Poster |
Message |
tehnik |
Mõtted sõitmise tingimustest
Lihtsalt üks selline mõttepilt:
OT üritustel sõidetakse kõigepealt korra või kaks korda 7 ringi kvalifikatsiooniks ja vastavalt saadud aegadele järjestatakse autod põhisõiduks järjekordadesse. Näiteks kui 10 autot lastakse rajale, siis on need rohkem sarnaste aegadega. Nii saaksid sarnased sõita koos rohkem omatasemelistega ja oma kiireid ringe saaks igaüks rohkem teha kuna on vähem möödasõitjaid ja möödasõidetavaid. |
12.09.2007 at 22:47 |
|
matukas |
Mõtted sõitmise tingimustest
Siin on üks aga: kui kvalifikatsioonis saavad kokku kiirem ja aeglasem? Mõlema aeg kannatab.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge |
12.09.2007 at 23:30 |
|
-XR- |
Mõtted sõitmise tingimustest
kardivõistlustel oleme siiani niimoodi teinud. tundub, et toimib.
____________________________
TRD MR2, Brabus B11 W211 |
12.09.2007 at 23:53 |
|
Lembit |
Mõtted sõitmise tingimustest
Härrased, ärge unustage, et tegemist on ikka ennekõike treeninguga! Las iga mees valib sellise seltskonna, kus ta ennast mugavalt tunneb. Mina olen mitmelgi korral alustanud aeglasemast reast ja siis enesekindluse tõustes kiiremasse kolinud.
Samas, miks mitte lisada varustusse üks valge kingaviks, millega iga mees saab omale näiteks küljeaknale kirjutada oma parima väljasõidetud aja. Siis on hea korraga rajaleminevate autode hulgas õiget kohta võtta ja pärast ka lihtsam rivis kiibitseda, kes, kus, mis |
13.09.2007 at 07:50 |
|
joonas |
Mõtted sõitmise tingimustest
Läheb liiga keeruliseks. Mõni üritus tagasi aeti veel kiirete ja aeglaste rajad segamini. Seda teemat on siin ka varem arutatud.
Kuna tegemist on treeninguga, siis ei näe põhjust, miks peaks praegust formaati muutma.
Kvalifikatsioonid on võistlustel.
____________________________
Joonas 88' Porsche 944S |
13.09.2007 at 08:13 |
|
peep Moderator |
Mõtted sõitmise tingimustest
Kuna tegu on treeninguga, siis ei ole eelduseks, et sõitja rajal pungestab oma 7 ringi täiega ideaaltrajektooril. Ikka võib tempot maha võtta, näiteks peale kerget rajalt väljakäimist, et närvi rahustada jne. Seega möödasõidud jäävad ka juhul, kui rajal on n. 3 sekundi ringiaja sees olevad autod. Pealegi on parim ringiaeg petlik number, enamiku reaalne keskmine ringiaeg on midagi muud. Juba reisija pealevõtmine muudab seda sekundi võrra.
Kui on soov rajal segamatult sõita, siis võib ju selleks iseseisvalt rada üürida ja tuld ! |
13.09.2007 at 08:26 |
|
que |
Mõtted sõitmise tingimustest
üks golf juba käis väljas tänu sellele, et üritas (kiiremat autot mitte mööda lasta vaid kiiremini sõita) - kvalifikatsiooniga oleks kindlasti sama - ühesõnaga see ei käi ürituse formaadiga kokku - võistlused on eraldi asjad ja seal on nii alati toimitud nt. SA puhul.
Uued tulijad võiksid võtta rahulikumalt - sõitke üks hooaeg niisama + hoidke silmad lahti ja vaadakse mis toimub (ma muidugi hea rääkija - ise alles kaks hooaega sõitnud, aga ikkagi - relax man). |
13.09.2007 at 09:03 |
|
Silwer |
Mõtted sõitmise tingimustest
Ja kiirem auto tasub alati mööda lasta. Tema taga sõites õpid rohkem kui tema ees viimase piiri peal umbropsu pingutades.
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
13.09.2007 at 10:26 |
|
jura |
Mõtted sõitmise tingimustest
Minu arvates ka toimivad praegused OT üritused väga hästi... 10 autot rajal sutsu palju, aga 8-ga oli juba lahedam ja 6-ga saab juba möödasõite peaaegu vältida.
Tuleks lihtsalt see soojendusringi mõte enda jaoks läbi mõelda - soojendusringil tuleks tekitada rajal autodele mõttega asja juures olles ja rajal olukorda jälgides "õiged vahed" - aeglasem auto võib ronida teada kiiremala "persse" ja teada kiirem võib selle arvelt jätta oluliselt suurema vahe eessõitjaga jne ning kiirelt sõitmiseks läheks ikkagi kuskil stardieelse kurvi läheduses esimesena rajale lastud autol. Teised peavad siis jooksvalt vaatama, et valitud vahed säiliks. |
13.09.2007 at 12:19 |
1 edit. Last edited 13.09.2007 at 13:26 by jura
|
Jesper |
Mõtted sõitmise tingimustest
Jah, ainuke mure on tõesti see, et 10 autoga (lasti ikka 10 peale viimati eks?) on rada nats liiga "täis". Isegi kui jätta korralikud vahed jne, läheb ikka mingi hetk sebimiseks. Samas osavõtjate arvu vähendamine... mina seda soovida/soovitada ei julge Peast on läbi käinud ka variant et ürituse võiks jagada kahte ossa - hommikused ja õhtused sõitjad, kummaski satsis 30. Või isegi 40 oleks ehk okei, siis saaks kohti juurde ja samas piisaks sellest väiksemast ajasüsteemist (see on arvatavasti odavam). Sõitjale oleks see variant kindlasti mugavam, ei pea nii pikalt järjekorras passima ja pool päeva jääb vabaks. Korralduslikust poolest võiks pluss olla see, et kui äkki mingid abikäed ära kuluvad, siis neid on kergem leida kui pooled sõitjad kogu aeg nagunii standby on. Järjekorras seismise vahepealt on väga raske kuidagi kasulik olla, sest iga natukese aja tagant peab autot nihutama.
Samas soovitada/soovida jälle väga ei julge, korraldajatel on niigi pikad päevad. Võtke seda kui ajurünnakut vms., tegelikult üritus mingit remonti ei vaja.
Tehnik, ma saan perfektselt aru mis sulle muret teeb , aga kõige lihtsam viis asja parandamiseks on nõks kiiremini sõita. 1:20 sõites oled rajal nagu post, väga raske on üldse puhast ringi kirja saada, samas 1:17 tuuris on juba hoopis lõbusam. |
13.09.2007 at 16:45 |
1 edit. Last edited 13.09.2007 at 16:45 by Jesper
|
tehnik |
Mõtted sõitmise tingimustest
Loomulikult ei pea hakkama midagi muutma, sest see ei pea olema korraldajate ja kogenumate asi kas ja kuidas mina ja teised uued tulijad tahavad nendel ürtustel treenimas käia või mitte. Mina tahan nendel üritustel käia ja minu asi on end ise kohandada tingimustega. Tegemist oli lihtsalt ühe mõttepildiga mis vajas natuke lahtiharutamist.
Asusin juba uurima võimalusi et saada ülespoole 82 kw-st, allapoole tavalistest vedrudest jne. |
15.09.2007 at 09:13 |
|
que |
Mõtted sõitmise tingimustest
tehnik sa paistad sellega juba väga silma, et ka ei loe mida varem on kirjutatud nt. siin
http://opentrack.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=22 |
15.09.2007 at 10:11 |
|