Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
OT 38 30 juuni 2013Jõudu oli 600 kandis, kruusa jaoks mõeldud vedrustus-amordid ja suht kulunud olemisega ralli-asfaldi täis-slikid olid. Aeg väga kena igastahes.
Enne kella 4-ja oli tõsine andmine rajal, sellist ringi, kus 3-4 autost mööda ei pidanud sõitma ei tulnudki ette, kui siis ainult nt mõne lätlase taga terve ring veeredes ja kõikide tuledega vilgutades(seda võiks neile järgminekord ingliskeeles öelda, võibolla isegi 2x ) Aga peale 4 läks juba lahedamaks ning enne 6-t sai mõne ringi lausa nii sõidetud, et möödumist ei toimunudki. Korraldus nagu alati super.
Omaltpoolt küsiks, kas GT-R oli stock või järele aidatud?
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
OT 38 30 juuni 2013Jube-äge oli Päeva esimest (tiheda liiklusega) osa sai kasutada rajaga tutvumiseks ja sõpradele lõbusõidu tegemiseks. Teises osas sain teha kaks kiiret paariringist sessiooni ning selleks korraks tundsin, et aitab. Generaator otsustas pinge rihmalt maha lasta ja rihm hakkas koledat häält tegema. Võtsin seda kui vihjet, et tuleb otsad kokku tõmmata. Küll teinekord saab jälle sõita
Siiamaani ei suuda ma uskuda, et mu 262mm civiu originaal esipidurid pidasid sellise valu vastu ning ei andnud kordagi märku, et nad hakkaks väsima. See on hea näide, et hea klots+vedelik võib päästa suurte ja kallite pidurite ostmisest ning saab selle raha panna enda arendamisse (trenni tegemisele).
Evo kohe esimesel ringil sõidetud parim aeg on nagu ulmefilmist. Respekt juhile, sest puhtalt hobuste ja njuutonmeetritega head aega ei sõida.
OT 38 30 juuni 2013isegi stock EVO käitub seal rajal väga hästi, ise sain 1.27.8 ja seda peaaegu originaal autoga, küll olid alla vanad michelin slickid. Selliste aegade jaoks ei ole vaja ulmelisi hobujõude, piisab täiesti ühtlasest kiirest tempost
see oli sügisel sõidetud, osad kurvid olid ehituse tõttu torbikutega kaugemale viidud (rada pikem).
OT 38 30 juuni 2013Ringiaegu näeb natuke teisel kujul ka siit http://joonas.pri.ee/ringiajad/otsing/
Tere, kas 38. OT ringiaegu ei saaks ikka nickname järgi nagu koguaeg on olnud - hetkel näiteks Raul all 3 eri transpondrinumbrit üheskoos segi?
quote:serõi: Minu subjektiivne hinnang on, et uue raja 1.26,xxx on võrreldav vana raja 1.00,xxx ajaga.
Kirjutan ka sellele väitele alla.
Kahjuks jäi Ladaga sõit väga lühikeseks, sest õlipumba üks stutsidest mõranes jala pealt ja õli lahkus selleks mitte ettenähtud kohast. Õnneks mootorile viga ei teinud ja vibratsioonist tingitud viga saab parandatud. Sügiseseks OT-ks on Lada uuteks tegudeks jälle jonksus, sest üldtabelis tuleb aega parandada
Mis puutub ülejäänud päeva, siis kiidan tubli õpilast, kes JõuJaama tuunitud BMW-s minu juhtnööride all silmnähtavalt kindlamalt sõitma asus. Kodanikul oli küll eelnev Rallikrossi ja Superkrossi pikk taust, aga asfaldil sai ta omajagu kiirust juurde. OpenTrack ei ole ilmselgelt parim koht kus pikalt sõiduõpet teha, sest rajal on tihe liiklus, kuid sellest hoolimata said põhitõed selgeks nii teoorias kui praktikas.
Kiidan kõiki osalejaid järjekorra mõistliku hoidmise eest, sest rajale pääses sisuliselt kohe kui selleks soov tuli. Mõni asi mis silma jäi oli see, et kiires kurvis jätkuvalt sõidetakse ja lastakse mööda, ning mõni auto ei näidanud suunda ei möödudes, ega mööda lastes.
OT 38 30 juuni 2013Päev oli läbinisti positiivne, kõik osalejad käitusid mõistlikult ja hoidusid suurematest intsidentidest. Möödasõidud ja muud manöövrid ei sujunud ehk alati 100% by the book aga samas palju autosid, palju ringe, vahel juhtub ja vahel ei jõua adekvaatselt reageerida.
Mul oleks aeglasematele üks soovitus, jäi silma kuidas lasti kiirus täiesti maha, et möödasõitu võimaldada aga kuigi see näib viisakas, siis nii ei ole mõtet teha. Kui hoo väga maha lasete jõuavad järgi ja peavad möödasõitu tegema ka need autod mis normaalkiirusel järgi ei jõuaks. Seega olete ise kogu aeg n.ö. möödalaskmise reziimis ja sams liiklus rajal suureneb ka teiste osalejate jaoks. Kiirust tuleks ikkagi kogu aeg hoida võimalikult suurena ja aeglustada minimaalselt, vaid nii palju kui vajalik.
