Oled juba tqhq foorumi kasutaja? Su kasutajatunnus ja salasõna kehtivad ka siin foorumis.
Tuleb vaid tqhq foorumist välja logida ja siis ükskõik kummas foorumis uuesti sisse logida.
OT35Tänud kõigile kes kohal käisid ja korraldada aitasid, seekord tehti vähemalt üks rekord, välja sai antud täpselt 100 käepaela s.t. rajal käis kas roolis või kõrvalistujana 100 inimest!
OT35Aitäh korraldajatele. Kui teid poleks, peaks mingi uue meelelahutuse otsima, aga kõrges vanuses pole inimene enam õppimisvõimeline. Tore on käija ladusa korralduse ja sõbraliku feelinguga üritusel, lõppu jäetud Kaspari ja Ämbliku lammutamine tasus samuti ootamist.
OT35Jube-maru vahva oli. Korraldajatele viis punkti. Kaspari ja Ämbliku sõit oli ka muidugi täielik spektaakel, kohe kahju on inimestest, kes seda ei näinud.
28.08.2011 at 21:09
1 edit. Last edited 28.08.2011 at 21:12 by randomere
OT35Osalesin demovõistlusel, eelsõit oli niiskel rajal ja palju tähelepanu kulus rajal püsimiseks. Startisin 14 kohalt, tõusin ühe koha võrra eessõitja libastumise tõttu. 6-ndal ringil hakkas kütuse kättesaamise probleem, praegu arvan et kütuse etteande pump hakkas jukerdama. Järgnevad ringid mõtlesin vaid sellest et lõpuni jõuaks, sest aegajalt suri mootor välja, kuid jõudsin.
Väga super üritus oli, alates linna paraadist. Sõita sai jälle märjal ja kuival ning lisaks peaaegu võistlemine mis oli minu jaoks eriti põnev.
Väga tänan korraldajaid sellise võimaluse eest !!!
(paar videoülevaadet on ka plaanis üles laadida, niipaljust kui peale võeti, eks panen siis lingid kodulehele)
OT35Saugalt tagasi, aga auto jäi Pärnusse, tuleb täna sealt treilaga tagasi.
Vihma sadas, täis slikk oli all, jõudu ka natuke palju ning 6 käiguliste evo kastide kõige nõrgem lüli - 4 käik andis otsad suure pauguga, kastis auk sees ja õli väljas.
Sauga rada on kare ning vihmaga 99% ajast käisid 4 ratast pidevalt ringi, kuid vahepeal haakus pauguga ja arvatavasti ka see sama hetk tuli korraks hea pidamine ja nii ta läks.
Jäi videosse ka, see kord ma ei vahetanud 3nda peale stardi eelses, kuna 4ndaga oli ka piisavalt jõudu :s
Nüüd uut kasti vaja, 5 käigulised pidid olema tugevamad, on kellegil pakkuda?
Teine variant on USA-st tellida tugevdatud 6 käiguline, aga see võtab jälle korralikult aega.
Enne seda sai käidud paraadil linnas
____________________________
Soodsad sülearvutid siit --> Sülearvutid Laptopid.ee
Rinka huviline küsigu kindlasti % alla
OT35Paraadi ajal oli Pärnu muljetavaldavalt inimtühi, väidetavalt lõppes suvitushooaeg sellest päevast kui Soome lapsed kooli läksid?
Aga mis siis, vähemasti Linnavalitsuse ja Politseiga oli selle korraldamisel koostöö väga konstruktiivne ja äkki järgmisel korral on põhjust paraaditada juba uue raja avamise võtmes?
OT35Nii palju seltskonda näitab, et OpenTrack üritused on leidnud korraliku kasvupinnase ja loodetavasti traditsioon jätkub. Kummardus korraldajatele!
Stardijärjekord oli ka kõige paremas OT vaimus - vormelid, volgad, viperid, rinkaautod, tänavaautod jne. Polkast rokini suht.. ja vaatamata sellele, et palju erinevaid autosid rajal tundus, et ei tekkinud kordagi rajal otseselt probleeme.
Enda soorituse poolest polnud ka kõige hullem - tehnika kestis ja viimasel hetkel alla keeratud Kumhod õigustasid ennast täiega.
Suurepärane rehv auto tunnetuse ja sõidu õppimiseks, peab piisavalt, et oleks fun samas kõik libisemised on ilusti tunnetatavad ja kontrollitavad.
Väga positiivne üllatus mulle ses osas. Ei osanud tänavarehvist nii hea asja oodata.
