Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
Nürka lähedal avalikul teel - LFA testsõitja sai surmaSee on VÄGA vana uudis ju.
Siin oli kuskil link LFA arendamisest, isegi seal mainiti, et testisõitja sai surma.
See video on ka siit läbi jooksnud, mu meelest.
Nürka lähedal avalikul teel - LFA testsõitja sai surmaÕnnetus juhtus suve alguse poole. Ta ei olnud mitte lihtsalt testisõitja, vaid nende kõige kogenum mees. Umbes nagu Röhl Porsches. LFA arendustöö oli puhtalt tema projekt ja võis oodata, et see katkestatakse peale õnnetust. Nad siiski otsustasid jätkata.
Nürka lähedal avalikul teel - LFA testsõitja sai surmaEi olnud sellest õnnetusest kuulnud ja oletasin ehmatades-kiirustades, et uus uudis. Vabandan spämmi pärast.
Lexusel on Nürka kõrval arenduskeskus ja kogu see LFA arendamine seal on olnud Lexusele nii tähtis. Kujutan ette mida tundis LFA organisatsioon seal. Aga lisaks on see ikka väga tõsine hoiatus erilisele ettevaatlikusele Nürburgringi-lähedastel teedel liikujatele. Pimedat kurvi lõigata ei või.
Nürka lähedal avalikul teel - LFA testsõitja sai surmaSeal võis ka olla, et mõlemad võtsid nõ teepervele nähes suurel kiirusel vastutulevat autot, aga teadupärast on ka jaapanis vasakpoolne liiiklus.
Sarnane situatsioon millepärast Loeb Wales-is katkestas.
Nürka lähedal avalikul teel - LFA testsõitja sai surmaSamasse teemasse helgemaid uudiseid:
Evo pidas Lexust Ferrari esimootoriga autode tippmudelist 599GTO-st paremaks ja nüüd viimane CAR arvas, et LFA on etem kui Aventador. Tore, et jaapanlased superautode mängus tagasi on (LFA ja GTR), konkurents on alati olnud edasiviivaks jõuks.
26.11.2011 at 14:21
2 edits. Last edited 28.11.2011 at 16:27 by devilc (Moderator)