Mis puutub parimaid ringiaegu ja selleks vaba raja puudumist, siis OT eesmärk ei ole selgitada välja absoluutarvestuses võimalikult kiire ringiaja sõitjat, vaid ta on võimalus oma tänavasõidu autoga suhteliselt ohutult kiirelt sõita, sõitu nautida ja sõiduvõtteid lihvida. Ehk pigem 30-40 ringi hea tuju ja paraja tempoga, kui mõned ringid time attack'i. Viimaseks on sobivamad võistlused, seal saab end teiste samasugustega koos proovile panna - tuuningautodele näiteks Fast Lap. Millegipärast ei olnud seal peale Kostja ühtegi kohalikku osalemas...
Aga oli mõnus päev, lisaks osalejatele nägi parklas veel palju kenasid sportautosid ja sai paljude sõprade-tuttavatega juttu ajada. Loodetavasti ilm soosib ka sügisel ja suudame seda jälle teha.
01.07.2013 at 09:34
3 edits. Last edited 01.07.2013 at 10:24 by peep (Moderator)
quote:wirx: kui siis ainult nt mõne lätlase taga terve ring veeredes ja kõikide tuledega vilgutades(seda võiks neile järgminekord ingliskeeles öelda, võibolla isegi 2x ) /.../
Omaltpoolt küsiks, kas GT-R oli stock või järele aidatud?
Kui näib, et eessõitja ei pööra piisavalt tähelepanu peeglitele, siis tuleb seda kohapeal ja koheselt kommunikeerida kas osalejale otse või korraldajale, kes saab siis silma peal hoida ja vastavalt reageerida. Sellised väited on ju subjektiivsed. Ühtegi Läti numbriga autot tõsi küll seekordsel üritusel ei osalenud.
Nissan oli standardne, küsisin juhi käest.
01.07.2013 at 09:48
1 edit. Last edited 01.07.2013 at 09:49 by peep (Moderator)
OT 38 30 juuni 2013Järjekordsed kummardused korraldajatele ja inimestele kel jagub jaksu sellise seltskonnaga organiseeritult tegelemiseks. Oli igati tore päev ja vähemalt omalt poolt sain uue ja totaalselt erineva autoga sõitmise kohta tublisti teadmisi/kogemusi juurde.
OT 38 30 juuni 2013Võibolla oli Leedu ka, see värviline Porsche, kes mitu spinni tegi oli selleks autoks, finishi lipu juures andsin ka kohtunikele märku, et ei saa mööda, aga jõudsin õnneks enne järgmist ringi ikka mööda(aga seda ilma temapoolse suunatuleta)
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
OT 38 30 juuni 2013Eks järgmine kord rõhutame eraldi, selle autoga sõitjad olid esimest korda meie üritusel. Kuid 150 kmh möödakihutavast autost märku andmisele pole mõtet eriti suurt lootust panna, pigem ikka maha tulles kohtuniku juures seisatada ja sõnadega seletada.
Tere, kas 38. OT ringiaegu ei saaks ikka nickname järgi nagu koguaeg on olnud - hetkel näiteks Raul all 3 eri transpondrinumbrit üheskoos segi?
Selline olukord võrreldes varasemaga tekkis selle tõttu, et varem oli ajavõtufailis nime juurde lisatud ka auto mark mudel jne. ehk ei tekkinud sama nimega kattumist.
Tänan tähelepanu juhtimise eest ja vaatan selle teema üle.
Tere, kas 38. OT ringiaegu ei saaks ikka nickname järgi nagu koguaeg on olnud - hetkel näiteks Raul all 3 eri transpondrinumbrit üheskoos segi?
Selline olukord võrreldes varasemaga tekkis selle tõttu, et varem oli ajavõtufailis nime juurde lisatud ka auto mark mudel jne. ehk ei tekkinud sama nimega kattumist.
Tänan tähelepanu juhtimise eest ja vaatan selle teema üle. Nüüd peaksid kõik sõitjad eraldi näha olema.
quote:serõi: Minu subjektiivne hinnang on, et uue raja 1.26,xxx on võrreldav vana raja 1.00,xxx ajaga.
Ma vaatan ka, et see suhe on täitsa paigas - tambovi koefitsent oleks siis ca 1,4+ sekundites. Nii arvestades teeks mu kunagine vana raja 1.07, uue raja 1.36, mis on täitsa reaalne. Võibolla peaks isegi nõksa kiiremini sõitma, et vana raja 1.0 välja jookseks - 1.25
OT 38 30 juuni 2013Puhtaid aja püüdmise ringe oli jah raskem saada paljude ja erinevate rajalolijate seltsis, kuid sellevõrra oli ka palju põnevam . Seega, oli tõesti tore üritus ja arvan, et sellises stiilis võiks jätkata, tänan !