Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
auto24ringi avamine ja OT37, 27.4.13Opentrackil käidud ja muljed positiivsed, rada muidugi ise on võrreldes eelmisega super! Õnneks pole ma Saksamaal vms kohtades "päris" ringradadel käinud ning minu jaoks tundubki, et palju parem enam olla ei saakski
Mõned videod seekord -
Autos oli üleval tavapärane GoProHero5 aka Samsung SG3, mis on teibitud tahavaatepeegli külge ning mõni video sõidust.
Esimeseks kiireim ring, mida toetab ka www.racechrono.ee mobiilisoft ning tänu millele näeb GPS-i kiirust, G-si ja asukohta rajal.
Kuna seekord oli päris palju autosi, siis kiireimail ringil tuli teha 3 möödasõitu.
Siin ühe pikema sessiooni video
4:45 peal läheb mul päris napilt, nimelt stardi sirgel, kus hommikupoole oli vesi on päeva peale vesi ära kuivanud ning asemele jäänud paks tolmu ja liiva kiht...igatahes läheb hästi ning kiirusel 170km/h jääb sein lõhkumata. Tuleks mainida, et terve rada oli talvest korraliku tolmukihi all ning tihtilugu oli tunne nagu sõidaks kruusateel, kuna eessõitva auto alt tuli liivapilv.
5:30 peal on üks lõbus E36 mees, kes näitab mulle suunaga märku et tuleb eest ja seejäärel satub liiga hoogu ning teeb peaaegu pirueti peale kiiret kurvi mu nina ees. Video pealt küll ei paista, aga päris korralikult tuli pidurdada.
Siin veel ühe sessiooni video
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
auto24ringi avamine ja OT37, 27.4.13Aitäh seekord Audrus käinud Opentracki-trahvale, kohal oli suurem osa "vanadest olijatest" ja ka palju uusi. Autosid oli rajal palju aga peaageu kõik käitusid eeskujulikult ning puksiirautol oli tööd vähe. Ainukesed pukseerimised olid seotud kahe motoririkkega.
Kohalolnud nägid lisaks vahvat avamis-showd, loodetavasti näidatakse väikest kokkuvõtet mõnes telekanalis? Ka sööki-jooki jätkus õhtuni välja.
Audrusse loodud elegantne ja moodne keskkond meelitab kindlasti kohale jõukamat ja edukamat noort rahvast, seda oli juba seekordsel avaüritusel näha, üks käis rajal, vaimustus, helistas ja kutsus sõbra, lasime ka tema rajale jne. Loodetavasti sõnum levib.
Ahjaa, mul oli meeldiv võimalus tutvuda Ari Vatasega, pakkusin talle küüti paraadringideks oma autos, lisaks tegi vanameister mitmed kiired ringid auto24ringi Toyotaga. Kahjuks (või Andrese õnneks??) ei olnud nendes autodes ajavõtuandureid.
auto24ringi avamine ja OT37, 27.4.13Üksi viimase kogemuse pärast tasus ehk üritus korraldamist :-) Nimetatud taat istub oma rolli suurepäraselt ja tundub, et ta ka ise hindab seda. Mulle tundub järjest enam, et pean Vataneni ametisse kutsumise mõtte autorile eraldi välja tegema...
Üritus oli väga lahe, aitäh korraldajatele, isand Hallile ja põnevate autode omanikele. Ise tulin olude sunnil talvise eritehnikaga ja vabanesin edukalt piduritest + avastasin radiaatorivahetamisvajaduse. Oli tegus päev.
auto24ringi avamine ja OT37, 27.4.13Uus rada on tõesti asjalik asi mida kontori aknast vaadata.