Võtsin ka 1 sõidu videosse. Üritasin Anderi taga roikkuda aga no rahvaauto ei ole ikka Porsche..
OT35Kindlasti oli see üritus eriline ja mingis mõttes murdepunkt. Kuidas täpselt, ei ole võimalik hetkel öelda. Minimaalselt kasvõi selles mõttes, et rada saab olema edaspidi uus.
Lisaks oleme otsustanud talve jooksul läbi mõelda ja arutleda, mida inimesed soovivad OT ürituselt ? Kunagi oli tõmbejõuks võimalus sõita tänavamasinaga "päris" ringrajal ja saada teada oma ringiaeg mõõdetult elektroonilise ajavõtuga. Vanemad osalejad vast mäletavad, kuidas vabatahtlikud raja kõrval klahve klõbistades arvutisse numberid sisestasid ja üle joone sõites pidi pikivahet hoidma ? Aeg on edasi läinud ja täna on need mõlemad võimalused suhteliselt soodsalt kättesaadavad.
Samas aastate jooksul on tekkinud seltskond huvilisi, kellega on meeldiv aeg-ajalt raja ääres kohtuda, muljeid ning kogemusi vahetada ja samas mõned kiired ringid teha ilma, et peaks üleliia muretsema kas ringi aeg oli sekund kiirem või aeglasem ? Pole vaja kuuluda klubisse, omada teatud autot vms., igaüks on "oma". See on OT väärtus, mida sooviks säilitada.
Me ei läheks võistluse korraldamise teed, sest OT on meie jaoks demokraatlik ja pingevaba ettevõtmine, kus meeldiv ühendatud kasulikuga. Võistlus on teine maailm ja neid korraldatakse piisavalt.
Kuid igal juhul hea, et seekord nii hästi välja kukkus ! Palju rahvast, rajaolud servast serva ja kõik sujus suuremate intsidentideta. See näitab, et asjal on endiselt jumet. Talv on pikk ja on aega mõelda mis ja kuidas ? Peaasi, et Andres ikka raja valmis saaks.
29.08.2011 at 16:27
1 edit. Last edited 29.08.2011 at 16:27 by peep (Moderator)
OT35Lahe sündmus oli. Ma ise küll meie palangabemmiga kiiresti ei saanudki sôita, sest alguses oli märg ja pärast tuli mingi elektrijama (ilmselt vist väntvôlli asendiandur, sest pärast Palangat pôhjustas ta mootori avariirežiimi mineku, kuid pärast veateate kustutamist justkui probleemne kuni demosôiduni enam polnud) sisse, mistôttu mootor enam normaalselt ei käinud.
____________________________ Porsche Ring - ilmselt parim ringrada Põhjamaades.
quote:inz19:Lõpus ühinestart oli hea. Neid võiks rohkem olla.
Rohkem kui 20 tükki aastas, pluss veel Superkrossid ja Lätis-Leedus toimuvad etapid Wow.
____________________________ Vineda Racing | "The engines are free. The limitations of cylinders, restrictors and turbo pressures are removed." --- ACO
29.08.2011 at 22:31
2 edits. Last edited 29.08.2011 at 22:37 by Jesper
OT35Loodetavasti kastab keegi igal järgneval opentrackil korra raja märjaks. Õppesõit-õnnetunne missugune!
Kui su isa just võidusõitja pole, siis ilma selle ürituseta iga vant ikka rajale ei satu (mu isa ei ole sõitja).
Suur tänu!
____________________________ Vineda Racing Pirita-Kose-Kloostrimetsa
OT35Väga tore üritus oli ! Korraldajatele SUUR tänu .Sain ise ka paar korda rajal käia . Ei olnud varem nii libedale Audru rajale enne sattunud. See oli huvitav kogemus . Meenutas kergelt jäärada
Sai ka natuke filmitud (autost) http://toru.ee/view/723909999f47 Videol oleks nagu kiirusega mingi jama. See tekki ülesse laadides!Veider!
Mõned pildid Ka http://nagi.ee/photos/GTI007/sets/326743/
Üks asi jäi natuke painama. Nagu on räägitud ,et möödume teisest vasakult. Mis siis teha kui teine annab märku ,et ma paremalt mööduks ?
Minged probleeme ei olnud ,kuid kuidas sellesse suhtuda?
