Poster |
Message |
indro |
Rehvitüüpide määramine (tulemustes) OT laadsetel üritustel
Teema algatasin peamiselt sellepärast, et edaspidi oleks kõigile (k.a minusugune võhik) selge mis rehv läheb tulemustes T ja mis S alla. Hetkel kohe üks näide ka - Tarmo Sild märkis enda Michelin Pilot Sport Cup-d tavarehvideks ja nii ma lisasin ka tabelisse. Natukene peale edetabeli üles panekut tuli aga kasutajalt jura mail, et neid rehve peaks hoopis S-ga tähistama. Iseenesest olen Tarmoga päri kuna antud rehvid ikkagi omavad mustrit ja ei näe välja nagu slickid. |
29.08.2007 at 22:37 |
1 edit. Last edited 29.08.2007 at 22:38 by indro
|
jura |
Rehvitüüpide määramine (tulemustes) OT laadsetel üritustel
Mina olen aru saanud, et r-compound rehv on S (olgu ta siis mustriga tänavalegaalne või päris võidusõidu - neil küll ka pidamise vahe reaalne olemas, aga nii täpseks vist ei maksa minna) ja kõik muu on T.
edit: aga täpne olekski vast siis kolm kategooriat teha, T (tavarehv), TS (tänavakõlbulik slikk või poolslikk, kuidas keegi kutsub), S (võidusõidu slikk) |
29.08.2007 at 22:42 |
1 edit. Last edited 29.08.2007 at 22:46 by jura
|
wirx |
Rehvitüüpide määramine (tulemustes) OT laadsetel üritustel
aga täpne olekski vast siis kolm kategooriat teha, T (tavarehv), TS (tänavakõlbulik slikk või poolslikk, kuidas keegi kutsub), S (võidusõidu slikk)
täiesti poolt sellel mõttel, minu teada olid enam vähem kõigil ees otsas olijatel toyo R888 vms tänava slikid all, ehk siis samast haakuvus klassist, mis Tarmo Michelin Pilot Cup-id
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla |
29.08.2007 at 23:20 |
|
kronja |
Rehvitüüpide määramine (tulemustes) OT laadsetel üritustel
kas rehviklasside asemel pole mitte lihtsam kohe rehvi nimetus/suurus kirja panna? võistlus meil pole (eksju), trahvisekundeid paremad/halvemad rehvid ei too, samas kui kedagi tõesti väga huvitab siis saab ise liigitada rehvi nimetuse järgi, kumb on tänav ja kumb on slick
(kui päris peeneks minna võib ju hakata eristama kulunud tänavarehvi, värsket sissesõitmata slicki, ja ma ei tea mida veel)
imho |
29.08.2007 at 23:53 |
|
Silwer |
Rehvitüüpide määramine (tulemustes) OT laadsetel üritustel
quote: indro: Teema algatasin peamiselt sellepärast, et edaspidi oleks kõigile (k.a minusugune võhik) selge mis rehv läheb tulemustes T ja mis S alla. Hetkel kohe üks näide ka - Tarmo Sild märkis enda Michelin Pilot Sport Cup-d tavarehvideks ja nii ma lisasin ka tabelisse. Natukene peale edetabeli üles panekut tuli aga kasutajalt jura mail, et neid rehve peaks hoopis S-ga tähistama. Iseenesest olen Tarmoga päri kuna antud rehvid ikkagi omavad mustrit ja ei näe välja nagu slickid.
Rehvi määramistega on pidevalt ka varem eksitud. Eksituse põhjustab see et need rehvid on tänavalegaalsed ja nendega võib iga päev töö ja kodu vahet ka liigelda (paljud seda ka teevad). Michelin Pilot Sport Cup on tänavarehv. Sama moodi on tänavarehv ka Toyo R888 mida kasutab enamik nendest kes olid märgitud "S"-iga. Ja need mõlemad kuuluvad ühte ja samasse kategooriasse - Track Day Tire. Ei ole suurt vahet ka nendel kahel rehvil pidamises. Viimaste testide kohaselt pidi Cup rajal R888-st isegi parem olema. Päris racing slickiga olid rajal vaid üksikud: Roul, Lill ja vist ka see rinka golf?
____________________________
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW E46 S54 SMG VF570 supercharged & BMW F25 X3 |
30.08.2007 at 00:55 |
|
rustang Moderator |
Rehvitüüpide määramine (tulemustes) OT laadsetel üritustel
OT-l kasutatavad täisslikid ei ole siiamaani andnud erilist eelist tänavasliki suhtes, kuna kasutatakse reeglina kellegi vanu "pastlaid" vms ja pole (veel?) näinud, et keegi tutika sliki alla keeraks ja siis imeaega sõitma läheks. |
30.08.2007 at 07:00 |
|
Lembit |
Rehvitüüpide määramine (tulemustes) OT laadsetel üritustel
quote: Silwer: Päris racing slickiga olid rajal vaid üksikud: Roul, Lill ja vist ka see rinka golf?