Tore et kellegi isikliku unistuse realiseerumine täitis ka paljude teiste unelmad
Sai kah 1 video vändatud:
Eessõitev bemar pingutab päris kõvasti "Laenumaakleris"
Raja kohta niipalju et OT kontekstis on uus kiire kurv ehk pisut liiga
kiire/ohtlik turvata autode jaoks. Samas ringiaja sõltuvus selle läbimise kiirusest
on väga suur... Aga noh samas eks ta eraldab terad sõkaldest
auto24ringi avamine ja OT37, 27.4.13Asjaolude kokkusattumusel sattusin esimest korda OT-le tõeliselt kiire autoga, samas ebaõnnestus rehvivalik seetõttu täiesti :P ja lõpuks jäi jälle üle arutleda, et mis oleks olnud, kui...
Minu eriline tänu Arved Hallile, kelle vastutuleku tõttu sain esimest korda ka GT86 natuke pikemalt proovida ja selle põneva sõiduriista iseloomu pisut tabada.
Ning muidugi jõudu-jaksu-mõistust Andresele ning kõigile tema mõttekaaslastele, abilistele ja kaasvõitlejatele. Meil on nüüd Eestis midagi, mida siin kunagi varem pole olnud - korralik kinnine ringrada. Andres rääkis küll, et tegelikult oli tal plaanis endale normaalse vaatega töökabinet ehitada, aga välja tuli hoopis monument. Oleks selliseid rohkem. Aitäh veel kord (ja palju-palju kordi)!
28.04.2013 at 14:40
2 edits. Last edited 28.04.2013 at 14:48 by tomcat
auto24ringi avamine ja OT37, 27.4.13Väga 5+ üritus. Ilmaga ka pigem vedas, mistõttu pärast lõunat läks rada ka paremaks. Lugematul korral öeldud juba aga rajakompleks ja rada on väga super. Endal sai trikitamisega mõne kiire ringi kokku pandud aga eks sellistel üritustel selgubki palju vajaka jäämisi auto juures. Pidurisaaga on põhiline mis vajab tähelepanu. Aga hea teada et varu on - nii autos kui sõitjas.
PS: Aegu vaataks küll. Kui vähegi mahti võiks ajad üles panna.
28.04.2013 at 15:19
1 edit. Last edited 28.04.2013 at 15:25 by lordvampire
auto24ringi avamine ja OT37, 27.4.13tomcat - mis see sant rehv oli siis? Ise jäin Federal 595RS-R'iga väga rahule. Odav ja vihane. Täiesti mõttetu mingeid kalleid Micheline vms UHP tänavarehve põletada rajal kui siuke kraam on müügil.
auto24ringi avamine ja OT37, 27.4.13Vaatasin seda "aiaiai" video oma 3x aga ei suuda tuvastada ühtegi kohta, kus ohtlik olukord oleks. Mitte üldse ironiseerides või targutades.
Sellisel juhul a la radalle.com või Gatebil on lausa katastroof
auto24ringi avamine ja OT37, 27.4.13Ohtlikud olukorrad tekivad rumalate juhuste kokkulangemisel, nende välistamiseks on loodud OT-juhend. Antud juhul liikus BMW aeglaselt ja Porsche paistis mulle peeglist kaugel - mõtlesin rahulikult mööda minna ja jätsin igaks juhuks ka vasakule ruumi. Minu viga oli selles, et unustasin suuna sisse panna ega veendunud, kas taganttulija saab minu manöövrist aru. Porsche juht poleks aga tohtinud mööda minna, sest minul polnud paremat suunda sees - järelikult polnud teda nähtud. Asi oleks võtnud hoopis teravama tooni, kui oleksin reastunud rohkem vasakule ja kogu situatsioon oleks juhtunud kurvile lähemal. Nagu ütlesin, püüan olla edaspidi hoolsam.
quote:HrHunt: tomcat - mis see sant rehv oli siis? Ise jäin Federal 595RS-R'iga väga rahule. Odav ja vihane. Täiesti mõttetu mingeid kalleid Micheline vms UHP tänavarehve põletada rajal kui siuke kraam on müügil.
Ei olnud sant rehv, väga hea oli - talverehv, lamell. Tegelt ka.
quote:ICE: Vaatasin seda "aiaiai" video oma 3x aga ei suuda tuvastada ühtegi kohta, kus ohtlik olukord oleks. Mitte üldse ironiseerides või targutades.
