Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
OT XVIII järelkajaTänud korraldajaile! Koonuste ja pidurdusmärkide idee oli super, mina sain hoobilt esimese sessiooniga sekundi oma senisest parimast ajast maha ja see oli veel sisseelamise jaoks poole gaasiga, ja kõiki kurve ei jõudnud veel viimase piirini lihvidagi. Kahjuks vedas tehnika jälle alt, aga eks ta ole juba palju kannatama pidanud kah
OT XVIII järelkajaTõesti kordaläinud üritus minu meelest. Kiireid oli palju, aga Härra Lille sõidustiil ja trajektoor olid lihtsalt nii head, et suu jäi lahti.
Kahju oli golfi omanikust ja sõbrast kelle vectral pooltelje ots alla andis.
Seekord olin sõbrale kaasa elamas, kuid järgmisel hooajal olen ka ise rajal.
Ja nende suurepäraste ürituste korraldamise eest Avole ja Peebule ka suur aitähh.
OT XVIII järelkajatänud omaltpoolt ka, täna oli väga lahe autode seltskond koos - Porsche Carrera GT,uus BMW M5,mitmed Porsche 911-d, 2xCorvette Z06, palju evo-si, veel rohkem imprezasi, Honda S2000, viper jpm põnevaid masinaid...kaastunne neile kõigile, kes kohale ei saanud/viitsinud tulla. Loodetavasti said uued tegijad hamba verele ja neid kohtab ka kevadel
Ise võin oma sõiduga vägagi rahule jääda, lootsin vaikselt, et ehk parandab Porsche Cup-i 400km sõitnud slikk mu aega ehk 2seki võrra, kuid suutsin 1:06.4 pealt aja saada 1:03.1 peale(kevadel esimesel üritusel oli 1:10.2..progress täiesti olemas) - üle 3 sekundi mis näitab, et kas kulunud tänava rehvid falken ja fulda on ikka eriti jama valik või veel rohkem kulunud Porsche Cup väga hea valik
Samuti sain täna esmakordselt tõeliselt aru, et 911 turbo tagumik on jõle raske(30:60 oli vist suhe), ehk asja võimendas ka see, et nii taga, kui ka ees 235 laiusega slikk oli ja taha suunab Porsche 4 vedu tunduvalt rohkem jõudu, kuid igatahes kurvi liialt kiirelt sisenedes tahtis tihtilugu tagumik enne nina kohale jõuda...tänava rehviga hakkas rajalt välja libisema kogu kere.
Seekord oli kuidagi jõle palju prahti rajal, küll muld, kruus, liiv, kivid jms, peale S-i sõitsid mitmed välja(ka mina), üks golf suutis katuse panna ning üks E34 BMW(mis päris nobe oli) taha kraavi sõita - õnneks mõlemal läks õnnelikult ja peale kere tööde erilisi kulutusi pole...kas mingeid harjamehi ei ole võimalik palgata? 25 lisa eeku igalt ühelt võib nii mõnelgi mitu tuhat säästa remondi pealt, lõpu poole igatahes kurvidesse õigeid sisenemisi/väljumisi jälgida ei saanud, kuna paljudes nendes kohtades oli praht maas ja kuratlikult libe
wirx@ootab kevadet juba
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
OT XVIII järelkajaSuured tänud ja edu ürituse eestvedajatele, ning et neil jätkuks ikka entusiasmi ka tuleviku ürituste jaoks !
Rajatähised olid tõesti head asjad sest muutis sõidu ohutumaks ja tundus et ka veidike kiiramaks, kui suutsin enda jaoks kindlaks teha millise pidurdusmärgi juures või milliste vahel pidurdama hakata.
OT XVIII järelkajaTänud korraldajatele, üritus oli 5+ ja ilmaga ka õnneks vedas!
Isiklik rekord sai tänavakummidega kirja ja ise jube rahul
Jääme tulemusi ootama...
OT XVIII järelkajaTore päev -
korraldajatele jaksu ja loodetavasti saab kevadeks ka naisperet korraldamisele juurde - nagu pärast audipäeva siin räägitud sai - see oleks nagu täpp i peale .
Katust oma silme all ei olnudki varem näinud - päris võimas - hea, et kõik hästi lõppes. Enda vend sai mul maigu suhu, eks näis mis kevadel teeb - ise sain Evo't "proovida" ja olen natu nagu müüdud mees - poest ostes ilmselt parim hind/allroundsupercar - tänud siinkohal jura'le suurepärase elamuse eest - eks näis äkki kevad juba teise autoga.
Seoses viimase korraga oli vist lubatud kõik selleaasta koonused puruks sõita
Super (nagu alati).
OT XVIII järelkajaKa minupoolt tänud korradajatele ning jõudu ja viitsimist järgmine aasta sama korrata. Rajatähised on kiiduväärt asjad, tänu nendele oli kuidagi kindlam sõita ja parandasin sekundiga on rekordit.
Kahju sellest Golfi omanikust aga kõige tähtsam, et tema endaga midagi ei juhtunud.
08.09.2007 at 21:12
1 edit. Last edited 08.09.2007 at 21:13 by Graabel
OT XVIII järelkajasain kah oma esimese OT ära sõidetud ja nagu arvata meeldis väga..!
auto pidas ennast suhteliselt hästi yleval (õli ülekuumenemise probleem kadunud peale radika installi )
soov oli sõita alla 1.10 aga kahjuks jäi 1.10.292 vms parimaks
aga soov se yle sõita just tänavarehviga ja kindlasti ei saa se olema keeruline..
