Poster |
Message |
Taavi |
Z28, TA, ACR
http://www.evo.co.uk/news/evonews/288829/2014_chevrolet_camaro_z28.html
Tühimass u. 1732 kg on tagaveolise hobi-rajaauto jaoks pisut palju, sama raske GTR'i puhul on abiks nutikas nelivedu.
Aga ülbe näeb välja, kiirestisõidu juppide nimekiri on asjalik ja kindlasti teeb ka väga mõnusat häält
ZL1 maksab 54,995 USD, seega Z28 peaks pisut soodsam tulema.
Kindlasti on kõik lugenud Viper TA artiklit:
http://www.motortrend.com/roadtests/coupes/1303_2014_srt_viper_ta/
Nüüd on olemas ka juba ACR versioon, välja näeb väga edev ja on kindlasti ka väga kiire
http://www.roadandtrack.com/car-news/new-cars/new-cars-srt-viper-acr
Tore, et ameeriklased on selliste autode puhul manuaalkastide juurde jäänud. Kuigi Porsche klient on mõnevõrra erinev, siis mina arvan, et nad toovad PDK-le lisaks manuaali ka tagasi GT3/RS puhul. Sest kiirusest ja kasutusmugavusest veelgi olulisem selliste autode puhul on vahetu sõiduemotsioon. Kes 100tuh eur + rajasuunitlusega autosid soetavad minu hinnangul just sellist emotsiooni otsivadki, automaadiga autosid on neil ülejäänud garaaž niigi täis. |
28.03.2013 at 13:50 |
|
peep Moderator |
Z28, TA, ACR
Camaro on lahe niisama ringi sõita, rajale eriti ei viitsiks ja ega vist siinpool lompi nendega keegi eriti rajale ei trügigi. Eelmisel aastal ühte 302 Mustangit nägin Belgias rajapäeval aga see oli ka kõik muskelautode kategooriast. |
28.03.2013 at 15:08 |
|
|