Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Trennid 2012Oleme veel reaalsest sõitmisest mõne kuu kaugusel, kuid pikka aega olen juurelnud selle üle, et kuskohas see aasta ennem esimesi etappe autot sisse sõita ja natuke reaalselt sõiduaega koguda? Pärnu ilmselgelt on väljas sellest loetelust eks. Kardirajad ka nagu ei eruta, sest üle teise käigu eriti hoogu ei ole võimalik saavutada. Ainsa võimalusena näen lennuvälju. Haapsalu on lähemal kui Tartu, aga kas on ka vahet kummal käia või kumb rajakatte poolest etem on. Kui keegi oskab Eesti piires veel midagi välja pakkuda siis oleks tore teada.
Trennid 2012Pärnust ma sõidaks enne Riiga kui Haapsallu. Ega need lennuväljad just väga head pole selleks ja ma pole eriti kindel, kas Tartus üldse oleks võimalik, seal on mitmed rajad suht ebatasased ? Haapsalus peab kohalikult Kaitseliidult kasutamise jaoks loa taotlema.
30.01.2012 at 15:46
1 edit. Last edited 30.01.2012 at 15:56 by peep (Moderator)
Trennid 2012Tartus saab sõita küll, kuid et mitte ainult otse sõita, tuleks mingi rada ära tähistada, näiteks kohapeal vedelevate vanade rehvide abiga.
Miski muidugi ei garanteeri, et keegi neid rehve laiali ei loobi vahepeal, kuid maailmas polegi midagi eriti kindlat ja aerosooliga saab asukohad ju ära märgistada vms.
Rajakate on nagu ikka paarkümmend aastat vanal betoonlennuväljal: plaatide vahed on tunda, kuid täiesti sõidetav on.
Trennid 2012Raadil toimusid veel kümmekond aastat tagasi päris EMV etapid. Tõele au andes oli siis võimalus päris ringrajale veidi lähedasem asi teha, kui auto-x laadne asi, mida praegune olukord võimaldab.
Trennid 2012Esmatähis olekski koht, kus saab korralikult jala sirgeks vajutada, seadistada ja masseerida mootorit. Vajadusel ka rooliga paremale vasakule oma äranägemise järgi jõnkse või kaarekesi teha. Kui on lai lennuväli, siis võin mõlemas suunas sõites iga kord täitsa oma äranägemise järgi kasvõi ühest servast teise laveerida. Haapsalu tagumisest rajast mäletan sõbra jäiga Datsoniga sõites vaid betooni liitekohti. Samas see osa, kus drifti sõideti oli täitsa söödav.
Eks tuleb siis kaitseliiduga sõbraks hakata kevade poole.
Kas keegi peale minu tunneb veel sama mure, et pole kusagile Eesti riigi piires sõitma minna? Kui jagab, siis mis järeldustele on jõutud?
Trennid 2012Trennikohaga on ehk veidi lihtsam kui päris võistlusrajaga. See võib olla väga ajutine, ka oluliselt lühem, veidi kitsam jne. Ilmselt tuleks kõne alla ka mõne asutuse territoorium, kus on piisavalt siledat asfalti. Aga ennekõike kohaliku äriühingu juhtide poolt tahtmist ja mõistmist.
Näiteks mõni logistikakeskus või ka tööstuspargi teed, mõni tehase ala vms. Täiesti lambist Regio kaarti klõpsates pakuks välja Jüris asuva tööstuspargi teed (Kalevi kommivabriku ümber) või Laagris asuva DFDSi logistikakeskuse territooriumi (sinna sai paigutada ca 900m raja). Need nimed/ kohad on toodud puhtalt näidetena, kust leida lahendusi, mitte mingi konkreetse ettepanekuna.
Kui keegi huvitatutest omab mingit sidet sarnaseid territooriume omavate ärimeestega, siis võib ju sobivas õhkkonnas teema välja pakkuda.