OT XVIII järelkajaIse polnud peale Riia üritust kiiresti sõitnud ja Pärnu rajal sai tõsisemalt viimati kevadisel OT'l sõidetud, ning seetõttu läks sõidurütmi ja joone leidmisega aega, ning ega ta päris lõpuni kätte ei tulnudki. Peab tihedamalt harjutama, et käsi "lahti" oleks. Muidu oli järjekordselt õnnestunud päev, ilm soosis üritust ja kohal oli palju kenasid autosid koos huvilistest juhtidega, kes neid autosid sihipäraselt kasutasid. Kui on rada, kus sõita kannatab, siis järgmisel aastal jätkame.
Nüüd võiks lumi kiirelt maha tulla.
08.09.2007 at 21:45
1 edit. Last edited 08.09.2007 at 21:48 by peep (Moderator)
OT XVIII järelkajatänud Peebule ja Avole ja teistele korraldajatele, pidurdusmärgid oli ka väga hea idee, aitab just kiiretes kohtades mahapidurdusel!
märkusena: auto nr 37 oli vist kiireim automaatkastiga auto
____________________________
Dr. Mopar is far better than any other doctor.
Try our new Hemiagra and Hemialis medicines: e-body, b-body or eb-body to distress or smthng like that :)
We are not responsible, if You will get long term heavy addictv8ion after.
OT XVIII järelkaja520i kere + M5 3,6l mootor (232kw) + Nitro. Kas seda nitrot ta ka rajal kasutab - ei tea...
---------
Aga kes siis see kõikse kiirem oli ja mis jäi parimaks ajaks?
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3
Ahjaa, kes märkas, siis ajavõtu juures asuvatesse betoonpaneelidesse oli keegi öösel päris rajult sisse lajatanud - betoon oli puruks! - kusjuures ringi oli läbitud tagurpidi. Eriste mehed korjasid sündmuspaigalt "asitõendeid" (= purunenud esiosa tükke) ja arvasid, et sõitja on neil teada - Pärnu on väike koht.
09.09.2007 at 11:24
1 edit. Last edited 09.09.2007 at 11:38 by rustang (Moderator)
OT XVIII järelkajaNojah, ei teagi mis puudu oli, aga 300 km sünnihetkest mootoriga OT-le jõudnuna oleks oodanud paremat minekut. Kompressor oli pisikesel peal, aga osa rõhku oli kuhugile kadunud. Tundub, et ka rehvide aeg on ümber saanud, kuigi mustrit parasjagu alles. Seekordne tagajärg pärast sellist kihutamist on tagarattalaagri undamine. Mootorist võrreldes aastatagusega midagi ei lekkinud ja muidu toimis kõik korralikult. Ilma pidas kuivana. Oleks rohkem märga ka lõpu poole olnud, siis saanuks ka märjal testida.
Seekord olin egoist, ja hoidsin kaamerat oma auto küljes Sain kaadreid esiklaasi küljest ettepoole, tagaklaasi küljest väljas tahapoole ja parempoolse ukse küljest ettepoole. Näis millal jõuan midagi tervikuks klopsida. Tänud minu poolt korraldustiimile ja üritustel osalejatele. Ilma nendeta selliseid üritusi poleks. Loodan järgmine aasta juba kiirema tehnikaga samas keres rajal olla.
____________________________
Belief is harder to shake than knowledge
OT XVIII järelkaja--------------------------------------------------------------------------------
BlueStang: homme siis vaatab, mis talveautoks soetatud täiesti stock (ainult vööd panen rajasõiduks sisse) tänavarehviga GT mustang suurel rajal teeb - kui 1:15 ära tuleb, siis on ainest edasi nokitseda sellega
--------------------------------------------------------------------------------
Garfield: Kuule lõpeta nüüd jutt, seda aega sõideti 2005 aastal (aeglasema shikaaniga) diisel-Golfiga. Aga soovin kõigile meeldivaid sõiduelamusi, kahjuks seekord ei saa ma osaleda.
--------------------------------------------------------------------------------
Mõnus päev jälle! Tänud Garfieldile inspireerimise eest - sai uue apastraadiga 1:12.116 sõidetud. Enda meelest väga hästi, arvestades, et võidusõiduslikiga kopraga (millel 100hp rohkem, racing vedrustus, shifter, korvistmed/vööd, reguleeritavad amordid ja igasugu pukse sildades) oli parim aeg 1:09:8xx Vähemalt ise jäin väga rahule - kuidagi olulisemalt kergem oli selleaga sõita ka, isegi nahk ei läinud soojaks kuigi 5 ringi asemel 7 kiiret sai korraga teha. Vast oleks kiiremini ka saanud, aga rajamärkide kasuteguri tundmaõppimiseni seekord ei jõudnud.
Hea oleks nüüd pilte vidosid vaadata, kus paistaks auto käitumine ka väljaspoolt
Edit: Kas jesper ja que jõudsid ilusti koju?
09.09.2007 at 16:07
7 edits. Last edited 09.09.2007 at 16:56 by BlueStang
OT XVIII järelkajaSuured tänud korraldajatele!
Pidurdusmärgid tegid tõesti pidurdamise kergemaks aga apexi koonusele mina pihta küll ei saanud, kogu aeg sattusin varem kurvi sisekülge. Kahju ainult, et suvi meil nii lühike on