramps.
Verdict
For 911 addicts who have no wish to be cured, Porsche Sturm und Drang just doesn't get any better than this.
3rd Place
Aston Martin V8 Vantage - 191 Points
Base Price - $117,150
Tested Price - $129,110
0-60 - 5.1
0-100 - 12.3
1/4 Mile 13.5 @ 106 mph
5-60 - 5.8
70-0 - 165 feet
300 ft skidpad - .93
Willow Springs International Raceway Lap Time - 1:40.73/89.4 mph
Lane change (mph) - 64.1
Observed miles per gallon - 13
Highs
Appealingly edgy update on classic GT-coupe shape, smooth operator on rough payment, irresistible V8 growl.
Lows
A bit too much body roll, nervous under hard braking, short on muscle among these heavy lifters.
Verdict
A stylish GT sophisticate that's a little out of its depth among these thoroughbreds.
Sorry üks loll tähelepanek võibolla
Kuidas audil on ringiaeg 2.8 sek parem kui porschel, samas kui porge lööb audit kiirenduses pidurdamisel ja ka külgpidamises - tundub ostetud testi moodi olevat |
28.05.2007 at 16:51 |
|
Raceboy |
R8 experience
Selles testis võis ju sõltuda ka konkreetsests sõitjast: võibolla sobis tema sõidustiiliga paremini konkreetselt R8. Nagu iga ringraja sõiduajaga autotestides. Kiirus kurikate vahel ja kiirus rajal on kaks iseasja.
Selles konkreetses testis lõi R8 Porschet nende omadustega, millega Porsche tavaliselt teistest üle on: sõidutunnetuse ja fiilinguga.
____________________________
www.vems.ee |
28.05.2007 at 17:12 |
|
devilc
Moderator |
R8 experience
Lows: Spooky at the limits of adhesion võib olla põhjuseks. |
28.05.2007 at 18:05 |
|
peep Moderator |
R8 experience
quote: silver:
Sorry üks loll tähelepanek võibolla
Kuidas audil on ringiaeg 2.8 sek parem kui porschel, samas kui porge lööb audit kiirenduses pidurdamisel ja ka külgpidamises - tundub ostetud testi moodi olevat
Selle ajakirja nimi on Car & Driver mitte mõni kohaliku tähtsusega väljaanne. Aga Sa vaata põdrakatse läbimise kiirust, lisaks on pidurduse ja külgkiirenduse vahed marginaalsed ja rajal ei pidurdata nulli. Nagu juba öeldud, kuivad numbrid on pool tõde, asi peab toimima reaalsetes situatsioonides.
Muuseas käisin täna autot remondist ära toomas ja Revalis on R8 salongis hetkel kuid nagu kuulda, siis mitte kauaks. Et kes Rocca juures on ja huvi pakub, siis võib asja näha IRL. Ma ei usu, et neid siia kümnete kaupa tuuakse hinda arvestades. See masin maksis elementaarsete lisadega koos 2 M, mõned meetrid eemal sai uue C4S'i osta 1,6 eest. Ja kui selle rahaga keegi sportautot ostab, siis pole vist raske arvata, mida eelistatakse. |
28.05.2007 at 19:03 |
2 edits. Last edited 28.05.2007 at 19:08 by peep (Moderator)
|
peep Moderator |
R8 experience
Lugesin veel huvi pärast selle auto kohta.
Mh. järgmise kuu EVO's (mis mujal maailmas juba müügis) pidavat olema R8 test ja nad sõitsid Bedfordi ringrajal 1.22,1.
Võrdluseks:
McLaren F1 1.21,2
Ferrari Enzo 1.21,3
Koenigsegg CCX 1.22,3
'06 Gallardo 1.22,8
997 GT3 1.23,4
997 TT 1.23,55
F430 1.24,2
996 TT 1.26,0
M6 1,26,4
Siis veel selline huvitav test:
Sport Auto: R8 vs. Gallardo Superleggera
Enam-vähem kõik suuremad ajakirjad on esimesed võrdlustestid reaalsete konkurentidega teinud (lugesin 3-4 erinevat) ja R8 on nad kõik võitnud ning 997 C4 pole R8'le rajal vastane, ajavahed eri ringradadel on mitmeid sekundeid. Eks jääb ootama põhjalikumaid ülevaateid, mh. teeb Sport-Auto 22 juunil Supertesti, siis saab võrreldava Ringi aja ka teada. |
28.05.2007 at 22:27 |
|
que |
R8 experience
quote: peep: Lugesin veel huvi pärast selle auto kohta.
~~
Mh. järgmise kuu EVO's (mis mujal maailmas juba müügis) pidavat olema R8 test ja nad sõitsid Bedfordi ringrajal 1.22,1.
'06 Gallardo 1.22,8
~~
Sport Auto: R8 vs. Gallardo Superleggera[/url]
Ma ei saa enam midagi aru - VW kontsern üritab endale kandadele astuda või on Audi sobiv auto neile, kes ei julge osta Lamborghinit kuna see on superauto, aga Audi on vana hea...(eks lähemate kuude jooksul ole näha kas äkki müüakse Lambo maha)? |
29.05.2007 at 09:37 |
|
|