Punane Golf I oli kah "päris" slickiga. Sellise täpselt Avo kirjeldusele vastavaga
Aa, btw Avo, mina olen näinud, kuidas meil OT'le tuleb auto tutika rinkaslickiga. |
30.08.2007 at 07:49 |
|
indro |
Rehvitüüpide määramine (tulemustes) OT laadsetel üritustel
Ma võin nüüd täiega mööda panna aga kas varem ei olnud nii, et S = spetsiaalrehv (mitte vaid slick). Siis poleks mingit probleemi rehvide liigitamisel, Michelin Pilot Sport Cup on küll välimuselt tavarehv aga põhimõtteliselt on tegemist rehviga millel ringraja suunitlus.
|
30.08.2007 at 07:55 |
|
devilc
Moderator |
Rehvitüüpide määramine (tulemustes) OT laadsetel üritustel
Pilot Sport Cupi teemalist diskussiooni on ka varem peetud. Kui meeles pidada (nagu indro mainis), et S = spetsiaalrehv, mitte slikk, ei tohiks raskusi olla. Tehasest on selliseid all vähestel masinatel (M3 CSL, GT3, Lambo ja Ferrari rajasuunitlusega versioonid, Lotus Exige). Muud ostavad taolised endale ise.
Ühesõnaga rehv, millega lompides hoo maha võtate ja sügisel külma ja märjaga eriti sõita ei taha. |
30.08.2007 at 08:19 |
1 edit. Last edited 30.08.2007 at 08:21 by devilc (Moderator)
|
peep Moderator |
Rehvitüüpide määramine (tulemustes) OT laadsetel üritustel
S rehvil on treadwear indeks alla 100. Samas ei ole see eristamine kriitilise tähtsusega, ega meil eraldi arvestust pole. |
30.08.2007 at 09:50 |
|
devilc
Moderator |
Rehvitüüpide määramine (tulemustes) OT laadsetel üritustel
quote: peep: S rehvil on treadwear indeks alla 100. Samas ei ole see eristamine kriitilise tähtsusega, ega meil eraldi arvestust pole.
Või täpselt 100, nagu Toyo RA-1 rehvil. Samas, karmimad tänavarehvid kipuvad kah sinnakanti. Aga nagu ütlesid, lõpuks pole see juuksekarva lõhkiajamine nii oluline, kuna meil pole võistlus siiski.
|
30.08.2007 at 13:17 |
|
5.0 |
Rehvitüüpide määramine (tulemustes) OT laadsetel üritustel
quote: devilc: quote: peep: S rehvil on treadwear indeks alla 100. Samas ei ole see eristamine kriitilise tähtsusega, ega meil eraldi arvestust pole.
Või täpselt 100, nagu Toyo RA-1 rehvil. Samas, karmimad tänavarehvid kipuvad kah sinnakanti. Aga nagu ütlesid, lõpuks pole see juuksekarva lõhkiajamine nii oluline, kuna meil pole võistlus siiski.
lihtsalt ääremärkusena RA-1l on 40
|
30.08.2007 at 13:59 |
|
xjan |
Rehvitüüpide määramine (tulemustes) OT laadsetel üritustel
R888-l peaks olema treadwear 100
____________________________
BMW 1M ... |
30.08.2007 at 14:28 |
|
HoCi |
Rehvitüüpide määramine (tulemustes) OT laadsetel üritustel
kui ma mööda ei pane, siis minu omal on 120 (r888)
____________________________
Porsche 911 Turbo X50 02'
Ex: Honda Civic VTi 1,6T |
30.08.2007 at 14:52 |
|
rustang Moderator |
Rehvitüüpide määramine (tulemustes) OT laadsetel üritustel
R888 on ju olemas 3 erineva kummiseguga. |
30.08.2007 at 15:15 |
|
que |
Rehvitüüpide määramine (tulemustes) OT laadsetel üritustel
quote: 5.0: quote: devilc: quote: peep: S rehvil on treadwear indeks alla 100. Samas ei ole see eristamine kriitilise tähtsusega, ega meil eraldi arvestust pole.
Või täpselt 100, nagu Toyo RA-1 rehvil. Samas, karmimad tänavarehvid kipuvad kah sinnakanti. Aga nagu ütlesid, lõpuks pole see juuksekarva lõhkiajamine nii oluline, kuna meil pole võistlus siiski.
lihtsalt ääremärkusena RA-1l on 40
Neid on siis lihtsalt erinevaid, sest toyo.com väidab, et on 100. Yokohama A048 on 60, uus ja vana Michelin Pilot Sport on 220 ja nt. Sport Cups 80. |
30.08.2007 at 15:34 |
|
devilc
Moderator |
Rehvitüüpide määramine (tulemustes) OT laadsetel üritustel
RA1-l oli 40, aga muudeti 100-ks, kuna Toyo leidis, et tegelikult kulub see asi nii. Rehv ise jäi samaks. |
30.08.2007 at 16:32 |
1 edit. Last edited 31.08.2007 at 09:30 by devilc (Moderator)
|
5.0 |
Rehvitüüpide määramine (tulemustes) OT laadsetel üritustel
quote: devilc: RA1-l oli 40, aga muudeti 100-ks, kuna Toyo leidis, et tegelikult kulub see asi nii. Rehv is jäi samaks.
tegeliku kulumise osas on õigus, sest see 40 RA-1 kulus mul isegi pisut aeglasemalt kui ligilähedastes tingimustes kasutatud 100ne R888
|
31.08.2007 at 08:51 |
|