OT35Jah, Opentrack pole võistlus ja kui ta oleks võistlus, poleks ta Opentrack, või midagi niisugust. Seekordne Opentrack aga, selle näidisvõistlusega, oli minujaoks lihtsalt hea võimalus osa saada sellest peaaegu võistlemisest. Mul poleks mujal, mingis pärisvõistlussarjas seda võimalik teha olnud, tõenäoliselt veel mitte ka järgneva aasta jooksul, sest puudu on saapad, kindad, litsents, jne, ning ka auto poleks kuigi konkurentsivõimeline oma sisult suhteliselt tavalisusega ja 1,8 töömahuga ning millega saaks vist võistelda vaid 2 L või mingis vabaklassis.
Seega oli imeline võimalus lõpetada juba see aasta/hooaeg siiski suhteliselt võistlemise sarnase kogemusega. Veelkord tänud korraldajatele !
OT35Jällegi väga meeldiv üritus, korraldajatiimile suured tänud ja jaksu edaspidiseks!
Siin mõned juhuslikumad pildid mis sõitude vahel klõpsitud sai: http://nagi.ee/photos/psychofox/sets/326771/
Veider on veel see, et mul olid seekord toyod ebaühtlase kulumise tõttu "tagurpidi" all, samas vihmaga tundus pidamine vähemalt sama hea või isegi parem kui eelmisel OT-l. Seda näitasid ka ringiajad, mis olid mõlemal korral lausmärjal rajal suht samasse auku.
quote:Tüüp: Nagu on räägitud ,et möödume teisest vasakult. Mis siis teha kui teine annab märku ,et ma paremalt mööduks ?
Kirvereeglit on raske anda, mina vähimagi kahtluse korral jätaks mööda minemata ja näiteks Nürburgringi peal käinud teavad, et kui vaja tuleb kasvõi terve ring (20 km!) aeglsema taga oodata kuid vasakult elusees mööda ei minda. Kui olukord on ilmne, eesolev annab selgelt märku ja tõmbab kõrvale ja vaba ruumi on piisavalt - mina läheks mööda aga peale sõitu annaks kas korraldajatele asjast teada või ka ütleks otse möödasõidetava auto juhile ise, et sealtpoolt meil mööda ei sõideta.
OT35Kuidas cupi autode juhid ja teised kumhodega (m33lis, seppam?) sõitjad läbisid kiiret kurvi? Kas võtsite gaasi maha või täisgaasiga läbi?
Ma üldjuhul korra astusin pidurile, proovisin korra ka viimases sessioonis ilma pidurdamata (paariks sekundiks gaasi järgi) ja tundus, et kumhoga kannataks õige trajektoori korral ka täisgaasiga läbi sõita.
Tunne oli selline, et nagu saaks kiiremini aga seal kahjuks enne ei tea kas pingutasid üle või mitte, kui juba hilja on.. seega ei hakanud testima.
quote:sfinx: Kuidas cupi autode juhid ja teised kumhodega (m33lis, seppam?) sõitjad läbisid kiiret kurvi? Kas võtsite gaasi maha või täisgaasiga läbi?
Vastuse leiab ka siit videost (enne kui sisekaamara ära minestab), kuidas kiires kurvis (vähemalt 1,6 liitrisega) Kumhodega sõidetakse, gaasi maha ei võeta. Selles videos sõidavad kõik Kumhodega. http://www.youtube.com/user/MSeppam#p/u/3/npMTGdQEe1Y
OT35Kui Cup'i auto on normaalses settingus, siis saab ilma gaasi tõstmata läbi, kuid ega seal palju ruumi ei jää. Seekord olid R888'd all ja ruumi jäi ülegi, kuigi pakiruumi oli ununenud teine jooks rattaid, mis hoolikas mehaanik mulle kaasa pakkis aga juhil ei jätkunud taipu neid enne sõitu välja tõsta.
quote:sfinx: Kuidas cupi autode juhid ja teised kumhodega (m33lis, seppam?) sõitjad läbisid kiiret kurvi? Kas võtsite gaasi maha või täisgaasiga läbi?
Ma üldjuhul korra astusin pidurile, proovisin korra ka viimases sessioonis ilma pidurdamata (paariks sekundiks gaasi järgi) ja tundus, et kumhoga kannataks õige trajektoori korral ka täisgaasiga läbi sõita.
Tunne oli selline, et nagu saaks kiiremini aga seal kahjuks enne ei tea kas pingutasid üle või mitte, kui juba hilja on.. seega ei hakanud testima.
Kuiva ilmaga saab 100% täisgaasiga läbi, kui rada on niiske, siis tuleb ise tunnetada, kuidas auto teel püsib. Täisgaasiga sai kiiret võtta isegi Masteriga, mis peab oluliselt kehvemini, kui kumho.