Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
quote:ESipp: Kas päeva kiireima auto kohta saab kuskilt lugeda ka, mis tehtud mootoriga jms? Muljetavaldav igatahes!
See auto on 3.0 mootoriga täiesti tavaline m3. Ei ole seal tehtud midagi peale rajavedrustuse paigaldamise ja salongi tühjaksviskamise. Rehvideks olid vanad ja kulunud Michelini slikid. Kõige olulisem tegur selle aja juures on oskaja juht.
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
OT39 14.09.2013Päev õnnestus tõesti hästi, ilma suuremate intsidentideta ja mis peamine, ilm oli sügise kohta 5 + ! Tore oli näha nii paljusid huvilisi väga erinevate autodega. Kohtumiseni järgmisel hooajal !
See oli vististi see M3, päris tänavasõidukiga enam tegu pole. Omaniku sõnul 1200kg, aga kindlasti põnev mänguasi 325 asemele
Ilmaga vedas igati ning õhtupoole sai ilma möödumisteta isegi mõni ring tehtud. Tänavarehv Michelin Supersport jääb 911 turbo all kiirusele jalgu, iga sessiooni alguses sai 1-2 kiiret ringi teha ning siis pidi maha tulema, sest rehv hakkas läbi libisema, R8 omanik kurtis sama muret.
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
OT39 14.09.2013Tulemusi scrollides on alati tore mõnd rajasõidu mõttes eksooti näha head aega näitamas (kiitused juhile):
Subaru Forester 2008 T 1:39.589
OT39 14.09.2013 Tänud väsimatutele korraldajatele ja ilmataadile ! Igatahes tore oli. Uus rada lausa karjub kiirema auto järele ,kuid kätt saab harjutada ikkagi.
quote:Tüüp: Tänud väsimatutele korraldajatele ja ilmataadile ! Igatahes tore oli. Uus rada lausa karjub kiirema auto järele ,kuid kätt saab harjutada ikkagi.
Väga alajuhitav ei tundugi... kiirem auto äkki gt4 : ) ei tea kuidas see seal käituks rinka seades...
OT39 14.09.2013Tänud City Motorsile, kes tõid rahvale proovida Megane RSi. Auto tundub sobivat väga hästi rajapäevadeks ning ma eeldan, et igapäevased toimetused saab temaga ka mõnusalt aetud.
Alajuhitavust oli oodatust rohkem, samas võis see tuleneda sellest, et auto oli vahetpidamata sõidus, mis mõjus nii rehvidele kui ka piduritele.
Sõidu vigu tegin palju, aga ehk on see andestatav kuna eelnevalt olin sellel rajal sõitnud 8 ringi GT86ga vihmas ja Meganega puutusin kokku esimest korda.
OT39 14.09.2013Kummardused korraldajatele järjekordse positiivse ürituse eest.
Sellekorra huvitavaim kogemus oli see, et tänavarehvi rõhku on keeruline paika saada - teed sessiooni ära, regullid paika - järgmine kord sõidad juba tempokamalt ja rõhud jälle rehvidel erinevad. Polnud ammu tänavarehvidega rajal käinud, ikka on olnud n.ö tänava slikid. Need hoiavad kuidagi rõhku stabiilselt paremini.
No ja fundamentaalne kogemus: ca 5 sek. kiiremaks ajaks on vaja kaks korda võimsamat autot .
Mulle isiklikult meeldiks mingitki moodi jaotus kiiremateks/aeglasemateks sessioonideks. Enne lõunat ei olnud kuidagi võimalik vabalt sõita. Õhtupoole oli samas ruumi küll. Oodata aga õhtut, on päris tüütu.
quote:ardi:
Mulle isiklikult meeldiks mingitki moodi jaotus kiiremateks/aeglasemateks sessioonideks. Enne lõunat ei olnud kuidagi võimalik vabalt sõita. Õhtupoole oli samas ruumi küll. Oodata aga õhtut, on päris tüütu.