Sellisel juhul a la radalle.com või Gatebil on lausa katastroof
Eks ise rooli taga olles ja eelmalseisjana videot vaadates peavadki tõlgendused erinevad olema :P Lainurkobjektiiv annab ka oma osa. Ja no ega neid olukordi saa kuidagi napikateks pidada, see on õige küll. Võib-olla olen ma ise liiga pehmo?
Aga selgituseks. Esimene “moment” oli siis, kui kolla-valge Honda lasi Tiigi kurvi eel sinine Subaru mööda ja siis järsult trajektoorile tagasi pööras. Kuna teise kiire taganttulija mittemärkamine kuulub lollide avariipõhjuste klassikasse, siis olin ma selleks ka enam-vähem valmis, pealegi oli niikuinii pidurdusmaa ja seega reageerimisruumi jätkus.
Eks Honda oli muidugi ebamugavas positsioonis, teine variant oleks tal olnud minu möödalaskmiseks seisma jääda. Läbisin kaks järgmist sirget väga ettevaatlikult Hondaga korralikku vahet hoides ja olin ootamatusteks valmis. Kuna tegu tundus olevat superkrossi autoga ja enne ta kordagi suunda ei näidanud, siis ma eeldasin, et tal polegi suunatulesid. Otsustasin, et lähen mööda alles siis, kui ta tõesti selgelt näitab, et on mind märganud.
Teine “moment”, kui Honda minu ees peaaegu pirueti tegi, oli enam-vähem ettearvatav. Võtsin hoo täiesti maha, aga kuna Honda jäi paremasse serva ja liikus edasi väga aeglaselt, sain aru, et ta on mind märganud. Hoidsin igaks juhuks hästi vasakule ja lükkasin möödasõidusoovi märkimiseks suunatule sisse. Eespool oli paremas servas näha veel kaks aeglast masinat, kollane BMW ja hall Subaru, millest sinine Subaru ja veel üks auto olid just äsja möödunud. Kuna mul oli suund sees ja BMW-l ohutuled vilkusid, eeldasin, et sellega on luba möödasõiduks olemas. Jälgisingi ainult BMW-d kui rivis esimest ega osanud Subarust midagi karta, kuid igaks juhuks hoidsin endiselt vasakule. Aga kui Subaru rivist välja hüppas, olin siiski nii valmis, et jõudsin pidurdada. Pealegi oli Kaido Subaru roolis piisavalt ettenägelik ja hõivas ainult keskmise teekolmandiku, jättis vasakpoolse mulle ja niimoodi vaadates mingit “momenti” polnudki.
Ma ei kavatsegi siin kedagi süüdistada, lihtsalt kirjeldan. Pahatahtlikkust polnud ju kuskil, tegijal juhtub ikka ja pealegi olid kõik asjaosalised eeskujulikult valvel, et “päris” olukorda ei tekiks. Üldine distsipliin oli ikka väga hea ja korraldajad Rustangi isikus kiitsid seda ka.
auto24ringi avamine ja OT37, 27.4.13Tere ka, krt rajakompleks on ikka väga bueno - tänud tegijatele ja eriti Andresele.
Ise ma kahjuks pole uue rajaga veel sõbraks saanud, kuigi hommikusel poolniiskel ja suht libedal 2. sessioonil sain sügisesest ajast ca 5 sek. maha viilida selle 7 ringi jooksul, mis ma laupäeval teha sain (ilmselt aitas esipidurite väike upgrade natuke kaasa).
Nimelt nii sügisel, kui ka nüüd lõppes minu sõit kerges auruvines lõdviku sabaandmise probleemi tõttu. Ei saagi aru, kas lõdvikud rabedad, ülekuumenemine (andur valetab) või plokikaane tihend (rõhk veesärgis) - peab järgi tsekkima. Õnneks sain seekord rajalt maha ilma et selle jahutusvedelikuga üle üleks valanud.
Aga jah - kahju, et pärastlõunast kuiva rada ja slikki ei saanud ära proovida...